Die site ken ik ook !quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Jensen, kun je een hoop terugkijken.
Vanavond Henk Westbroek, alweer.![]()
Plak de url in je bericht, selecteer die url, klik opquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:29 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik hoop dat het topic goed is volgens de 'standaarden'![]()
Alleen ik zat wat te kloten met de tekst url's ik kreeg er twee zinnen niet bij, die zouden gaan over gemiste uitzendingen.Kan iemand mij dat uitleggen?
1 |
Dankjewel voor je tip, ik had het in FAQ gelezen maar dat begreep ik niet zo goed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Plak de url in je bericht, selecteer die url, klik op [afbeelding], schrijf wat je als tekst wilt, klik op ok, en klaar ben je.![]()
En het kan zo:
[ code verwijderd ]
Nou hij hoefde anders geen champagne was nep zei diequote:Op vrijdag 25 november 2005 23:32 schreef laffer het volgende:
en wat was die henk weer lekker bezopen![]()
leuke uitzending trouwens![]()
Sjaak Bral is bekend van ook dat nog en nog wat andere dingen.quote:Op maandag 28 november 2005 18:06 schreef 2609 het volgende:
wie is sjaak bral en lucie silvas en uri geller
zeker, maar eerst zei hij dat hij niet wist wat het was, maar later noemde hij het (voordat jensen het zelf zei) wel een tennisracketquote:Op maandag 28 november 2005 23:06 schreef skiczukie het volgende:
Bizar, dat tekeningetje.
Volgens mij zei Jensen het eerst zelf hoor.quote:Op maandag 28 november 2005 23:18 schreef P8 het volgende:
[..]
zeker, maar eerst zei hij dat hij niet wist wat het was, maar later noemde hij het (voordat jensen het zelf zei) wel een tennisracket
Derren Brown doet niet anders en hij komt er openlijk voor uit dat het een truc is en in principe door iedereen uit te voerenquote:Op maandag 28 november 2005 23:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
toch wel een rare vent dat ie precies op de mm hetzelfde tekent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |