quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:53 schreef Stansfield het volgende:
Hele week jensen gemist. Wie weet wie er volgende week allemaal komen?
Nee, omdat ik dacht dat die officiële site altijd achterliep, keek ik altijd naar www.robertjensenfan.nl voor de gastenlijst.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja veel leuker hé ..
Ik had hem vaker gekeken...Jij niet dan ?
Is ook vernieuwd zie ik !quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:54 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nee, omdat ik dacht dat die officiële site altijd achterliep, keek ik altijd naar www.robertjensenfan.nl voor de gastenlijst.
Die site komt bij de nieuwe OP!quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:54 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nee, omdat ik dacht dat die officiële site altijd achterliep, keek ik altijd naar www.robertjensenfan.nl voor de gastenlijst.
Jaaah hoorquote:Op maandag 5 december 2005 23:07 schreef jp84 het volgende:
wtf was dat met die lichten..
zat er nou bij de regie iemand met de schakelaartjes te kutten?
hij kwam zelf met de naam anne als eerst....quote:Op maandag 5 december 2005 23:09 schreef Roi het volgende:
Een A
Ja mijn oma heet annet daar was Char ook al achtetr
En een N en ook een E krijg ik door
Ja Annet
Annet ofzo
Ik denk niet dat iemand van de regie dat zou doen. Waarom hadden ze dat dan niet bij Char gedaan, en wel bij robbert van den broeke. Hij zei zelf dat het nog nooit was gebeurd dat de lampen gingen knipperen.quote:jp84 - maandag 5 december 2005 @ 23:07
wtf was dat met die lichten..
zat er nou bij de regie iemand met de schakelaartjes te kutten?
Klopt nogal flauw niet?quote:Op maandag 5 december 2005 23:19 schreef Roi het volgende:
Wtf al die grappen heeft hij al gemaakt in de radio uitzending van 5 december 2004![]()
!
is het toch ookquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:02 schreef genman het volgende:
[..]
en gelijk zeggen dat het nep of doorgestoken kaart is.
Donderdag komt alles gelijk,quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:18 schreef ThomasBerge het volgende:
Programma rest van de week
Dinsdag: Bridget Maasland & Guus Meeuwis
Woensdag: Cees Geel + Kind Van
Donderdag: André van Duin en De Inbrekers
Vrijdag: Roulette...... gast nog onbekend
Ik wordt zo fokking gek van dat geluid. toch moet ik elke keer weer lachenquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Adriaaaantjuhhhhhhhh teeeeringleieeeerrrrrrr
www.groenbrothers.nl ofzoiets...quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:05 schreef kevin85 het volgende:
Waar kan ik die aflevering van die Thuis piet vinden![]()
Dat was geniaal
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Acteur in samen bij Talpa !
Ze lijkt mij wel arrogant.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:18 schreef Stefkuh het volgende:
Dit is nou precies wat ik altijd van Bridget dachtIedereen vind haar de bitch, maar dat is ze volgens mij helemaal niet.. Jensen zei het al "ik dacht dat je ging huilen" .. dat scheelde ook idd niet veel..
Waarom gaat ZO iemand dan in de Playboy
whatever..quote:
mag je voor dat geld dan ook een bierglas naar z`n smoel toe gooien??quote:Op woensdag 7 december 2005 00:41 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Guus in Philips stadionvanaf 27,50 kijk dat zijn nog eens redelijke prijzen!
![]()
wanker...quote:Op woensdag 7 december 2005 00:51 schreef laffer het volgende:
[..]
mag je voor dat geld dan ook een bierglas naar z`n smoel toe gooien??
anders is het nog zonde van het geld!!![]()
En later herkende Jensen Bridget niet meer omdat hij toen opeens rijker en succesvoller was.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Leuk gesprek tussen Bridget en Jensen. Jensen wordt genadeloos neergezet als de kneusdoor Bridget. Ze hebben samen op de middelbare school gezeten. Zij was de queen, hij de loser!
Hij was ooit bij Bridget op haar verjaardag: "Maar ik had je niet uit genodigd, jij kwam met iemand mee die ik had uitgenodigd"
Los van het feit dat ik daar wel benieuwd naar ben..., zou ze het doen om het geld (150.000euro) aan een goed doel te schenken (volgens mij hetzelfde doel van het programma Katja vs Bridget).quote:Op woensdag 7 december 2005 00:18 schreef Stefkuh het volgende:
Waarom gaat ZO iemand dan in de Playboy
Zeker een Rotterdamse MBO-erquote:Op woensdag 7 december 2005 12:34 schreef BennyNL het volgende:
kan een mod de titel wijzigen in "Centraal Tokkie topic"
bedaknt en houdoe
Inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2005 12:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Zeker een Rotterdamse MBO-er
Bennyyyyyyyyyyyyyyyyy, TERINGLIJEEEEEEEEEEER!quote:Op woensdag 7 december 2005 12:34 schreef BennyNL het volgende:
bedaknt en houdoe
Jensen! is juist niet voor tokkies, itt hart van Nederland/shownieuwsquote:Op woensdag 7 december 2005 12:34 schreef BennyNL het volgende:
bedaknt en houdoe
Maar ja, dat is Robert.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:33 schreef slindenau het volgende:
Hehe. Dat is dan weer jammer van Robbert.
Ik had laatst die Maarten Spanjers interview van hem gehoord en Maarten stond weer eens voor schut.quote:
Juistquote:Op woensdag 7 december 2005 23:13 schreef Roi het volgende:
Wat ik wil met kerstmis ben jij![]()
... Heb maar het geluid uitgezet, toen viel er nog wel wat te genieten
!
Idd, en dan knikt hij altijd met z'n dubbele onderkin!quote:Op donderdag 8 december 2005 12:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Jan moet het van zijn gezichtsuitdrukking hebben.
En op het laatst. We moeten ons even omkledenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |