Nu weten ze dat ze de discussie nog niet gewonnen hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:22 schreef Djoj het volgende:
[..]
Als Ingrid niet terug was geweest was dit een gesloten boek geweest denk ik...
Ja..het had leuker geweest als ze over haar geroddeld hadden en ze nog meer zeker van zichzelf zouden zijn...alleen was dit wel sneu voor Lieske geweest, ondanks zij wist dat Ing terugkwam...quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:26 schreef Falco het volgende:
Jammer dat Ingrid nu al weer zo snel terug is eigenlijk...
Ik denk dat dat te maken heeft met het feit dat de totale groep ineens wel heel snel naar elkaar toe trok.quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:26 schreef Falco het volgende:
Daar zit ook wel wat in en die chagrijnige kop van Dido zou niet nog meer chagrijnig geworden zijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 09:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat dat te maken heeft met het feit dat de totale groep ineens wel heel snel naar elkaar toe trok.
Als Ingrid nog veel langer weg was geweest was ze bij haar terugkomst kansloos geworden om er nog tussen te komen.
Dat doen ze dus ook maar met een doel: kijken of ze de bewoners kon volgen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:39 schreef pullup het volgende:
Dit is wel weer grappig ze willen dat Ingrid vanavond gaat zeggen wat voor negatiefs iedereen over haar gezegd zou kunnen hebben
Ja vind ik ook jammer, want ze hebben volgens mij nog niet echt veel geroddeld, en dan bedoel ik gemeen geroddeld met namen rob nog niet, jammer!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:26 schreef Falco het volgende:
Ja ze moet wel oppassen wat ze zegt nu, anders valt ze door de mand en da moe niequote:Op zaterdag 26 november 2005 09:39 schreef pullup het volgende:
Dit is wel weer grappig ze willen dat Ingrid vanavond gaat zeggen wat voor negatiefs iedereen over haar gezegd zou kunnen hebben
Roel suggereert ook nog dat het een mooi BB bommetje zou zijn als Ingrid alles gezien zou hebben
Lieske heeft volledig gelijk in haar opmerking dat Roel betreffende Dido en in mindere mate Nattelie, nauwelijks getuigd van enige objectiviteit.quote:
Tactiekverandering he? Hij wil zich weer niet teveel binden met Dido en Roel en ook op de steun van Lieske kunnen rekenen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:49 schreef FarahDibah het volgende:
wat zit die Rob er er toch weer scheinheilig bij zeg, hij zegt geen woord![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig gebruiken de andere bewoners de spreekwoorden wel netjes.quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:51 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske: ik kan het wel zeggen, maar dan moet ik heel de beerput openrakelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |