Die site ken ik ook !quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Jensen, kun je een hoop terugkijken.
Vanavond Henk Westbroek, alweer.![]()
Plak de url in je bericht, selecteer die url, klik opquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:29 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik hoop dat het topic goed is volgens de 'standaarden'![]()
Alleen ik zat wat te kloten met de tekst url's ik kreeg er twee zinnen niet bij, die zouden gaan over gemiste uitzendingen.Kan iemand mij dat uitleggen?
1 |
Dankjewel voor je tip, ik had het in FAQ gelezen maar dat begreep ik niet zo goed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Plak de url in je bericht, selecteer die url, klik op [afbeelding], schrijf wat je als tekst wilt, klik op ok, en klaar ben je.![]()
En het kan zo:
[ code verwijderd ]
Nou hij hoefde anders geen champagne was nep zei diequote:Op vrijdag 25 november 2005 23:32 schreef laffer het volgende:
en wat was die henk weer lekker bezopen![]()
leuke uitzending trouwens![]()
Sjaak Bral is bekend van ook dat nog en nog wat andere dingen.quote:Op maandag 28 november 2005 18:06 schreef 2609 het volgende:
wie is sjaak bral en lucie silvas en uri geller
zeker, maar eerst zei hij dat hij niet wist wat het was, maar later noemde hij het (voordat jensen het zelf zei) wel een tennisracketquote:Op maandag 28 november 2005 23:06 schreef skiczukie het volgende:
Bizar, dat tekeningetje.
Volgens mij zei Jensen het eerst zelf hoor.quote:Op maandag 28 november 2005 23:18 schreef P8 het volgende:
[..]
zeker, maar eerst zei hij dat hij niet wist wat het was, maar later noemde hij het (voordat jensen het zelf zei) wel een tennisracket
Derren Brown doet niet anders en hij komt er openlijk voor uit dat het een truc is en in principe door iedereen uit te voerenquote:Op maandag 28 november 2005 23:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
toch wel een rare vent dat ie precies op de mm hetzelfde tekent
Dat denk jij.quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:59 schreef partyyboyy het volgende:
Er zit toch echt wel overal een truc achter hoor.
Denk nou gewoon eens logisch na zeg.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:45 schreef logisnack het volgende:
[..]
Dat denk jij.
Ik geloof het wel.. ik geloof alleen niet dat het een aangeboren extra zintuig is.
Eerder zwarte magie.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb nog een lepel op m'n tv gelegd, maar er gebeurde niets
En daarom heeft ook nooit iemand in de 33 jaar, dat hij al lepels enzo buigt het idee gehad om te zeggen dat het een truc was.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:48 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Denk nou gewoon eens logisch na zeg.
Ook met die tekening. Je weet allemaal niet wat er vooraf gebeurt is voordat Jensen die tekening gemaakt heeft en wat er na gebeurt is. Je kunt het dus niet beoordelen.
Die lepel was voor een groot deel gezichtsbedrog.
Het horloge, wat alleen werkt met wijzers, gaat lopen omdat het wordt verwarmd in je hand.
Hierdoor wordt de vloeistof die er in zit iets warmer en hierdoor gaat hij weer even lopen, hoewel dit maar van korte duur is.
Das onzin ze heeft dit jaar 'Fijacion Oral vol. 1' uitgebracht en dat was een meesterwerk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:56 schreef mikerw het volgende:
jammer dat shakira steeds meer van die commerciele engelse bagger zingt. vroeger met pies descalzos, dat waren pas tijden. neemt niet weg dat ze natuurlijk mmm is
Ah, heb 't al gevonden.. Maar 't blijkt gespeeld. Was ook wel een beetje te verwachtenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:15 schreef webfreak het volgende:
Ik vind 't Jensen-Nieuws over 't algemeen rampzalig slecht, maar dat fragment van die Belgische presentator was echt méésterlijk!! Weet iemand van welke weblog ze dat filmpje hebben gehaald?
http://www.rtl.nl/shows/jensen/home/quote:Op woensdag 30 november 2005 20:58 schreef P8 het volgende:
waar kan je die afleveringen terugkijken eigenlijk?
ik wil die met uri nog wel eens zien
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
Yes-R mijn nieuwe nummer dat heet "het pad"
Jensen: Ohh gaat dat over je kikker die je vroeger had?![]()
Ik kan ook rappen met 1000 taalfouten.![]()
Wat een dom sletje was dat zeg.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:52 schreef rubbereend het volgende:
die dochter van Tates had er zin in
zijn nieuwe nummer heet "mijn pad"quote:Op woensdag 30 november 2005 23:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
Yes-R mijn nieuwe nummer dat heet "het pad"
Jensen: Ohh gaat dat over je kikker die je vroeger had?![]()
Ik kan ook rappen met 1000 taalfouten.![]()
Wat heeft dat met Jensen te maken? En Tygo, die langharige kneus? Die mag van mij wel door een bushokje heentiefen.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb Tygo gisteren nog in het theater gezien met de toneelvoorstelling Tape. Geweldige acteur is het toch.
Nee. Het heeft iets met Tygo te maken.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Jensen te maken? En Tygo, die langharige kneus? Die mag van mij wel door een bushokje heentiefen.
Ik kijk er ook niet naar.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:57 schreef Klingon het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders naartoe zappen![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:53 schreef Stansfield het volgende:
Hele week jensen gemist. Wie weet wie er volgende week allemaal komen?
Nee, omdat ik dacht dat die officiële site altijd achterliep, keek ik altijd naar www.robertjensenfan.nl voor de gastenlijst.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja veel leuker hé ..
Ik had hem vaker gekeken...Jij niet dan ?
Is ook vernieuwd zie ik !quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:54 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nee, omdat ik dacht dat die officiële site altijd achterliep, keek ik altijd naar www.robertjensenfan.nl voor de gastenlijst.
Die site komt bij de nieuwe OP!quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:54 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nee, omdat ik dacht dat die officiële site altijd achterliep, keek ik altijd naar www.robertjensenfan.nl voor de gastenlijst.
Jaaah hoorquote:Op maandag 5 december 2005 23:07 schreef jp84 het volgende:
wtf was dat met die lichten..
zat er nou bij de regie iemand met de schakelaartjes te kutten?
hij kwam zelf met de naam anne als eerst....quote:Op maandag 5 december 2005 23:09 schreef Roi het volgende:
Een A
Ja mijn oma heet annet daar was Char ook al achtetr
En een N en ook een E krijg ik door
Ja Annet
Annet ofzo
Ik denk niet dat iemand van de regie dat zou doen. Waarom hadden ze dat dan niet bij Char gedaan, en wel bij robbert van den broeke. Hij zei zelf dat het nog nooit was gebeurd dat de lampen gingen knipperen.quote:jp84 - maandag 5 december 2005 @ 23:07
wtf was dat met die lichten..
zat er nou bij de regie iemand met de schakelaartjes te kutten?
Klopt nogal flauw niet?quote:Op maandag 5 december 2005 23:19 schreef Roi het volgende:
Wtf al die grappen heeft hij al gemaakt in de radio uitzending van 5 december 2004![]()
!
is het toch ookquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:02 schreef genman het volgende:
[..]
en gelijk zeggen dat het nep of doorgestoken kaart is.
Donderdag komt alles gelijk,quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:18 schreef ThomasBerge het volgende:
Programma rest van de week
Dinsdag: Bridget Maasland & Guus Meeuwis
Woensdag: Cees Geel + Kind Van
Donderdag: André van Duin en De Inbrekers
Vrijdag: Roulette...... gast nog onbekend
Ik wordt zo fokking gek van dat geluid. toch moet ik elke keer weer lachenquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Adriaaaantjuhhhhhhhh teeeeringleieeeerrrrrrr
www.groenbrothers.nl ofzoiets...quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:05 schreef kevin85 het volgende:
Waar kan ik die aflevering van die Thuis piet vinden![]()
Dat was geniaal
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Acteur in samen bij Talpa !
Ze lijkt mij wel arrogant.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:18 schreef Stefkuh het volgende:
Dit is nou precies wat ik altijd van Bridget dachtIedereen vind haar de bitch, maar dat is ze volgens mij helemaal niet.. Jensen zei het al "ik dacht dat je ging huilen" .. dat scheelde ook idd niet veel..
Waarom gaat ZO iemand dan in de Playboy
whatever..quote:
mag je voor dat geld dan ook een bierglas naar z`n smoel toe gooien??quote:Op woensdag 7 december 2005 00:41 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Guus in Philips stadionvanaf 27,50 kijk dat zijn nog eens redelijke prijzen!
![]()
wanker...quote:Op woensdag 7 december 2005 00:51 schreef laffer het volgende:
[..]
mag je voor dat geld dan ook een bierglas naar z`n smoel toe gooien??
anders is het nog zonde van het geld!!![]()
En later herkende Jensen Bridget niet meer omdat hij toen opeens rijker en succesvoller was.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Leuk gesprek tussen Bridget en Jensen. Jensen wordt genadeloos neergezet als de kneusdoor Bridget. Ze hebben samen op de middelbare school gezeten. Zij was de queen, hij de loser!
Hij was ooit bij Bridget op haar verjaardag: "Maar ik had je niet uit genodigd, jij kwam met iemand mee die ik had uitgenodigd"
Los van het feit dat ik daar wel benieuwd naar ben..., zou ze het doen om het geld (150.000euro) aan een goed doel te schenken (volgens mij hetzelfde doel van het programma Katja vs Bridget).quote:Op woensdag 7 december 2005 00:18 schreef Stefkuh het volgende:
Waarom gaat ZO iemand dan in de Playboy
Zeker een Rotterdamse MBO-erquote:Op woensdag 7 december 2005 12:34 schreef BennyNL het volgende:
kan een mod de titel wijzigen in "Centraal Tokkie topic"
bedaknt en houdoe
Inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2005 12:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Zeker een Rotterdamse MBO-er
Bennyyyyyyyyyyyyyyyyy, TERINGLIJEEEEEEEEEEER!quote:Op woensdag 7 december 2005 12:34 schreef BennyNL het volgende:
bedaknt en houdoe
Jensen! is juist niet voor tokkies, itt hart van Nederland/shownieuwsquote:Op woensdag 7 december 2005 12:34 schreef BennyNL het volgende:
bedaknt en houdoe
Maar ja, dat is Robert.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:33 schreef slindenau het volgende:
Hehe. Dat is dan weer jammer van Robbert.
Ik had laatst die Maarten Spanjers interview van hem gehoord en Maarten stond weer eens voor schut.quote:
Juistquote:Op woensdag 7 december 2005 23:13 schreef Roi het volgende:
Wat ik wil met kerstmis ben jij![]()
... Heb maar het geluid uitgezet, toen viel er nog wel wat te genieten
!
Idd, en dan knikt hij altijd met z'n dubbele onderkin!quote:Op donderdag 8 december 2005 12:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Jan moet het van zijn gezichtsuitdrukking hebben.
En op het laatst. We moeten ons even omkledenquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Prachtige aflevering met Andre
Nieuwste typetje?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:56 schreef laffer het volgende:
was weer lachen![]()
andre van duin met z`n nieuwste typetje die nieuwe grappen neerzettehij zou eens een revu moeten doen
![]()
en jan weer op de bankwanneer geven ze die man eens een microfoon dan kan ie ook mee lullen!!
valt het jullie ook op dat die pukkel op de wang van jan steeds groter wordt??![]()
zitten daar soms al die opgekropte grappen in?![]()
die inbrekers waren wel tof trouwens![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nieuwste typetje?
Dat is al een hele oude hoor
Dat is geen nieuwe typetje !quote:Op donderdag 8 december 2005 23:56 schreef laffer het volgende:
was weer lachen![]()
andre van duin met z`n nieuwste typetje die nieuwe grappen neerzette![]()
Ooit van sarcasme gehoord? Het ligt er zó dik bovenop.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is geen nieuwe typetje !
Dat is al oud![]()
Vondt het een goede zet van André.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:42 schreef maluutje22 het volgende:
Ja Andre was echt toppie![]()
![]()
![]()
3hoeraatjes voor Jan P en Andr vd Duin!!
hij was schaandaalig bezig, vooral omdat Jensen voor het eerst es nix mocht zeggenhihi
mzzl
moi
Ik heb de tv niet uitgezet, heb ook alleen naar André gekeken bij Jensenquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:48 schreef RaymanNL het volgende:
André was goed jaEn druk
Na And're heb ik de TV uitgezet
Ik kijk dadelijk even naar de site van Jensenquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:09 schreef ThomasBerge het volgende:
Gerucht gaat dat Joling vanavond waarschijnlijk bij de roulette zit, dit is echter nog niet zeker.
Klopt, maar het wordt op die fansite gesuggereerd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Vrijdag Roulette ....
Zo staat dat ?
Dat is haat en nijd met Robert en Gerardquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:09 schreef ThomasBerge het volgende:
Gerucht gaat dat Joling vanavond waarschijnlijk bij de roulette zit, dit is echter nog niet zeker.
Aha, nu snap ik hetquote:Klopt, maar het wordt op die fansite gesuggereerd.
Hij is wel eens eerder geweestquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is haat en nijd met Robert en Gerard![]()
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:22 schreef Cool_Runner het volgende:
er wordt nu weer gezegd dat er een "best of" komt van de roulette
Ik denk dat het de laatste uitzending van het seizoen word
Gordon zal nooit bij Jensen gaan zitten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:46 schreef slindenau het volgende:
Patty is echt een ramp hoor, mediageile niksnut. Dan liever gordon, ook een mediageile niksnut...maar dan krijg je tenminste nog leuke tv.
Hoezo dat nou weer?quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:22 schreef Cool_Runner het volgende:
er wordt nu weer gezegd dat er een "best of" komt van de roulette
Ik denk dat het de laatste uitzending van het seizoen word
Nee, dat is ook zo.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hij is wel eens eerder geweestConstant grappen over elkaar
'Ik wilde m'n haar net als jij doen Robert, maar het was niet dood genoeg'
Ontzettend flauw, en dus leuk
Wijdbeens was overigens ook briljant
Toen met Jan op de bank, 'zeg jij het?'
Denk je dat er zo'n enorm cliché aan zit te komen, maakt ie er iets enorm briljants van
Hopelijk ook weer kwaliteit op Talpa, die van Duin!
Nee ik ook niet, ik heb maar naar Nova Politiek en BvD gekeken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Vond Jensen gisteren niet veel aan![]()
Niet naar de loting van de wk Thomasquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:17 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ik heb maar naar Nova Politiek en BvD gekeken.
Uiteraard, maar die was om 22:15 uur afgelopenquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Niet naar de loting van de wk Thomas![]()
Ik heb pas om 21.25 NED2 aangezet,quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:32 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Uiteraard, maar die was om 22:15 uur afgelopen
Gaat ook hard!quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:05 schreef ThomasBerge het volgende:
Volgende week de voorlopig laatste week
Ik denk in maart?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:30 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja idd, ik ben benieuwd wanneer ze er weer zijn.
Meestal is dat maart ja, althans dat was bij de vorige seizoenen altijd zo.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik denk in maart?
ik kan het ook mis hebben![]()
Dat zijn fragmenten die ze herhalen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:20 schreef H.Flick het volgende:
Hij maakt toch nog steeds radio? Ik luister niet zo vaak meer, maar volgens mij is hij er nog elke dag (of zijn dat fragmenten?)
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:23 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het toch een stuk minder geworden op de radio. Het gaat alleen maar om die vent met z'n typetjes. Vroeger in de ochtend gingen ze nog wel eens urenlang slap ouwehoeren.
Yes Peterquote:Op maandag 12 december 2005 18:57 schreef ThomasBerge het volgende:
Gasten deze week
Dinsdag: Peter vd Vorst
Je hebt de link gevonden, maar durft niet te klikken? ;') Je kan iig de interviews zien idd.quote:Op maandag 12 december 2005 19:06 schreef DjDev het volgende:
kan je hier volledige afleveringen zien?
http://www.rtl.nl/shows/jensen/home/
Dat heb ik gisteren ook gedaan.quote:Op maandag 12 december 2005 20:11 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Je hebt de link gevonden, maar durft niet te klikken? ;') Je kan iig de interviews zien idd.
quote:Op maandag 12 december 2005 20:11 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Je hebt de link gevonden, maar durft niet te klikken? ;') Je kan iig de interviews zien idd.
Laat kelly vervallen en nodig Adje uit.quote:Op dinsdag 13 december 2005 06:50 schreef Cool_Runner het volgende:
vrijdag: Kelly, Bonnie St. Clair, Idols' Herman
Jensen weet niks van voetbal, dus dat is niks. Toen John de Wolf er was ging het ook nergens over.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:29 schreef edje34 het volgende:
Het lijkt me leuk om Johan derksen een keer te zien op de bank bij Jensen.
Maakt niet uit joh alleen Johan derksen al is lachequote:Op dinsdag 13 december 2005 12:34 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jensen weet niks van voetbal, dus dat is niks. Toen John de Wolf er was ging het ook nergens over.
Dat maakt toch niet uit. Het hoeft dan toch ook niet over voetbal te gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:34 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jensen weet niks van voetbal, dus dat is niks. Toen John de Wolf er was ging het ook nergens over.
Natuurlijk wel, want voetbal is leuk!quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:03 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. Het hoeft dan toch ook niet over voetbal te gaan.
Dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:04 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, want voetbal is leuk!
Die combi.. een halve zool, twee dronklappen (1 omgebouwde)... misschien matchen Kel en Hermanquote:Op dinsdag 13 december 2005 06:50 schreef Cool_Runner het volgende:
vrijdag: Kelly, Bonnie St. Clair, Idols' Herman
idd, en dat ze geneukt heeft met Robbie Williams.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:21 schreef slindenau het volgende:
Vreemd dat er in het filmpje niks werd gezegd over haar (bekende neem ik aan) solo nummers zoals "Never Be The Same Again" en "I Turn To You".
Dat zou leuk zijn, als Adje bij Jensen komt !quote:Op woensdag 14 december 2005 11:19 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind dat Adje vrijdag meot komen![]()
Idd, het zou nu leuk zijn als ze gewoon een interview doen met de normale persoon achter Adje.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:29 schreef edje34 het volgende:
Maar dan wel als de normale Adje want nu weten we toch dat het nep is.
Ja, als de normale Adje inderdaad !quote:Op woensdag 14 december 2005 16:29 schreef edje34 het volgende:
Maar dan wel als de normale Adje want nu weten we toch dat het nep is.
Ow dat nerdje.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:42 schreef ThomasBerge het volgende:
Pispaaltje van Paul de Leeuw in zijn show
Herstel gespeelde nerdquote:
Hoezo gespeeld?quote:
Dan had je hem zeker moeten kennenquote:Op woensdag 14 december 2005 18:05 schreef partyyboyy het volgende:
GVD en dan speelt hij dat hij uit een orkest uit Budel komt.
Hij maakt mijn woonplaats belachelijk met dat nerdjes gedrag![]()
hoezo?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:09 schreef edje34 het volgende:
[..]
Dan had je hem zeker moeten kennen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |