Ik heb pas om 21.25 NED2 aangezet,quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:32 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Uiteraard, maar die was om 22:15 uur afgelopen
Gaat ook hard!quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:05 schreef ThomasBerge het volgende:
Volgende week de voorlopig laatste week
Ik denk in maart?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:30 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja idd, ik ben benieuwd wanneer ze er weer zijn.
Meestal is dat maart ja, althans dat was bij de vorige seizoenen altijd zo.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik denk in maart?
ik kan het ook mis hebben![]()
Dat zijn fragmenten die ze herhalen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:20 schreef H.Flick het volgende:
Hij maakt toch nog steeds radio? Ik luister niet zo vaak meer, maar volgens mij is hij er nog elke dag (of zijn dat fragmenten?)
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:23 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het toch een stuk minder geworden op de radio. Het gaat alleen maar om die vent met z'n typetjes. Vroeger in de ochtend gingen ze nog wel eens urenlang slap ouwehoeren.
Yes Peterquote:Op maandag 12 december 2005 18:57 schreef ThomasBerge het volgende:
Gasten deze week
Dinsdag: Peter vd Vorst
Je hebt de link gevonden, maar durft niet te klikken? ;') Je kan iig de interviews zien idd.quote:Op maandag 12 december 2005 19:06 schreef DjDev het volgende:
kan je hier volledige afleveringen zien?
http://www.rtl.nl/shows/jensen/home/
Dat heb ik gisteren ook gedaan.quote:Op maandag 12 december 2005 20:11 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Je hebt de link gevonden, maar durft niet te klikken? ;') Je kan iig de interviews zien idd.
quote:Op maandag 12 december 2005 20:11 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Je hebt de link gevonden, maar durft niet te klikken? ;') Je kan iig de interviews zien idd.
Laat kelly vervallen en nodig Adje uit.quote:Op dinsdag 13 december 2005 06:50 schreef Cool_Runner het volgende:
vrijdag: Kelly, Bonnie St. Clair, Idols' Herman
Jensen weet niks van voetbal, dus dat is niks. Toen John de Wolf er was ging het ook nergens over.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:29 schreef edje34 het volgende:
Het lijkt me leuk om Johan derksen een keer te zien op de bank bij Jensen.
Maakt niet uit joh alleen Johan derksen al is lachequote:Op dinsdag 13 december 2005 12:34 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jensen weet niks van voetbal, dus dat is niks. Toen John de Wolf er was ging het ook nergens over.
Dat maakt toch niet uit. Het hoeft dan toch ook niet over voetbal te gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:34 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jensen weet niks van voetbal, dus dat is niks. Toen John de Wolf er was ging het ook nergens over.
Natuurlijk wel, want voetbal is leuk!quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:03 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. Het hoeft dan toch ook niet over voetbal te gaan.
Dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:04 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, want voetbal is leuk!
Die combi.. een halve zool, twee dronklappen (1 omgebouwde)... misschien matchen Kel en Hermanquote:Op dinsdag 13 december 2005 06:50 schreef Cool_Runner het volgende:
vrijdag: Kelly, Bonnie St. Clair, Idols' Herman
idd, en dat ze geneukt heeft met Robbie Williams.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:21 schreef slindenau het volgende:
Vreemd dat er in het filmpje niks werd gezegd over haar (bekende neem ik aan) solo nummers zoals "Never Be The Same Again" en "I Turn To You".
Dat zou leuk zijn, als Adje bij Jensen komt !quote:Op woensdag 14 december 2005 11:19 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind dat Adje vrijdag meot komen![]()
Idd, het zou nu leuk zijn als ze gewoon een interview doen met de normale persoon achter Adje.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:29 schreef edje34 het volgende:
Maar dan wel als de normale Adje want nu weten we toch dat het nep is.
Ja, als de normale Adje inderdaad !quote:Op woensdag 14 december 2005 16:29 schreef edje34 het volgende:
Maar dan wel als de normale Adje want nu weten we toch dat het nep is.
Ow dat nerdje.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:42 schreef ThomasBerge het volgende:
Pispaaltje van Paul de Leeuw in zijn show
Herstel gespeelde nerdquote:
Hoezo gespeeld?quote:
Dan had je hem zeker moeten kennenquote:Op woensdag 14 december 2005 18:05 schreef partyyboyy het volgende:
GVD en dan speelt hij dat hij uit een orkest uit Budel komt.
Hij maakt mijn woonplaats belachelijk met dat nerdjes gedrag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |