Die site ken ik ook !quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Jensen, kun je een hoop terugkijken.
Vanavond Henk Westbroek, alweer.![]()
Plak de url in je bericht, selecteer die url, klik opquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:29 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik hoop dat het topic goed is volgens de 'standaarden'![]()
Alleen ik zat wat te kloten met de tekst url's ik kreeg er twee zinnen niet bij, die zouden gaan over gemiste uitzendingen.Kan iemand mij dat uitleggen?
1 |
Dankjewel voor je tip, ik had het in FAQ gelezen maar dat begreep ik niet zo goed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Plak de url in je bericht, selecteer die url, klik op [afbeelding], schrijf wat je als tekst wilt, klik op ok, en klaar ben je.![]()
En het kan zo:
[ code verwijderd ]
Nou hij hoefde anders geen champagne was nep zei diequote:Op vrijdag 25 november 2005 23:32 schreef laffer het volgende:
en wat was die henk weer lekker bezopen![]()
leuke uitzending trouwens![]()
Sjaak Bral is bekend van ook dat nog en nog wat andere dingen.quote:Op maandag 28 november 2005 18:06 schreef 2609 het volgende:
wie is sjaak bral en lucie silvas en uri geller
zeker, maar eerst zei hij dat hij niet wist wat het was, maar later noemde hij het (voordat jensen het zelf zei) wel een tennisracketquote:Op maandag 28 november 2005 23:06 schreef skiczukie het volgende:
Bizar, dat tekeningetje.
Volgens mij zei Jensen het eerst zelf hoor.quote:Op maandag 28 november 2005 23:18 schreef P8 het volgende:
[..]
zeker, maar eerst zei hij dat hij niet wist wat het was, maar later noemde hij het (voordat jensen het zelf zei) wel een tennisracket
Derren Brown doet niet anders en hij komt er openlijk voor uit dat het een truc is en in principe door iedereen uit te voerenquote:Op maandag 28 november 2005 23:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
toch wel een rare vent dat ie precies op de mm hetzelfde tekent
Dat denk jij.quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:59 schreef partyyboyy het volgende:
Er zit toch echt wel overal een truc achter hoor.
Denk nou gewoon eens logisch na zeg.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:45 schreef logisnack het volgende:
[..]
Dat denk jij.
Ik geloof het wel.. ik geloof alleen niet dat het een aangeboren extra zintuig is.
Eerder zwarte magie.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb nog een lepel op m'n tv gelegd, maar er gebeurde niets
En daarom heeft ook nooit iemand in de 33 jaar, dat hij al lepels enzo buigt het idee gehad om te zeggen dat het een truc was.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:48 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Denk nou gewoon eens logisch na zeg.
Ook met die tekening. Je weet allemaal niet wat er vooraf gebeurt is voordat Jensen die tekening gemaakt heeft en wat er na gebeurt is. Je kunt het dus niet beoordelen.
Die lepel was voor een groot deel gezichtsbedrog.
Het horloge, wat alleen werkt met wijzers, gaat lopen omdat het wordt verwarmd in je hand.
Hierdoor wordt de vloeistof die er in zit iets warmer en hierdoor gaat hij weer even lopen, hoewel dit maar van korte duur is.
Das onzin ze heeft dit jaar 'Fijacion Oral vol. 1' uitgebracht en dat was een meesterwerk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:56 schreef mikerw het volgende:
jammer dat shakira steeds meer van die commerciele engelse bagger zingt. vroeger met pies descalzos, dat waren pas tijden. neemt niet weg dat ze natuurlijk mmm is
Ah, heb 't al gevonden.. Maar 't blijkt gespeeld. Was ook wel een beetje te verwachtenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:15 schreef webfreak het volgende:
Ik vind 't Jensen-Nieuws over 't algemeen rampzalig slecht, maar dat fragment van die Belgische presentator was echt méésterlijk!! Weet iemand van welke weblog ze dat filmpje hebben gehaald?
http://www.rtl.nl/shows/jensen/home/quote:Op woensdag 30 november 2005 20:58 schreef P8 het volgende:
waar kan je die afleveringen terugkijken eigenlijk?
ik wil die met uri nog wel eens zien
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
Yes-R mijn nieuwe nummer dat heet "het pad"
Jensen: Ohh gaat dat over je kikker die je vroeger had?![]()
Ik kan ook rappen met 1000 taalfouten.![]()
Wat een dom sletje was dat zeg.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:52 schreef rubbereend het volgende:
die dochter van Tates had er zin in
zijn nieuwe nummer heet "mijn pad"quote:Op woensdag 30 november 2005 23:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
Yes-R mijn nieuwe nummer dat heet "het pad"
Jensen: Ohh gaat dat over je kikker die je vroeger had?![]()
Ik kan ook rappen met 1000 taalfouten.![]()
Wat heeft dat met Jensen te maken? En Tygo, die langharige kneus? Die mag van mij wel door een bushokje heentiefen.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb Tygo gisteren nog in het theater gezien met de toneelvoorstelling Tape. Geweldige acteur is het toch.
Nee. Het heeft iets met Tygo te maken.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Jensen te maken? En Tygo, die langharige kneus? Die mag van mij wel door een bushokje heentiefen.
Ik kijk er ook niet naar.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:57 schreef Klingon het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders naartoe zappen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |