alleen al omdat ik nu nooit meer GNAGNA hoor terwijl de streams aanstaan.. nooit mee die verlopen kop hoef te zien... alleen daarom al zal ik haar nooit missenquote:
Joost is mijn heldquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:32 schreef teamlead het volgende:
joost: "Ik denk dat God teveel masturbeert en daarom doof is geworden"
Ja logisch tochquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:33 schreef teamlead het volgende:
is iedereen nu in blinde adoratie in het Menno-topic
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:52 schreef weyden het volgende:
Leuk zou zijn als BB een de opdracht geeft om een roddelcampagne uit te lokken....zodat Ingrid daat niet voor niets zit.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke blij dat ze weg is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat snap ik al vanaf dag 5 niet meer.....quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:58 schreef cuall het volgende:
Ik erger me blauw aan Rob![]()
Hij is wel heel erg bepalend zeg, ik snap niet dat iedereen zich er zo gemakkelijk bij neerlegt
ja ze moeten maar iets verzinnen idd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:52 schreef weyden het volgende:
Leuk zou zijn als BB een de opdracht geeft om een roddelcampagne uit te lokken....zodat Ingrid daat niet voor niets zit.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:01 schreef cuall het volgende:
ff off topic Het is hier heel hard aan het sneeuwen![]()
Waar is hier?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:01 schreef cuall het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:58 schreef cuall het volgende:
Ik erger me blauw aan Rob![]()
Hij is wel heel erg bepalend zeg, ik snap niet dat iedereen zich er zo gemakkelijk bij neerlegt
Hier ook!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:01 schreef cuall het volgende:
Jaaaa!! Hier begint het nu ook stevig te sneeuwenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:01 schreef cuall het volgende:
Het is er een stuk spannender op geworden, hè?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:49 schreef regenworm het volgende:
Ik ben hartstikke blij dat ze weg is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is al tijden niet spannend..... ook niet toen euc er wel nog was hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het is er een stuk spannender op geworden, hè?
dat is na de eerste week volgens mij niet meer voorgekomenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:11 schreef weyden het volgende:
Kleine kinderen zeg. Wordt er daar ooit wel eens over iets zinnigs gesproken...politiek etc.
het is zo spannend sinds gisteren,... weet niet meer welke stream ik moet volgenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
wanneer niet ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:18 schreef teamlead het volgende:Natte lie is echt compleet in de war
quote:
en dat zal zo blijven tot de laatste bewoner weg is...quote:
Nee, dat niet maar dat ligt aan de groep te veel suffe gasten bij elkaarquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jep, dat was ikquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:22 schreef Giggio het volgende:
[..]
en dat zal zo blijven tot de laatste bewoner weg is...
tja... zal bij Chan en Tan en Lin en Men thuis stuk gezelliger zijn!!
Tsja.... enorm..... zo hardquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:21 schreef teamlead het volgende:
[..]al vanaf dag 1... dat krijg je met zo;n "harde" BB
precies.. en daarom is het zo saai.. niet omdat de zeug en de kraai vertrokken zijn....quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:25 schreef Sjet het volgende:
[..]
Tsja.... enorm..... zo hard![]()
Zit je haar ff niet goed? Rukken we toch gewoon een kapper aan.......... enorm hard. Echt BB voor mietjes dit![]()
en wat zou dat?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:24 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
Dalijk ga je nog vertellen dat je verliefd was op Chantal...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:26 schreef stil het volgende:
Even dromen: Natalie moet voor foto's naar het ziekenhuis, en als je eenmaal buiten de poorten bent, mag je er niet meer in
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:29 schreef Peter6000 het volgende:
[offtopic]
Ik denk dat er door de sneeuw, niet veel mensen hun oud papier naar de papiercontainer hebben gebracht vandaag
[/offtopic]
:}
Dit is wat ik te zien krijg:quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:16 schreef Giggio het volgende:
GNA GNA GNA....
Talpa-Poll
1. Lieske 67%
2. Joost 33%
de rest 0%!!!
wish it was true
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:29 schreef Peter6000 het volgende:
[offtopic]
Ik denk dat er door de sneeuw, niet veel mensen hun oud papier naar de papiercontainer hebben gebracht vandaag
[/offtopic]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |