veel erger dan wat je nu gewend bentquote:
En wie is de schuldige? Wie produceert die helse geluiden??quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
veel erger dan wat je nu gewend bent...... Op een schaal van 1 tot 10 ongeveer een 12
vooral Rob.. maar de rest is ook niet echt zachtjes met eten..quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:04 schreef Tamrah het volgende:
[..]
En wie is de schuldige? Wie produceert die helse geluiden??![]()
hoi doka, gefeliciteerdquote:
Ja, de 23ste moest ik naar het theater en de 22ste kan Menno al niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:06 schreef Kleintje het volgende:
Mooi Isa... dat gaat helemaal goedkomen...
Hoi mamapan, is niet waar hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:07 schreef mamapan het volgende:
[..]
hoi doka, gefeliciteerd![]()
ik ben jaloers![]()
nope.. ze zitten gezellig met zijn allen te kaarten...quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:18 schreef Snaptnix het volgende:
en weer is 't stil hier...
Nog steeds geen rel in het uis?
Voor zover ik weet nog steeds niet...quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
Zal vast al wel eerder gevraagd zijn, maar weten de bewoners al wie er genomineerd staan deze week?
Neee joh, ik heb dat één keer gedaanquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:12 schreef doka het volgende:
[..]
Hoi mamapan, is niet waar hoorDus als jij nog wil trouwen, dan ben ik beschikbaar
![]()
Als ze dan tenminste nog aan het pesten zijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
nope.. ze zitten gezellig met zijn allen te kaarten...
Briljant was die opmerking jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:32 schreef teamlead het volgende:
joost: "Ik denk dat God teveel masturbeert en daarom doof is geworden"
Ik mis chantal totaal nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:38 schreef Giggio het volgende:
Ik mis Chantal![]()
![]()
![]()
![]()
word-misselijk van dat enge kwartet-geleuter...
is er al goed gebept over de bewoners die exit zijn? met name over Ingrid???
of is het allemaal weer pais en vree?
weten de bewoners al wie er genomineerd staan???
zijn we dan blij als ze sociaal-saai bezig zijn???quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik mis chantal totaal niet
Ze zijn weer lekker sociaal met z'n allen, maar hebben nog geen idee over de nominaties..
nee, ik zie ook liever een stevige rel.. maar ook diequote:Op vrijdag 25 november 2005 15:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
zijn we dan blij als ze sociaal-saai bezig zijn???
Hummie: pleur Chantal EN Tanje terug in het huis samen met Ingrid!!
haha.. nieuwe ronden nieuw kansen!!!
en toch mis ik Chantalquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, ik zie ook liever een stevige rel.. maar ook diedeed mee aan dit soort momentjes...
NEE, dank je weg is weg.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
zijn we dan blij als ze sociaal-saai bezig zijn???
Hummie: pleur Chantal EN Tanje terug in het huis samen met Ingrid!!
haha.. nieuwe ronden nieuw kansen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |