quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:46 schreef Jojogirl het volgende:
Alleen dat gemis van dat gna gna gna en dat accent vind ik al een enorme vooruitgang.
[offtopic]Geen idee, maar de afvalcontainers staan nog steeds hier ongeleegt aan de weg te wachten op die stoere vuilnismannenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:29 schreef Peter6000 het volgende:
[offtopic]
Ik denk dat er door de sneeuw, niet veel mensen hun oud papier naar de papiercontainer hebben gebracht vandaag
[/offtopic]
Rob heeft wel humorquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:54 schreef teamlead het volgende:
"trekken heeft ie niet geleerd, daardoor is ie sexueel gefrustreerd"
We hebben glad geen papiercontainer, dus waarom zou ik er ergens een gaan zoeken in dit weerquote:
Hé Kleintje B. , alles goed?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:53 schreef Kleintje het volgende:
gnagna
Ze pesten dido.
Dat ze niet kan zingen, dat ze een gestoorde motoriek heeft.
Dat ze een rare staart heeft
Dat ze alleen van Snuitje aandacht mag krijgen op stalhoi trouwens
Kom jij onder je steen vandaan gekropen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:57 schreef Inca het volgende:
Ligt Ingrid nog op bed?
dat zong dido over robquote:
Ach , tis al een hele vooruitgang... Inca vroeg tot vorige steeds of er nog gefietst werd...quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:58 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Kom jij onder je steen vandaan gekropen?
Nee die hangt met haar nagels in het plafond van verveling door het kijken naar de grote Dido/Rob show.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:57 schreef Inca het volgende:
Ligt Ingrid nog op bed?
Zeker, ik vind het zo wel leuk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:57 schreef Kleintje het volgende:
De sfeer is er best gezellig...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:59 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ach , tis al een hele vooruitgang... Inca vroeg tot vorige steeds of er nog gefietst werd...![]()
nee, die staat op de stipquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:57 schreef Inca het volgende:
Ligt Ingrid nog op bed?
jaja, alles prima! [ Ben voor de 3e keer genomineerd in SG... ach het went..]quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:58 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Alles prima...
En met jou???
Dit topic gaat wel traag zeg... sjeeeeeeemig
Wie? Ik heb geen streams!quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:54 schreef teamlead het volgende:
"trekken heeft ie niet geleerd, daardoor is ie sexueel gefrustreerd"
dido zong een liedje over rob...quote:
Hé Shoarma... das toch juist mooi... eerst haten we Chantal... maar als zeweg is is het wel leeg in huis... het is dus te hopen dat Nathalie nog lang in huis blijft.. aan wie moeten we ons anders ergeren ...quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:59 schreef Chaosma het volgende:
Ik mis Chantal, begon haar steeds leuker te vinden. Ik had 10x liever Chantal met haar geroddel dan de achterbakse konkelende Rob.
En om over Nathalie al helemaal te zwijgen van daar krijg ik echt spontane braakneigingenvan, wat een ongelofelijke trut is dat met haar walgelijke stemmetje, nee dan liever het gna gna gna van Chantal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |