quote:
Je hebt niet eens een normale auto.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zal in mijn speciale auto ernaartoe rijden als jij er staat te controleren.
Die laatste is misschien leuk om als nieuwe icon te gebruiken.quote:
Niet relevant.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een normale auto.
Die bovenste foto is erg mooi. Het zijn echt machtig mooie beesten om te zien met inderdaad een krachtige uitstraling.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:27 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heel krachtig symbool inderdaad, veel beter dan de Nederlandse leeuw (die hier, in behalve dierentuinen, niet eens leven).
Is dat een Amerikaanse adelaar of een ander soort? En die Adelaar wordt toch nog steeds gebruikt, voor en na het nazitijdperk?quote:
Adelaars worden alleen gebruikt door autoritaire regimes.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Is dat een Amerikaanse adelaar of een ander soort? En die Adelaar wordt toch nog steeds gebruikt, voor en na het nazitijdperk?
Dat staat symbool voor de immense segregatie in Amerika.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:32 schreef pberends het volgende:
Wel cool dat ze een witte staart en kop hebben en de rest zwart.
The truth hurts, zouden ze in fascistische landen zeggen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:32 schreef MrX1982 het volgende:
M is gewoon vervelend.
QED.quote:De adelaar als symbool werd al gebruikt door de Romeinen en tegenwoordig is het trouwens nog steeds het symbool van Duitsland.
Hoe autoritair is Duitsland precies?quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:32 schreef Monidique het volgende:
Adelaars worden alleen gebruikt door autoritaire regimes.
Zeer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoe autoritair is Duitsland precies?
Dat is een absurde redenering en het verwerpen niet waard.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:35 schreef MrX1982 het volgende:
Hitler was vegetatiër dus vegetariërs zijn nazi's.
Nee jouw redenatie over de adelaar is lekker. Wat ik zei is precies hetzelfde als jij.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:36 schreef Monidique het volgende:
Dat is een absurde redenering en het verwerpen niet waard.
Nee, daar heb je ongelijk. Het lijkt mij nogal duidelijk wat er niet klopt aan wat je zegt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee jouw redenatie over de adelaar is lekker. Wat ik zei is precies hetzelfde als jij.
Dit is niet geheel correct vormgegeven en daar kan hij dan weer over zeuren, met verwijfde gebaren.quote:
Rood is de kleur van daadkracht, eerlijkheid en het gelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die rode kleur staat je goed.
Volgens mij is dat de Europese zeearend.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:31 schreef pberends het volgende:
Is dat een Amerikaanse adelaar of een ander soort? En die Adelaar wordt toch nog steeds gebruikt, voor en na het nazitijdperk?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:43 schreef MrX1982 het volgende:
De nazi's gebruikten de kleur rood. Rood wordt gebruikt door autoritaire regimes.
Ik wil dat het opgewekte deuntje onder ''Vader dode baby opnieuw verdacht'' ten einde komt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:46 schreef Monidique het volgende:
En ik wil, en ik wil!
Dan noem je hem bij zijn Latijnse naam Haliaeetus albicilla voor de Europese zeearend en Haliaeetus leucocephalus voor de Amerikaanse variant.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeerarend.... dat klinkt toch of je door een Lada wordt overreden.
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik wil dat het opgewekte deuntje onder ''Vader dode baby opnieuw verdacht'' ten einde komt.
Dat weet ik wel. Ned.2., nu al verdwenen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
Zwarten zitten alleen maar in de middeninkomens, en verder heb je nog de blanke elite en white trash?quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat staat symbool voor de immense segregatie in Amerika.
pberends here, I'm sitting ducks. Need air support NOW.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:49 schreef pberends het volgende:
Zo, ik heb m'n sig maar veranderd voor al die kutkneusjes die altijd lopen te kankeren op topicstarters.
quote:Eagles as national birds
The eagle has been used by many nations as a national symbol, depicting power, beauty and independence.
Poland. A white eagle on a red field is the coat of arms of Poland.
Germany and Prussia. Prussia, and later Germany have use a black eagle as their national symbol.
Ancient Egypt. The Ptolemaic rulers of Egypt used it as their seal
Ancient Rome. The Romans used it on the standards of their armies.
Byzantine Empire and Russia. After the fall of Rome, Constantinople chose a two-headed golden eagle as Monarchy symbol. One head symbolised ancient Rome, and the other head symbolised the "new Rome" sited at Constantinople. After the fall of Constantinople, the Russian Empire took the two-headed eagle as own symbol.
Charlemagne and Holy Roman Empire. After his crowned as new Roman Emperor, Charlemagne adopted the ancient Roman eagle as own symbol. The Holy Roman Empire born of his kingdom took the eagle, but Habsburgs replaced the golden eagle by an imperial eagle.
Spain. The "Catholic Kings", Isabella and Ferdinand took the golden eagle as a part of royal shield. The eagle was on the Spanish shield until 1978.
First French Empire. Napoleon Bonaparte recovered the Roman golden eagle as the symbol of his new French empire.
Modern Europe. The eagle is also part of the coat of arms of Romania and the coat of arms and flag of Moldova. It is the emblem of "Shqipëria" or Land of the Eagles, which is known in English as Albania (see The Tale of the Eagle for the legendary origin of the name).
Mexico. The bird on the Mexican coat of arms and flag is a Golden Eagle.
The Philippines. The endangered Philippine Eagle is the national bird of the Philippines.
USA. The United States has adopted the North American Bald Eagle as its national emblem. Although the Golden Eagle is found in North America, U.S. references to an unspecified "eagle" are often to the Bald Eagle; this point was not realized by a USA coin die engraver, who, told to depict "an eagle", depicted a Golden Eagle; this error is the cause of the expression "illegal eagle".
Nee, de blanken zorgen voor het voer, de zwarten maken er een zooitje van en hun shit komt altijd weer terecht bij de blanke man.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Zwarten zitten alleen maar in de middeninkomens, en verder heb je nog de blanke elite en white trash?
Dat verenpak is wel frappant, het zit helemaal niet dicht op de huid, maar hangt er een beetje bij. Lijkt wel een Matrix-jas.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:56 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Zit je lekker te poepen, schatje?
Ik zat ook eerder te denken aan:quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
pberends here, I'm sitting ducks. Need air support NOW.
Ik moet minder oorlogsfilms kijken![]()
quote:Heb respect voor topicopeners, want dat zijn degenen die altijd de kop boven het maaiveld uitsteken. Zo niet, ga zelf topics openen om in de vuurlinie van de hersenlozen te liggen.
Grote vogels.quote:Volwassen vrouwtjes hebben een spanwijdte van ongeveer 2 meter. De mannetjes zijn ongeveer 2/3 de grootte van de vrouwtjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |