quote:
Je hebt niet eens een normale auto.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zal in mijn speciale auto ernaartoe rijden als jij er staat te controleren.
Die laatste is misschien leuk om als nieuwe icon te gebruiken.quote:
Niet relevant.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een normale auto.
Die bovenste foto is erg mooi. Het zijn echt machtig mooie beesten om te zien met inderdaad een krachtige uitstraling.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:27 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heel krachtig symbool inderdaad, veel beter dan de Nederlandse leeuw (die hier, in behalve dierentuinen, niet eens leven).
Is dat een Amerikaanse adelaar of een ander soort? En die Adelaar wordt toch nog steeds gebruikt, voor en na het nazitijdperk?quote:
Adelaars worden alleen gebruikt door autoritaire regimes.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Is dat een Amerikaanse adelaar of een ander soort? En die Adelaar wordt toch nog steeds gebruikt, voor en na het nazitijdperk?
Dat staat symbool voor de immense segregatie in Amerika.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:32 schreef pberends het volgende:
Wel cool dat ze een witte staart en kop hebben en de rest zwart.
The truth hurts, zouden ze in fascistische landen zeggen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:32 schreef MrX1982 het volgende:
M is gewoon vervelend.
QED.quote:De adelaar als symbool werd al gebruikt door de Romeinen en tegenwoordig is het trouwens nog steeds het symbool van Duitsland.
Hoe autoritair is Duitsland precies?quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:32 schreef Monidique het volgende:
Adelaars worden alleen gebruikt door autoritaire regimes.
Zeer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoe autoritair is Duitsland precies?
Dat is een absurde redenering en het verwerpen niet waard.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:35 schreef MrX1982 het volgende:
Hitler was vegetatiėr dus vegetariėrs zijn nazi's.
Nee jouw redenatie over de adelaar is lekker. Wat ik zei is precies hetzelfde als jij.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:36 schreef Monidique het volgende:
Dat is een absurde redenering en het verwerpen niet waard.
Nee, daar heb je ongelijk. Het lijkt mij nogal duidelijk wat er niet klopt aan wat je zegt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee jouw redenatie over de adelaar is lekker. Wat ik zei is precies hetzelfde als jij.
Dit is niet geheel correct vormgegeven en daar kan hij dan weer over zeuren, met verwijfde gebaren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |