quote:Op donderdag 8 december 2005 22:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Prachtige aflevering met Andre
Nieuwste typetje?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:56 schreef laffer het volgende:
was weer lachen![]()
andre van duin met z`n nieuwste typetje die nieuwe grappen neerzettehij zou eens een revu moeten doen
![]()
en jan weer op de bankwanneer geven ze die man eens een microfoon dan kan ie ook mee lullen!!
valt het jullie ook op dat die pukkel op de wang van jan steeds groter wordt??![]()
zitten daar soms al die opgekropte grappen in?![]()
die inbrekers waren wel tof trouwens![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nieuwste typetje?
Dat is al een hele oude hoor
Dat is geen nieuwe typetje !quote:Op donderdag 8 december 2005 23:56 schreef laffer het volgende:
was weer lachen![]()
andre van duin met z`n nieuwste typetje die nieuwe grappen neerzette![]()
Ooit van sarcasme gehoord? Het ligt er zó dik bovenop.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is geen nieuwe typetje !
Dat is al oud![]()
Vondt het een goede zet van André.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:42 schreef maluutje22 het volgende:
Ja Andre was echt toppie![]()
![]()
![]()
3hoeraatjes voor Jan P en Andr vd Duin!!
hij was schaandaalig bezig, vooral omdat Jensen voor het eerst es nix mocht zeggenhihi
mzzl
moi
Ik heb de tv niet uitgezet, heb ook alleen naar André gekeken bij Jensenquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:48 schreef RaymanNL het volgende:
André was goed jaEn druk
Na And're heb ik de TV uitgezet
Ik kijk dadelijk even naar de site van Jensenquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:09 schreef ThomasBerge het volgende:
Gerucht gaat dat Joling vanavond waarschijnlijk bij de roulette zit, dit is echter nog niet zeker.
Klopt, maar het wordt op die fansite gesuggereerd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Vrijdag Roulette ....
Zo staat dat ?
Dat is haat en nijd met Robert en Gerardquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:09 schreef ThomasBerge het volgende:
Gerucht gaat dat Joling vanavond waarschijnlijk bij de roulette zit, dit is echter nog niet zeker.
Aha, nu snap ik hetquote:Klopt, maar het wordt op die fansite gesuggereerd.
Hij is wel eens eerder geweestquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is haat en nijd met Robert en Gerard![]()
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:22 schreef Cool_Runner het volgende:
er wordt nu weer gezegd dat er een "best of" komt van de roulette
Ik denk dat het de laatste uitzending van het seizoen word
Gordon zal nooit bij Jensen gaan zitten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:46 schreef slindenau het volgende:
Patty is echt een ramp hoor, mediageile niksnut. Dan liever gordon, ook een mediageile niksnut...maar dan krijg je tenminste nog leuke tv.
Hoezo dat nou weer?quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:22 schreef Cool_Runner het volgende:
er wordt nu weer gezegd dat er een "best of" komt van de roulette
Ik denk dat het de laatste uitzending van het seizoen word
Nee, dat is ook zo.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hij is wel eens eerder geweestConstant grappen over elkaar
'Ik wilde m'n haar net als jij doen Robert, maar het was niet dood genoeg'
Ontzettend flauw, en dus leuk
Wijdbeens was overigens ook briljant
Toen met Jan op de bank, 'zeg jij het?'
Denk je dat er zo'n enorm cliché aan zit te komen, maakt ie er iets enorm briljants van
Hopelijk ook weer kwaliteit op Talpa, die van Duin!
Nee ik ook niet, ik heb maar naar Nova Politiek en BvD gekeken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Vond Jensen gisteren niet veel aan![]()
Niet naar de loting van de wk Thomasquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:17 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ik heb maar naar Nova Politiek en BvD gekeken.
Uiteraard, maar die was om 22:15 uur afgelopenquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Niet naar de loting van de wk Thomas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |