Ja, ik denk dat die arme, arme Lieske nu vréselijk gebasht gaat worden, en ze zit toch al in het verdomhoekje want dat gemene BB laat haar helemaal links liggen terwijl Lieske gewoon een ontzettend lieve, goudeerlijke, interessante intelligente choppie choppie tópmeid is!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:39 schreef regenworm het volgende:
Ben benieuwd of Lieske nu het nieuwe bash slachtoffer gaat worden.
Lieske bash is zielig voor lieske maar als ze het goed uitspeelt dan kan ze daar haar voordeel uithalen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:40 schreef teamlead het volgende:
[..]ongetwijfeld ja.. Lieske staat alleen in de groep.. dus Lieske is nu de lul.. alleen Joost zal nog een beetje sociaal doen
en dan komt Ingrid weer terug
Door wie dan Gert?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat die arme, arme Lieske nu vréselijk gebasht gaat worden, en ze zit toch al in het verdomhoekje want dat gemene BB laat haar helemaal links liggen terwijl Lieske gewoon een ontzettend lieve, goudeerlijke, interessante intelligente choppie choppie tópmeid is!
En hoe is het op Aruba dan ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Hier schijnt de zon en is het windstil, nog geen drupje regen gehad.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:46 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau moet eigenlijk nog een DnD campagne maken en zit gewoon te fokken en te BB'en
Ach, dat kan morgen in de trein ook nog welquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:46 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau moet eigenlijk nog een DnD campagne maken en zit gewoon te fokken en te BB'en
Sluit me helemaal bij je aanquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat die arme, arme Lieske nu vréselijk gebasht gaat worden, en ze zit toch al in het verdomhoekje want dat gemene BB laat haar helemaal links liggen terwijl Lieske gewoon een ontzettend lieve, goudeerlijke, interessante intelligente choppie choppie tópmeid is!
* doka stampt boos op de grondquote:
Denk het wel hoor, dom is ze niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:44 schreef Kleintje het volgende:
Ehm Gert... 1 maar....
Volgens mij kan Chantal niet lezen!
Ik waaide zowat van de weg en als je me kent weet je dat daar een behoorlijke storm voor nodig isquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:54 schreef Gert het volgende:
Jemig wat een pakken sneeuw!!!
Hier wááit het nog steeds als een idoot, maar sneeuw ho maar.
Daar kan je aardig in vergissen die NSBer Rob kan op een taktische manier de boel ophitsen tegen Lieske. En aan de andere kant erg lief doen tegen Lieske. Oh wat haat ik die vent.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:48 schreef riri het volgende:
Denk dat niemand Lieske basht in dit groepje,ze mogen haar allemaal graag
Misschien moet ik de ironie tussen de regels voortaan wat aanscherpen. +'quote:
hier komt de hele ochtend al de REGEN met bakken uit de lucht..... met stormquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:54 schreef Gert het volgende:
Hier komt de regen zowat horizontaal voorbijvliegen, dus die storm is hier echt nog niet gaan liggen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:48 schreef M-en-A het volgende:
Niet alleen de storm is gaan liggen, de sneeuw blijft dus ook nog steeds liggen...![]()
Waaien, regen. Maar verdorie nog geen enkel vlokje sneeuw.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:54 schreef Gert het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waaien, regen. Maar verdorie nog geen enkel vlokje sneeuw.
Het is gewoon niet eerlijk
Da's minderquote:
hier is het al niet veel beter, het komt met bakken uit de lucht..quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waaien, regen. Maar verdorie nog geen enkel vlokje sneeuw.
Het is gewoon niet eerlijk
Hmmz hebben ze een windvanger op het strookje snelweg tussen hier en je woonplaats gezet het stormt hier behoorlijkquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:01 schreef teamlead het volgende:
[..]hier is het gewoon droog en stormt het ook niet
Die van mij was ook ironisch bedoeldquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien moet ik de ironie tussen de regels voortaan wat aanscherpen. +'
Zoals ik eerder al zei:"geef het kind een make up doos en ze is weer blijquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:03 schreef riri het volgende:
Lieske tegen Nathalie "Ik ben er nu alweer aan gewend"
Zo snel gaat dat dus bij Lieske
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:08 schreef avonne het volgende:
Menno is op Fok!
Natuurlijk wel, dit is immers de hardste BB ooitquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:07 schreef teamlead het volgende:
Overigens: ze zijn nu aan het bespreken of ze voor de volgende nominatieronde niet gewoon afspraken moeten maken op wie ze wel of niet stemmen..... Ik mag toch hopen dat Hummie dat niet accepteert
Hey, kom op zeg. Voor een brabander was ie al 10 minuten te vroeg. Laat die jongen even rustig bijkomen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:09 schreef teamlead het volgende:
[..]maar hij is niet erg rap met reageren
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:10 schreef doka het volgende:
Uhm, zie ik nou een paard of halicuneer ik
ik denk dat je de verkeerde pilletjes genomen hebtquote:
Lieske deelt nu wel een leuke psychologische tik uitquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:03 schreef riri het volgende:
Lieske tegen Nathalie "Ik ben er nu alweer aan gewend"
Zo snel gaat dat dus bij Lieske
Check de frizti capquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk dat je de verkeerde pilletjes genomen hebt
Ik zie Dido op stream 1. Weet niet of je die bedoelt met paardquote:
Deja vu: check de frizti capquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik zie Dido op stream 1. Weet niet of je die bedoelt met paard![]()
een foto is echt geen paard hoorquote:
Wel in kennelijke staatquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
een foto is echt geen paard hoor![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:16 schreef doka het volgende:
[..]
Wel in kennelijke staat
* doka zit in te drinken'
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:16 schreef Kleintje het volgende:
kvinmijnpaardmooier zegt Kleintje heel erg pennymeisjesachtig!
Jij bent ook okequote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:20 schreef Kleintje het volgende:
Ben een echt pennymeisje hoor.
Ben op het moment zo verliefd op de buik van mijn paard... ik ga gewoon oma worden.
Uhm...quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:20 schreef Kleintje het volgende:
Ben op het moment zo verliefd op de buik van mijn paard...
Mongooltjes bedoel je?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:22 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ach.. mijn oma zei vroeger al: dat soort mensen zijn ook gelukkig
quote:
Spank me!quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:25 schreef teamlead het volgende:
[..]Zeg Rodriguez.. leer je het nou nooit?
quote:
* reukzout aanbiedtquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:33 schreef Kleintje het volgende:
ja, ik ben daar in katzwijm gevallen enzo...
Dat zat ik me ook al af te vragen ja.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:33 schreef teamlead het volgende:
is iedereen nu in blinde adoratie in het Menno-topic
geen ideequote:Op vrijdag 25 november 2005 14:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook al af te vragen ja.
Ik was even naar de was kijken (deur van de wasschuur open laten staan.. dadelijk eerst bladeren ruimen voor ik bij was machine kan ) en geen enkele nieuwe post ondertussen.
Waar is iedereen?
Mooi zo! Laat Natte Lie maar lekker voor schut lopenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
geen idee
Maar goed: de haren van natte lie zijn groen uitgeslagen door de thee
Cap! Cap!quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:36 schreef teamlead het volgende:
Maar goed: de haren van natte lie zijn groen uitgeslagen door de thee
Waarom nu alweer? Is het koninginnetje op d'r teentjes getrapt?quote:
Dido"jullie lopen altijd te zeiken dat ik niets doe in huis en nu doe ik een keer wat en krijg ik meteen van iedereen commentaar.. dat is dus de reden waarom ik normaal niks doen"quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom nu alweer? Is het koninginnetje op d'r teentjes getrapt?
Kan geen streams kijken nu![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:43 schreef Snaptnix het volgende:
streamverslagen teamlead, please... incl caps graag![]()
Praat me bij !! Ben op mijn werk.. kan geen streams kijken.. wat gebeurt er??quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:40 schreef teamlead het volgende:een rel in wording geloof ik
Roel is echt pissed
Helaas, dan doen we' t maar met deze uitleg. Ook goedquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:45 schreef teamlead het volgende:
[..]zo snel typ ik nu ook weer niet
De discussie tussen roel en rob is semi-grappig nu over koffie en thee (en waarom die nog niet klaar is)... Maar opvallend is vooral het ondertoontje bij roel
hij vindt tanja echt een lieverdquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:46 schreef Kleintje het volgende:
TEAMLEAD... We hebben antwoord:
Op vrijdag 25 november 2005 14:40 schreef Kleintje het volgende:
Menno.... Teamlead en ik hadden nog een vraagje...
Vind je de bewoners die nu uit het huis zijn precies hetzelfde als in het huis? Of zijn ze nu toch heel anders?
Alle mensen die er al uit zijn, zijn percies hetzelfde....Ralph is alleen stukken drukker dan in het huis. Maar Linda is echt een feestbeest, Rikkert is ook precies hetzelfde... Tanja is nog steeds een lieverd en Joscelynn huilt nog steeds als ze honger heeft!!
Ik zou er niet op rekenen hoor... zal wel weer met een sisser aflopenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Helaas, dan doen we' t maar met deze uitleg. Ook goed![]()
oe...hopelijk loopt het nog uit op ruzie daar![]()
quote:
Misschien kan hij er een 2 in 1 cursus van maken en meteen aan zijn spelling gaan werken.. schrijft hij "zij" misschien met ij ipv ei op de momenten dat er zij hoort te staan..quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:46 schreef Peter6000 het volgende:
Die Menno mogen ze ook wel eens een typcursus geven zeg
Wel leuk dat ie er is hoor, maar echt veel snelheid zit er niet in
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:46 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie zegt trouwens NU in het BBhuis: "Rob had zo'n hekel aan Menno omdat hij altijd zo hard schreeuwde"
Rob: "Ik had geen hekel aan Menno..."
Nathalie triomfantelijk: "Wèl!!"
Vind het wel leuk dat ie positief is over Tanquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:50 schreef Tamrah het volgende:
Misschien kan hij er een 2 in 1 cursus van maken en meteen aan zijn spelling gaan werken.. schrijft hij "zij" misschien met ij ipv ei op de momenten dat er zij hoort te staan..![]()
quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:50 schreef BBMenno het volgende:
[..]
Zeg maar wanneer en hoe laat! ;-)
Wanneer?? en is er drank??quote:
Steun ik je als ik zeg dat ik me ongetwijfeld mateloos zou irriteren als ik de streams aan had staan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:56 schreef Kinga het volgende:
Ben ik de enige die echt KNETTERGEK word van dat gesmak en die slik-geluiden???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:56 schreef Kinga het volgende:
Ben ik de enige die echt KNETTERGEK word van dat gesmak en die slik-geluiden???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:56 schreef Kleintje het volgende:
Dubbel feest... want we trouwen met Isabeau erbij.
Bigamie!!!!
Jij zou binnen 2 minuten met dingen gaan gooien.. zeker wetenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:57 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Steun ik je als ik zeg dat ik me ongetwijfeld mateloos zou irriteren als ik de streams aan had staan?![]()
Het kan nooit zo erg zijn dan het geknak van vingersquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:58 schreef Kleintje het volgende:
Teamlead, jij mag filmen, de regie doen en ceremoniemeester spelen
Mag ik mee als introduce?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:58 schreef Kleintje het volgende:
Teamlead, jij mag filmen, de regie doen en ceremoniemeester spelen
veel erger dan wat je nu gewend bentquote:
En wie is de schuldige? Wie produceert die helse geluiden??quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
veel erger dan wat je nu gewend bent...... Op een schaal van 1 tot 10 ongeveer een 12
vooral Rob.. maar de rest is ook niet echt zachtjes met eten..quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:04 schreef Tamrah het volgende:
[..]
En wie is de schuldige? Wie produceert die helse geluiden??![]()
hoi doka, gefeliciteerdquote:
Ja, de 23ste moest ik naar het theater en de 22ste kan Menno al niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:06 schreef Kleintje het volgende:
Mooi Isa... dat gaat helemaal goedkomen...
Hoi mamapan, is niet waar hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:07 schreef mamapan het volgende:
[..]
hoi doka, gefeliciteerd![]()
ik ben jaloers![]()
nope.. ze zitten gezellig met zijn allen te kaarten...quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:18 schreef Snaptnix het volgende:
en weer is 't stil hier...
Nog steeds geen rel in het uis?
Voor zover ik weet nog steeds niet...quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
Zal vast al wel eerder gevraagd zijn, maar weten de bewoners al wie er genomineerd staan deze week?
Neee joh, ik heb dat één keer gedaanquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:12 schreef doka het volgende:
[..]
Hoi mamapan, is niet waar hoorDus als jij nog wil trouwen, dan ben ik beschikbaar
![]()
Als ze dan tenminste nog aan het pesten zijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
nope.. ze zitten gezellig met zijn allen te kaarten...
Briljant was die opmerking jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:32 schreef teamlead het volgende:
joost: "Ik denk dat God teveel masturbeert en daarom doof is geworden"
Ik mis chantal totaal nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:38 schreef Giggio het volgende:
Ik mis Chantal![]()
![]()
![]()
![]()
word-misselijk van dat enge kwartet-geleuter...
is er al goed gebept over de bewoners die exit zijn? met name over Ingrid???
of is het allemaal weer pais en vree?
weten de bewoners al wie er genomineerd staan???
zijn we dan blij als ze sociaal-saai bezig zijn???quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik mis chantal totaal niet
Ze zijn weer lekker sociaal met z'n allen, maar hebben nog geen idee over de nominaties..
nee, ik zie ook liever een stevige rel.. maar ook diequote:Op vrijdag 25 november 2005 15:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
zijn we dan blij als ze sociaal-saai bezig zijn???
Hummie: pleur Chantal EN Tanje terug in het huis samen met Ingrid!!
haha.. nieuwe ronden nieuw kansen!!!
en toch mis ik Chantalquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, ik zie ook liever een stevige rel.. maar ook diedeed mee aan dit soort momentjes...
NEE, dank je weg is weg.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
zijn we dan blij als ze sociaal-saai bezig zijn???
Hummie: pleur Chantal EN Tanje terug in het huis samen met Ingrid!!
haha.. nieuwe ronden nieuw kansen!!!
alleen al omdat ik nu nooit meer GNAGNA hoor terwijl de streams aanstaan.. nooit mee die verlopen kop hoef te zien... alleen daarom al zal ik haar nooit missenquote:
Joost is mijn heldquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:32 schreef teamlead het volgende:
joost: "Ik denk dat God teveel masturbeert en daarom doof is geworden"
Ja logisch tochquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:33 schreef teamlead het volgende:
is iedereen nu in blinde adoratie in het Menno-topic
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:52 schreef weyden het volgende:
Leuk zou zijn als BB een de opdracht geeft om een roddelcampagne uit te lokken....zodat Ingrid daat niet voor niets zit.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke blij dat ze weg is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat snap ik al vanaf dag 5 niet meer.....quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:58 schreef cuall het volgende:
Ik erger me blauw aan Rob![]()
Hij is wel heel erg bepalend zeg, ik snap niet dat iedereen zich er zo gemakkelijk bij neerlegt
ja ze moeten maar iets verzinnen idd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:52 schreef weyden het volgende:
Leuk zou zijn als BB een de opdracht geeft om een roddelcampagne uit te lokken....zodat Ingrid daat niet voor niets zit.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:01 schreef cuall het volgende:
ff off topic Het is hier heel hard aan het sneeuwen![]()
Waar is hier?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:01 schreef cuall het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:58 schreef cuall het volgende:
Ik erger me blauw aan Rob![]()
Hij is wel heel erg bepalend zeg, ik snap niet dat iedereen zich er zo gemakkelijk bij neerlegt
Hier ook!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:01 schreef cuall het volgende:
Jaaaa!! Hier begint het nu ook stevig te sneeuwenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:01 schreef cuall het volgende:
Het is er een stuk spannender op geworden, hè?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:49 schreef regenworm het volgende:
Ik ben hartstikke blij dat ze weg is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is al tijden niet spannend..... ook niet toen euc er wel nog was hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het is er een stuk spannender op geworden, hè?
dat is na de eerste week volgens mij niet meer voorgekomenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:11 schreef weyden het volgende:
Kleine kinderen zeg. Wordt er daar ooit wel eens over iets zinnigs gesproken...politiek etc.
het is zo spannend sinds gisteren,... weet niet meer welke stream ik moet volgenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
wanneer niet ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:18 schreef teamlead het volgende:Natte lie is echt compleet in de war
quote:
en dat zal zo blijven tot de laatste bewoner weg is...quote:
Nee, dat niet maar dat ligt aan de groep te veel suffe gasten bij elkaarquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jep, dat was ikquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:22 schreef Giggio het volgende:
[..]
en dat zal zo blijven tot de laatste bewoner weg is...
tja... zal bij Chan en Tan en Lin en Men thuis stuk gezelliger zijn!!
Tsja.... enorm..... zo hardquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:21 schreef teamlead het volgende:
[..]al vanaf dag 1... dat krijg je met zo;n "harde" BB
precies.. en daarom is het zo saai.. niet omdat de zeug en de kraai vertrokken zijn....quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:25 schreef Sjet het volgende:
[..]
Tsja.... enorm..... zo hard![]()
Zit je haar ff niet goed? Rukken we toch gewoon een kapper aan.......... enorm hard. Echt BB voor mietjes dit![]()
en wat zou dat?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:24 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
Dalijk ga je nog vertellen dat je verliefd was op Chantal...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:26 schreef stil het volgende:
Even dromen: Natalie moet voor foto's naar het ziekenhuis, en als je eenmaal buiten de poorten bent, mag je er niet meer in
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:29 schreef Peter6000 het volgende:
[offtopic]
Ik denk dat er door de sneeuw, niet veel mensen hun oud papier naar de papiercontainer hebben gebracht vandaag
[/offtopic]
:}
Dit is wat ik te zien krijg:quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:16 schreef Giggio het volgende:
GNA GNA GNA....
Talpa-Poll
1. Lieske 67%
2. Joost 33%
de rest 0%!!!
wish it was true
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:29 schreef Peter6000 het volgende:
[offtopic]
Ik denk dat er door de sneeuw, niet veel mensen hun oud papier naar de papiercontainer hebben gebracht vandaag
[/offtopic]
Ik snap je usernaam primaquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:31 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Zou ook helemaal niet weten waarom ik dat uberhaupt zou doen
Dan heb ik toch liever de HKquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:35 schreef essie05 het volgende:
Maakt geen verschil he..4 streams op de slaapkamer of 4 op de huiskamer..beide even saai.
dat kan Lieske nog geen 5 minuten geheim houden dus ik denk niet dat BB dat risico durft te nemenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:37 schreef Giggio het volgende:
Heeft Liesje al een geheime opdracht gehad waarin haar verteld wordt dat Ingrid alles kan horen en zien en terugkomt en dat zij moet doen alsof ze van niets weet maar wel samen met Ingrid dat enge kwartet eruit kan werken??
of is dat wishfull thinking?
graag weer een nachtdingetjequote:Op vrijdag 25 november 2005 16:38 schreef essie05 het volgende:
Misschien een voorteken?Moeten ze de slaapkamer weer in voor de nieuwe weekopdracht.
Whishfull thinking maar mocht het zo zijn zou ik het zeker toejuichen want dit is echt dodelijk zo saai als het nu isquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:38 schreef essie05 het volgende:
Misschien een voorteken?Moeten ze de slaapkamer weer in voor de nieuwe weekopdracht.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:41 schreef Jojogirl het volgende:
Lieske "Ben jij ook zo'n jongen die huilt bij de seks?" tegen Joost
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:46 schreef Jojogirl het volgende:
Alleen dat gemis van dat gna gna gna en dat accent vind ik al een enorme vooruitgang.
Zou is tijd worden dat ze je ook verrassen met sneeuwvlokjes..... hier dus al bijna de hele dag sneeuw. Net nog even wezen meten in de tuin ligt hier al ruim 15 cmquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:01 schreef cuall het volgende:
hier de hele dag al,quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:50 schreef Snaptnix het volgende:
Hier is 't ook al een tijdje compleet nacht anders
Zit wel iets in. Alhoewel ik gna-gna-gna nu liever uit mijn speakers hoor komen dan dat gecalimero van Naathquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:46 schreef Jojogirl het volgende:
Alleen dat gemis van dat gna gna gna en dat accent vind ik al een enorme vooruitgang.
Bij joost ligt de nuance iets anders: die heeft sex die om te huilen is...quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:41 schreef Jojogirl het volgende:
Lieske "Ben jij ook zo'n jongen die huilt bij de seks?" tegen Joost
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:46 schreef Jojogirl het volgende:
[offtopic]Geen idee, maar de afvalcontainers staan nog steeds hier ongeleegt aan de weg te wachten op die stoere vuilnismannenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:29 schreef Peter6000 het volgende:
[offtopic]
[/offtopic]
Rob heeft wel humorquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:54 schreef teamlead het volgende:
"trekken heeft ie niet geleerd, daardoor is ie sexueel gefrustreerd"
We hebben glad geen papiercontainer, dus waarom zou ik er ergens een gaan zoeken in dit weerquote:
Hé Kleintje B. , alles goed?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:53 schreef Kleintje het volgende:
gnagna
Ze pesten dido.
Dat ze niet kan zingen, dat ze een gestoorde motoriek heeft.
Dat ze een rare staart heeft
Dat ze alleen van Snuitje aandacht mag krijgen op stalhoi trouwens
Kom jij onder je steen vandaan gekropen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:57 schreef Inca het volgende:
Ligt Ingrid nog op bed?
dat zong dido over robquote:
Ach , tis al een hele vooruitgang... Inca vroeg tot vorige steeds of er nog gefietst werd...quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:58 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Kom jij onder je steen vandaan gekropen?
Nee die hangt met haar nagels in het plafond van verveling door het kijken naar de grote Dido/Rob show.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:57 schreef Inca het volgende:
Ligt Ingrid nog op bed?
Zeker, ik vind het zo wel leuk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:57 schreef Kleintje het volgende:
De sfeer is er best gezellig...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:59 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ach , tis al een hele vooruitgang... Inca vroeg tot vorige steeds of er nog gefietst werd...![]()
nee, die staat op de stipquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:57 schreef Inca het volgende:
Ligt Ingrid nog op bed?
jaja, alles prima! [ Ben voor de 3e keer genomineerd in SG... ach het went..]quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:58 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Alles prima...
En met jou???
Dit topic gaat wel traag zeg... sjeeeeeeemig
Wie? Ik heb geen streams!quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:54 schreef teamlead het volgende:
"trekken heeft ie niet geleerd, daardoor is ie sexueel gefrustreerd"
dido zong een liedje over rob...quote:
Hé Shoarma... das toch juist mooi... eerst haten we Chantal... maar als zeweg is is het wel leeg in huis... het is dus te hopen dat Nathalie nog lang in huis blijft.. aan wie moeten we ons anders ergeren ...quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:59 schreef Chaosma het volgende:
Ik mis Chantal, begon haar steeds leuker te vinden. Ik had 10x liever Chantal met haar geroddel dan de achterbakse konkelende Rob.
En om over Nathalie al helemaal te zwijgen van daar krijg ik echt spontane braakneigingenvan, wat een ongelofelijke trut is dat met haar walgelijke stemmetje, nee dan liever het gna gna gna van Chantal.
Wat zei hij dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:53 schreef Black_Orchid het volgende:
Wow, Rob zet Dido even op haar plaats. Samen met haar lakei Naath is ze er meteen stil van.
Ik ookquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:03 schreef VirtualPOM het volgende:
T' is ook lekker gezellig nu. Zo zie ik het graag!
Waren aan het geinen. Dat ze haar mond moet houden, dat ze alleen maar haar stal kan mesten en met snuitje omgaanquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat zei hij dan?
(Geen streams hier.)
Waarom makkelijk als het moeilijk kanquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:07 schreef teamlead het volgende:
waarom zo moeilijkwaarom niet gewoon een paar man pizza en de rest iets anders
Omdat Rob gewoon moeilijk is,en niemand die hem echt tegen spreekt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:07 schreef teamlead het volgende:
waarom zo moeilijkwaarom niet gewoon een paar man pizza en de rest iets anders
Ik zie dat jij ook dyslectisch bent.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:03 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hé Shoarma... das toch juist mooi... eerst haten we Chantal... maar als zeweg is is het wel leeg in huis... het is dus te hopen dat Nathalie nog lang in huis blijft.. aan wie moeten we ons anders ergeren ...![]()
Dank. Moet ze verwerken in het onvermijdelijke grote Sinterklaasgedicht!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
dido zong een liedje over rob...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:09 schreef flugeltje het volgende:
Wat een dag... Hard gewerkt, kloteweer en dan ook nog Menno gemist
O hallo trouwens
O hallo trouwens
O hallo trouwens
Hallo flugelquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:09 schreef flugeltje het volgende:
O hallo trouwens
die gaan op de streams niet komen hoor, da's voor de reguliere uitzending [en]quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:16 schreef flugeltje het volgende:
Zijn er al beelden van Ingrid in d'r huisje geweest?
ZEG DAT NIET WAAR IS !!!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:16 schreef essie05 het volgende:
Lieske in de DBK,zal er toch iets gaan gebeuren?
hoi Flugel, heb je ff gemaild...quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:09 schreef flugeltje het volgende:
O hallo trouwens
rustig maar.. tis niet waar.. gebeurt gewoon helemaal niksquote:
ze kunnen haar toch gewoon uitzenden op de stream die ze gebruiken voor de live uitzendingquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:17 schreef Wup het volgende:
[..]
die gaan op de streams niet komen hoor, da's voor de reguliere uitzending [en]
diswatte....quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:09 schreef Chaosma het volgende:
[..]
Ik zie dat jij ook dyslectisch bent.
Als Nathalie eruit is, is er altijd nog Rob om je aan te ergeren en Dido en Roel. Wat mij betreft mag Lieske winnen of anders Ingrid.
Dat kan niet samen, hoor!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:21 schreef essie05 het volgende:
[..]
Helaas was wel waar, maar ze werd even ondervraagd over haar huidproblemen.
*meteen mail checked*quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hoi Flugel, heb je ff gemaild...![]()
Ik snap er ook niks van, ik zag Lieske heen en weer rennenquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:25 schreef bunnyma het volgende:
Wie zag ik nu allemaal heen en weer rennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |