Goed gepost, Cuall!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:05 schreef cuall het volgende:
Vorig topic [BB] user servival game # 36 Nomineren
Vrijdag 25 november - Stemronde
![]()
--------------------------------------------------------------------------------------
Stemmen die niet zijn uitgebracht op het STEMBILJET of zonder
motivatie tellen NIET mee
--------------------------------------------------------------------------------------
![]()
Ziet er wel "gelikt" uit Cuall.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:05 schreef cuall het volgende:
Vorig topic [BB] user servival game # 36 Nomineren
Vrijdag 25 november - Stemronde
![]()
Om de dag nomineren de virtuele bewoners elkaar. De andere dag mogen alle mensen van de laatste lijst, inclusief de bewoners en ex-bewoners stemmen op de bewoners die op de bank zitten.Mensen uit de finale behouden hun stemrecht ongeacht een exit, met uitzondering van een vrijwillige exit
De vetgedrukte personen staan genomineerd. Per stem-dag mag iedereen -ook de bewoners- 1 keer een stem uitbrengen. Het gaat om een positieve stem, dus je stemt op de persoon die je graag in het virtuele huis wilt houden.Iedereen die op de laatste lijst stond mag dus 1 keer positief stemmen d.m.v. geven van 2 punten
In het virtuele BB huis bevinden zich de volgende personen:
Jappie
Maurisico
Versabommie
--------------------------------
Day
APK
Cuall
PC Eend
Gert
Demins
Snaptnix
De lijst met stemgerechtigen:
Avonne - APK - Arcee - Bep - Bus Watcher - BlaBlub - Bong4002 - BBScanner - BBMenno - Beeker -
ChantalC - Cuall - Coos - Cynix ®: - Doka - Day - Delta - Demins - Eborn - Foreverblue -Falco - Gert -
henk.jansen - Isabeau - Jappie - Kolomo - Kleintje - Knurft.zork - Kissa - Kribbet - Latevogel - Lovebear -
Milagro - Muizemeis - Maurisico - MissHobje - M-en-A - Magics - PeterV - Petitdali - Peter6000 - pimmutjuh - PC eend -
Sanne - Snaptnix - Supermom - Style - Tamrah - Thevulture - teamlead - trevanian - versabommie -WickedAnge: -Zw0rld
Gebruik voor het stemmen het STEMBILJET !!!
STEMBILJET
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Versabommie------------>
Maurisico----------------->
Jappie--------------------->
Motivatie:
De nieuwe stand is dan:
Versabommie--> 0
Maurisico--------> 0
Jappie------------> 0
![]()
tis 8 over 12 doed!quote:
ja dus en want hoezo waaromquote:
Ja pik, zie de op! die staat er omdat je mag!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja dus en want hoezo waarom
Heeft het opperhoofd al groen licht gegeven
Doe normaal Joo!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:11 schreef Joohanna het volgende:
sjeessss weer verhuisd........
ik ga stemmen dus!
Doe dat meidquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:11 schreef Joohanna het volgende:
sjeessss weer verhuisd........
ik ga stemmen dus!
Krijg ik nu straf?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:12 schreef Joohanna het volgende:
Het is dan eindelijk zover, ik ga stemmen!
STEMBILJET
Versabommie------------>Joohanna
Motivatie:
De nieuwe stand is dan:
Versabommie--> 2
Maurisico--------> 0
Jappie------------> 0
hihihi........ te laat!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doe dat meid![]()
Maar wel eerst netjes aan CUall vragen dan![]()
Joe bent niet heel erg objectief denk ik!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:14 schreef Maurisico het volgende:
[..]
wel als ik zie op wie je hebt gestemd....
Nee.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:13 schreef cuall het volgende:
[..]
neem je me nou in de maling of niet?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:12 schreef Joohanna het volgende:
Het is dan eindelijk zover, ik ga stemmen!
STEMBILJET
Versabommie------------>Joohanna
Motivatie:
De nieuwe stand is dan:
Versabommie--> 2
Maurisico--------> 0
Jappie------------> 0
Kan ik eindelijk mijn virtuele ei eens kwijt!
motivatie:
Ik stem op mijn Bommie omdat hij initiatiefrijk en betrokken is. Als voorbeeld geef ik het buitenzetten der vuilniszakken: zowel IRL als virtueel is hij in staat het vuil VOOR het te erg gaat stinken buiten te zetten. Wat opgeruimd dient te worden pakt hij met blote handen aan, wijst mensen op hun verantwoordelijkheden hem hierin bij te staan, is hij in staat te delegeren doch nimmer bevreesd zijn eigen handen vuil te maken.
Dit levert het volgende resultaat op: een frisse, gezonde en eerlijke leefomgeving waarin allerhande emoties en groepsinteracties een plek kunnen vinden.
Hey Maus man, wat flik je me nu, wat doe je negatief tegenover mijn persoontje? Ik ben het, je buddy Versabommie!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:14 schreef Maurisico het volgende:
[..]
wel als ik zie op wie je hebt gestemd....
Ik ga mijn vakbond eens even benaderen denk ik!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:15 schreef lovebear het volgende:
vanaf deze lijst verder gaan aub
LOLquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Wacht even, Joohanna heeft gestemd? Daar ben ik het niet mee eens.
Cuall?
edit: Ik zie het al.
Joohanna het is behoorlijk irritant om t spel zo in de war te schoppen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:15 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Joe bent niet heel erg objectief denk ik!
Rita heeft gesproken. Helaas Joohanna, dat wordt ergens anders asiel aanvragen. Misschien mag je daar dan wel gaan stemmenquote:
Zal ik mijn motivatie dan gewoon maar even posten?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Joohanna het is behoorlijk irritant om t spel zo in de war te schoppen.
Posten mag je hier gewoon maar niet stemmen.
Ja maar nu kappen , is niet meer zo leukquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:18 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Toch was het wel een staaltje mooie reclame dacht ik zo.![]()
Joh, laat Joo nu effe. Ze heeft nu haar ding gedaan en gaat zo wel strijken of zoiets.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Joohanna het is behoorlijk irritant om t spel zo in de war te schoppen.
Posten mag je hier gewoon maar niet stemmen.
vakbond voor asielzoekers zonder statusquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:16 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik ga mijn vakbond eens even benaderen denk ik!
PLeurt op met je motivatie je wilde niet eens bier voor me halen !quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:18 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Zal ik mijn motivatie dan gewoon maar even posten?![]()
quote:
jajaja de boodschap is duidelijk........quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Joohanna, ik heb gisteren al gezegd dat ik het prima vind dat je hier gezellig mee kletst, maar ik zou je toch willen vragen om de boel niet te lopen verzieken.
En "joe" schrijf jij tenminste goed, waar Bommie met het slappe "you" aan de gang blijft!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:18 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Toch was het wel een staaltje mooie reclame dacht ik zo.![]()
Typ ik bruin of zo?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
vakbond voor asielzoekers zonder status![]()
Is dat nieuw?
Och wilhelmina kuttje komt ook om de hoek kijkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:21 schreef demins het volgende:
[..]
En "joe" schrijf jij tenminste goed, waar Bommie met het slappe "you" aan de gang blijft!
Vraag maar aan Jacques Plafond
Wil je dan wel nog even Jappie in de juiste volgorde zetten??quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
STEMBILJET
![]()
Versabommie------------>
Jappie---------------------> Wickedangel
Motivatie: Heb me gisteren gek gelachen om zijn post dat hij er vandoor ging omdat hij ons "gezeik" zat was. Geen geslijm dus zoals een aantal anderen, maar een vent met ballen.
De nieuwe stand is dan:
Versabommie--> 0
Maurisico--------> 0
Jappie------------> 2
Verschillen in dialect moeten er zijn!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:21 schreef demins het volgende:
[..]
En "joe" schrijf jij tenminste goed, waar Bommie met het slappe "you" aan de gang blijft!
Vraag maar aan Jacques Plafond
Goedemorguh Rancune?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:23 schreef teamlead het volgende:
ik ga stemmen
Nou vooruit dan, omdat je het zo vriendelijk vraagt. Maar van streepjes en pijltjes heb ik geen kaas gegeten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Wil je dan wel nog even Jappie in de juiste volgorde zetten??![]()
![]()
quote:
hoho.. geen commentaar op jou... commentaar op de keuze van joohanna.. das heeel iets anders..quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey Maus man, wat flik je me nu, wat doe je negatief tegenover mijn persoontje? Ik ben het, je buddy Versabommie!
en ik zie de betaling met plezier binnenkomen op mijn zwitserse bankrekeningquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:
Team! Het grote goed laten voorgaan op rancune!
TOPGAST!
De storting voor jou, en tamrah is gedaan, enjoy de cruise!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
en ik zie de betaling met plezier binnenkomen op mijn zwitserse bankrekening![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:21 schreef Joohanna het volgende:
[..]
jajaja de boodschap is duidelijk........
Jammer dat ik een nieuwbie ben en niet weet hoe ik mijn stempost weg moet halen![]()
wat jij of welk ander blij kind gelooft zal me in deze worst wezen. Ik ga Joo ff wijzen waar ze moet wijzigenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:29 schreef cuall het volgende:
[..]
ga ik dus eventjes niet geloven
wijzig/bekijk dit bericht.....rechts boven je bericht
uuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh "profiel van Cuall"quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:29 schreef cuall het volgende:
[..]
ga ik dus eventjes niet geloven
wijzig/bekijk dit bericht.....rechts boven je bericht
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:31 schreef Joohanna het volgende:
[..]
uuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh "profiel van Cuall"![]()
![]()
![]()
vieze hielenlikker!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
Ik ga Joo ff wijzen waar ze moet wijzigen
ach wijf, koop zalf!quote:
Ja wijs haar gelijk de uitgangquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat jij of welk ander blij kind gelooft zal me in deze worst wezen. Ik ga Joo ff wijzen waar ze moet wijzigen
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:31 schreef Joohanna het volgende:
[..]
uuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh "profiel van Cuall"![]()
![]()
![]()
Chaos, chaos, chaos......quote:
DIT IS EEN MEDEDELINGquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:38 schreef Maurisico het volgende:
DIT IS EEN MEDEDELING
![]()
Mag ik de leden van de Multipla-jihad eraan herinneren dat Kribbet er dankzij het RUSSISCH ROULETTE SERIAL GAME SPEL uit ligt.
bedenker: Maurisico...![]()
moge zijn leuke spelvorm worden beloond met vele punten...![]()
EINDE MEDEDELING
![]()
JA DAT IS DIE MAURISICO... DIE OP DIE MANIER TWEE WEKEN GELEDEN THE VULTURE AL UIT HET SPEL WERKTE....quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
DIT IS EEN MEDEDELING
IS DAT DEZELFDE MAURIDIABLO DIE LAFHARTIG AAN DE NIET GENOMINEERDE ROB BLEEF VASTHOUDEN???
EINDE MEDEDELING
![]()
suc6en behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:43 schreef Maurisico het volgende:
[..]
JA DAT IS DIE MAURISICO... DIE OP DIE MANIER TWEE WEKEN GELEDEN THE VULTURE AL UIT HET SPEL WERKTE....![]()
WHAAAAAAAHAHAHA!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:43 schreef demins het volgende:
Aan de wedstrijdleiding
Vindt u niet dat als een van de finalisten gebruik mag maken van, zeg maar, een buikspreekpop (in de spreekwoordelijke betekenis van het woord), dat dus in dat geval het sportieve element geweld wordt aangedaan, hetwelks slechts door inbeslagname van de genoemde "buikspreekpop" danwel door verstrekking van eenzelfde pop, van gelijke kwaliteit en met overeenkomende mogelijkheden, aan elk der andere finalisten ter beschikking zou moeten worden gesteld, een en ander uiteraard op kosten van het hoofdbestuur!
Dat wou ik vragen
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:43 schreef demins het volgende:
Aan de wedstrijdleiding
Vindt u niet dat als een van de finalisten gebruik mag maken van, zeg maar, een buikspreekpop (in de spreekwoordelijke betekenis van het woord), dat dus in dat geval het sportieve element geweld wordt aangedaan, hetwelks slechts door inbeslagname van de genoemde "buikspreekpop" danwel door verstrekking van eenzelfde pop, van gelijke kwaliteit en met overeenkomende mogelijkheden, aan elk der andere finalisten ter beschikking zou moeten worden gesteld, een en ander uiteraard op kosten van het hoofdbestuur!
Dat wou ik vragen
HO!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:43 schreef demins het volgende:
Aan de wedstrijdleiding
Dat wou ik vragen
Hoezo? Je hebt je Chucky toch al?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
HO!![]()
Mag ik dan iig zelf m'n eigen buikspreekpop kiezen????
Ik wor liever niet door jou vertegenwoordigd, denk niet dat dat in mijn voordeel zal werkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:47 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt je Chucky toch al?![]()
Je bedoelt dat Joohanna en Tamrah uit het spel getieft moeten worden?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:43 schreef demins het volgende:
Aan de wedstrijdleiding
Dat wou ik vragen
Ik zei nog zo geen wodkaquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:43 schreef demins het volgende:
Aan de wedstrijdleiding
Dat wou ik vragen
Ja dat had ik ook verwacht!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:48 schreef KRIBBET het volgende:
Lieve notaris:
Klopt het dat ik gelezen had dat een bewoner die exit gaat een andere bewoner mag nomineren die daarna gelijk op de bank moet plaats nemen![]()
![]()
Joohanna is toch niet eens in het spelquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Joohanna en Tamrah uit het spel getieft moeten worden?
EENSCH!!!!![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:43 schreef demins het volgende:
Aan de wedstrijdleiding
Dat wou ik vragen
Het lag toch in de lijn der verwachting, op z'n minst had ik een enveloppe verwachtquote:
O nee.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
Joohanna is toch niet eens in het spel
gewoonquote:En waarom zou Tamrah eruit getieft moeten worden
Tamrah is al sinds het begin in het spel en is een toonbeeld voor alle medespelers!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
Joohanna is toch niet eens in het spel
En waarom zou Tamrah eruit getieft moeten worden
oke.. ik zit inmiddels aan de spa blauw.. Kan iemand me dan nu vertellen wat de neuk er bedoelt wordt met buikspreekpoppenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Indien bewezen kan worden dat de finalisten gebruik maken van buikspreekpoppen zal er een sanctie volgen
![]()
Ik zal nog eens iets vriendelijks zeggen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wor liever niet door jou vertegenwoordigd, denk niet dat dat in mijn voordeel zal werken![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:48 schreef KRIBBET het volgende:
Lieve notaris:
Klopt het dat ik gelezen had dat een bewoner die exit gaat een andere bewoner mag nomineren die daarna gelijk op de bank moet plaats nemen![]()
![]()
Zo scherp wilde ik het deze keer zelf eens niet stellen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
EENSCH!!!!![]()
Iemand die voor je praatquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
oke.. ik zit inmiddels aan de spa blauw.. Kan iemand me dan nu vertellen wat de neuk er bedoelt wordt met buikspreekpoppen
Vind ik wel een goeie van je KRIBBET.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:48 schreef KRIBBET het volgende:
Lieve notaris:
![]()
maar als iemand anders voor je praat ben je toch zelf de buikspreekpopquote:
Nou doe maar even rustig aan, mijn inspanningen worden niet erg gewaardeerd geloof ik. Maar ik zie wel perspectief: ik ga wel flexwerken tussen de verschillende genomineerden!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
EENSCH!!!!![]()
Iemand die tegen je buik praat natuurlijk dombo, dus Tamrah telt niet mee die zit waarschijnlijk iets verder naar 't zuidenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
oke.. ik zit inmiddels aan de spa blauw.. Kan iemand me dan nu vertellen wat de neuk er bedoelt wordt met buikspreekpoppen
Scheids! Ben je blind?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Indien bewezen kan worden dat de finalisten gebruik maken van buikspreekpoppen zal er een sanctie volgen
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Iemand die tegen je buik praat natuurlijk dombo, dus Tamrah telt niet mee die zit waarschijnlijk iets verder naar 't zuiden![]()
Jij praat wel maar komt uit de mond van die pop dus die pop praat voor jouquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar als iemand anders voor je praat ben je toch zelf de buikspreekpop
Lees dat nu eens terug als je wilt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar als iemand anders voor je praat ben je toch zelf de buikspreekpop
wil je dat een keer voordoen, ben nooit zo goed met kompassen enzo geweest!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Iemand die tegen je buik praat natuurlijk dombo, dus Tamrah telt niet mee die zit waarschijnlijk iets verder naar 't zuiden![]()
Ik hoop dat Cuall het met je eens isquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:53 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Vind ik wel een goeie van je KRIBBET.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Jij praat wel maar komt uit de mond van die pop dus die pop praat voor jou
Als Cuall hierin meegaat, eis ik dat de mensen die de vorige ronde exit gegaan zijn OOK alsnog iemand mogen nominerenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik hoop dat Cuall het met je eens is![]()
Cuall staat niet op mijn lijstje dus ze hoeft niet bang te zijn![]()
Voor jou geen wodka meerquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
juist.......... zeg dan meteen dat je een kloon bedoelt....
Sorry hoor, maar de scheids voor blinde stinkpot uitmaken is volgens mij wel een sanctie waard. Het zou me niets verbazen als de altijd rechtvaardige Cuall je nu met /8 op de bank zet!quote:
Van mij mag het maar er kan er maar 1 met het idee komen tochquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als Cuall hierin meegaat, eis ik dat de mensen die de vorige ronde exit gegaan zijn OOK alsnog iemand mogen nomineren
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Voor jou geen wodka meer![]()
Je word trager![]()
Hij is echt helemaal de draad kwijt!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:54 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Lees dat nu eens terug als je wilt?
Als iemand anders voor je praat....... wie is er dan de buikspreekpop?
Let op: een kloon bauwt volgens mij na en een buikspreekpop leidt een eigen leven (chucky)quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
juist.......... zeg dan meteen dat je een kloon bedoelt....
Dat is niet wat hier met kloon bedoeldquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:57 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Let op: een kloon bauwt volgens mij na en een buikspreekpop leidt een eigen leven (chucky)![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:56 schreef KRIBBET het volgende:
Na weken van spanning, weinig slaap, zenuwtrekjes, nagelbijten en het laten versloffen van de huishouding is het gedaan.
Zonder ook maar 1 nominatie aan mij kont te hebben gehad (Day was te net laat) heb ik mijn virtuele koffertje moeten inpakken en kon het Forum Huis verlaten. Gelukkig weegt zo’n koffer weinig en het inpakken is met 2 seconden klaar.
Na een gesprek met de oprichter en met de notaris van dit spel was het echt zover, eindelijk weer thuis.![]()
Vanaf morgen krijg ik het erg druk, de eerste aanvragen om lintjes te komen knippen, boten te water laten en meer van die meuk, zijn al binnen gekomen.
Ook liggen er een heleboel uitnodigen van Fiat dealers.
Fiat Nederland was trots om de manier van verdedigen van de Multipla en als dank mag ik een nieuwe van ze uitkiezen!![]()
Nooit heb ik uitgelaten over een bepaalde voetbalclub, wel over het spelletje op zich en ook dat blijkt een goede zet te zijn geweest, bijna elke club heeft me wel een uitnodiging gestuurd om een wedstrijd bij te wonen en daarna nog even de spelers te ontmoeten.
Of ik naar Barend en van Dorp ga weet ik nog niet want om nu op dezefde stoel te gaan zitten waar Tanja heeft gezeten….![]()
Vannacht kan ik eindelijk weer is een keer op tijd naar bed zonder bang te zijn dat Versabommie in mijn bed heeft gescheten, APK over mijn kussen heeft staan pissen of dat Day met haar vieze voeten over mijn knuffel heeft gelopen.![]()
Eindelijk kan ik weer een Roeltje draaienen zonder zorgen gaan slapen.
Welterusten.
![]()
Na weken van spanning, weinig slaap, zenuwtrekjes, nagelbijten en het laten versloffen van de huishouding is het gedaan.
<bladiebladiebla>
Welterusten.
![]()
Nu al te bed???? Je bent dan echt wel op van alle emoties zeg.... heb je een virtuele schouder nodig of wil je toch GVD die verrotte virtuele 3,5 miljoenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:56 schreef KRIBBET het volgende:
Zonder ook maar 1 nominatie aan mij kont te hebben gehad (Day was te net laat) heb ik mijn virtuele koffertje moeten inpakken en kon het Forum Huis verlaten. Gelukkig weegt zo’n koffer weinig en het inpakken is met 2 seconden klaar.
Na een gesprek met de oprichter en met de notaris van dit spel was het echt zover, eindelijk weer thuis.![]()
Vanaf morgen krijg ik het erg druk, de eerste aanvragen om lintjes te komen knippen, boten te water laten en meer van die meuk, zijn al binnen gekomen.
Ook liggen er een heleboel uitnodigen van Fiat dealers.
Fiat Nederland was trots om de manier van verdedigen van de Multipla en als dank mag ik een nieuwe van ze uitkiezen!![]()
Nooit heb ik uitgelaten over een bepaalde voetbalclub, wel over het spelletje op zich en ook dat blijkt een goede zet te zijn geweest, bijna elke club heeft me wel een uitnodiging gestuurd om een wedstrijd bij te wonen en daarna nog even de spelers te ontmoeten.
Of ik naar Barend en van Dorp ga weet ik nog niet want om nu op dezefde stoel te gaan zitten waar Tanja heeft gezeten….![]()
Vannacht kan ik eindelijk weer is een keer op tijd naar bed zonder bang te zijn dat Versabommie in mijn bed heeft gescheten, APK over mijn kussen heeft staan pissen of dat Day met haar vieze voeten over mijn knuffel heeft gelopen.![]()
Welterusten.
![]()
[..]
Van mij mag het maar er kan er maar 1 met het idee komen toch![]()
Toch niet met Chantal mag ik hopenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:02 schreef cuall het volgende:
[..]
volgens mij is CU-HUMMIE al naar bed
Truste, maak je geen zorgen voor de stemronde.... of je nu wel of niet lig te draaien in je bed, wakker wordend in het angstzweet, dreunende koppijn van het bedenken hoe je huid te redden..... er zijn nog bijna 23 uur om de stand te beïnvloedenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:03 schreef versabommie het volgende:
IK ga ook naar me nest, truste!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:03 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Toch niet met Chantal mag ik hopen![]()
Morgenavond ben ik er weer en hoop met mijn 2 punten iets aan de lijst te kunnen doen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
snik pieperdepiep. wapper de wap. We gaan je missen in 't huis Kribbet. Helemaal echt waar hoor, je wilt 't niet geloven maar 't is echt zo. Echt.![]()
Trusten![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:03 schreef versabommie het volgende:
IK ga deze BB winnen, ik maak me niet druk!quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Truste, maak je geen zorgen voor de stemronde.... of je nu wel of niet lig te draaien in je bed, wakker wordend in het angstzweet, dreunende koppijn van het bedenken hoe je huid te redden..... er zijn nog bijna 23 uur om de stand te beïnvloeden![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK ga deze BB winnen, ik maak me niet druk!
Sterker ik ga het aanleggen met snaptnix en die elke dag bonen, weet ik zeker dat ik cameratime heb!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:05 schreef APK het volgende:
Zet die camera effe op mij verdomme!![]()
Ik sta al een uur met een opgezwollen muil in de badkamer te janken omdat KRIKKET weg is.
Ik kan eindelijk weer tegen de schouder van mijn vrouw aanliggen, ze heeft me echt gemistquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:00 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nu al te bed???? Je bent dan echt wel op van alle emoties zeg.... heb je een virtuele schouder nodig of wil je toch GVD die verrotte virtuele 3,5 miljoen![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:03 schreef versabommie het volgende:
Ik heb je altijd de leukste in het huis gevonden! Echt hoor!quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan eindelijk weer tegen de schouder van mijn vrouw aanliggen, ze heeft me echt gemist![]()
Ik heb het nooit voor het geld gedaanmaar voor de ervaring
![]()
Het vroeg naar bed gaan heeft ook te maken met de knallende koppijn die ik heb, jammer dat die niet virtueel is![]()
Maar morgen gezond weer op en lekker puntjes verdelen![]()
Heb je je make-updoosje wel bij de hand?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:05 schreef APK het volgende:
Ik sta al een uur met een opgezwollen muil in de badkamer te janken omdat KRIKKET weg is.
Alleen als je met je handjes staat te wapperen geloof ik jequote:Op vrijdag 25 november 2005 01:05 schreef APK het volgende:
Zet die camera effe op mij verdomme!![]()
ah wat lieffffffffffffff een knuffel-Multipla, kan ik mooi mijn voeten mee schoonmaken!quote:
Loop je eerst ff door de modderpoel buiten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
ah wat lieffffffffffffff een knuffel-Multipla, kan ik mooi mijn voeten mee schoonmaken!
Ik ga ff je bedje voor het oog van de camera opmaken !![]()
Hallo lieve notaris, heeft u me voorstel nog gelezenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:11 schreef cuall het volgende:
[..]
wat zit jij een aandacht te trekken
alsof je zo dik was met Kribbet
Ik voel mij gewoon eenzaam. Krib weg en mijn drie beste matties op de bank.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:11 schreef cuall het volgende:
[..]
wat zit jij een aandacht te trekken
alsof je zo dik was met Kribbet
Oke, veel plezier. Slaap lekker, succes met je koppijn. En morgen inderdaad gezond weer op.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan eindelijk weer tegen de schouder van mijn vrouw aanliggen, ze heeft me echt gemist![]()
Ik heb het nooit voor het geld gedaanmaar voor de ervaring
![]()
Het vroeg naar bed gaan heeft ook te maken met de knallende koppijn die ik heb, jammer dat die niet virtueel is![]()
Maar morgen gezond weer op en lekker puntjes verdelen![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
Alleen als je met je handjes staat te wapperen geloof ik je![]()
![]()
Altijd jammer dat zoiets van 1 kant komt hequote:Op vrijdag 25 november 2005 01:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb je altijd de leukste in het huis gevonden! Echt hoor!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Alleen als je met je handjes staat te wapperen geloof ik je![]()
![]()
Zal ze jammer vinden, die Chantal heeft een harde hand nodigquote:
Jij bent toch mijn make-updoosje, lieverd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Heb je je make-updoosje wel bij de hand?
Als je het motorkapje open doet, zie je nog een verrassingquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
ah wat lieffffffffffffff een knuffel-Multipla, kan ik mooi mijn voeten mee schoonmaken!
Ik ga ff je bedje voor het oog van de camera opmaken !![]()
AAAAAAAAAAHHHHHHHHH wat liefffffffffffff een pil van drion, zal hem snel bij Jappie in zijn cola mikken!quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als je het motorkapje open doet, zie je nog een verrassing![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAHHHHHHHHH wat liefffffffffffff een pil van drion, zal hem snel bij Jappie in zijn cola mikken!
Zo jammer deze trap naquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Loop je eerst ff door de modderpoel buiten.
Om t verhaal compleet te maken![]()
Ik zal de boodschap aan haar doorgeven, die ouwe snol ligt al in haar bed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hallo lieve notaris, heeft u me voorstel nog gelezen![]()
Heb de enveloppe gemist![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ik voel mij gewoon eenzaam. Krib weg en mijn drie beste matties op de bank.![]()
![]()
![]()
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent toch mijn make-updoosje, lieverd.![]()
Als de spanning weg is zal de hoofdpijn ook wel minder zijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke, veel plezier. Slaap lekker, succes met je koppijn. En morgen inderdaad gezond weer op.![]()
![]()
Echt waar? Goh wat leuk, dank je!quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal elke dag naar je kijken en punten geven (denk ik) en hou het vol tot aan je vakantie
![]()
Je ziet het verschil tussen een viagra en een drion pilquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAHHHHHHHHH wat liefffffffffffff een pil van drion, zal hem snel bij Jappie in zijn cola mikken!
Ik hoop snel wat te horen want de lijnen sluiten om 23:59quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zal de boodschap aan haar doorgeven, die ouwe snol ligt al in haar bed.
Hummie taken en notaris spelen zijn blijkbaar erg vermoeiend voor haar![]()
Maar Cuall de virtuele bewoonster is er nog wel hoor
![]()
Smeer nog maar wat geile glimmende lipstick op jouw prachtige muiltje en ga maar vast in bed liggen. Dan kom ik zo met een heeeeeele grote verrassing.quote:
Dat zou leuk zijn, je mag de after party niet missen hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Echt waar? Goh wat leuk, dank je!
Ik zweeeeeeeer het je. Als jij en andere mensen mij tot die tijd steunen cancel ik de tickets!
Is dit nou nodig?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Smeer nog maar wat geile glimmende lipstick op jouw prachtige muiltje en ga maar vast in bed liggen. Dan kom ik zo met een heeeeeele grote verrassing.![]()
* APK trekt nog effe een fles wijn open en gaat naar de herhaling van Monaco-HSV (of zo) kijken.
Ik dacht dat jij ging slapen, irritante exbewoner.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:26 schreef KRIBBET het volgende:
Dat zou leuk zijn, je mag de after party niet missen hoorhoerenfeest
![]()
Oeps......... volgens Linda is dat dus al om 24.00 uur afgelopen en moeten de kerels in jurken rondlopen.....quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, je mag de after party niet missen hoorhoerenfeest
![]()
Het ligt met een "Attentie belangrijk-sticker" in haar postvakquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik hoop snel wat te horen want de lijnen sluiten om 23:59![]()
Ik ga niet in een jurk, never.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:29 schreef M-en-A het volgende:
Oeps......... volgens Linda is dat dus al om 24.00 uur afgelopen en moeten de kerels in jurken rondlopen.....![]()
Mag je onze kapotte paraplu wel lenen als camouflagequote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, in een rokje met een strak truitje.![]()
Nee, nóg een fles wijn.quote:
Ojeeee.............. verduisteringsgordijnen dicht en zonnebrillen op!!!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ojeeee.............. verduisteringsgordijnen dicht en zonnebrillen op!!!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Nieuwe tactiek. Joost doet het tenslotte ook goed bij de kijkers.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ojeeee.............. verduisteringsgordijnen dicht en zonnebrillen op!!!!!![]()
Gebruik je dan ook kipfiletjes?????quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Nieuwe tactiek. Joost doet het tenslotte ook goed bij de kijkers.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Nieuwe tactiek. Joost doet het tenslotte ook goed bij de kijkers.![]()
Tot straks...quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:45 schreef cuall het volgende:
Ik geloof dat het tijd wordt om de gordijnen dicht te gaan doen![]()
Ik ga vast dromen van Kribbet, dat we samen over mooie landweggetjes rijden en dan in de sloot belanden of zo........
Nou slaap lekker allemaal, wel je tanden poetsen voor het slapen gaan, want anders wordt het niks met zoenen en tot morgen![]()
quote:
Tuurlijk ben jij geen kloon! Jij bent gewoon jij!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:03 schreef Tamrah het volgende:
Euhm.. mij tiefen??Heb ik daar zelf ook nog wat over te zeggen?
Jullie denken dat ik een kloon ben van Teamlead?? Dank jullie wel voor het compliment
![]()
zou willen dat ik zo'n gevoel voor humor had.. Nee, ik ben geen kloon.. Teamlead is mijn maatje.. hij is alles voor me.. maar dat maakt me nog geen kloon !!
Dus.. kappen met speculeren.. jullie weten nu hoe het zit.. tevreden?![]()
Nee dankje, heb weer een gecrashte exchange bij een klant....quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:53 schreef ChantalC het volgende:
mogguh... biertjuh?
Hahahaha! Die Bommie "Altijd op weg naar een tevreden klant!"quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee dankje, heb weer een gecrashte exchange bij een klant....![]()
Denoods!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:27 schreef Gert het volgende:
En bij een gelijkspel tiefen jullie allemáál op?
Tis wel DE klant bij uitstek voor de vrijdag...het heeft te maken met heeeeeel veeeeeeeeeeeel bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:28 schreef demins het volgende:
[..]
Hahahaha! Die Bommie "Altijd op weg naar een tevreden klant!"
Maar jij bent nu virtueel op weg naar die klant?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis wel DE klant bij uitstek voor de vrijdag...het heeft te maken met heeeeeel veeeeeeeeeeeel bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
Op zijn zolderkamertje.... Zijn moeder roept hem zo of hij een glaasje ranja komt drinken beneden...quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:01 schreef Gert het volgende:
Maar jij bent nu virtueel op weg naar die klant?
Of zit jij nu doodleuk in je lease-auto te internetten?![]()
vpn, termin serverquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar jij bent nu virtueel op weg naar die klant?
Of zit jij nu doodleuk in je lease-auto te internetten?![]()
doe eens lief!quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:05 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Op zijn zolderkamertje.... Zijn moeder roept hem zo of hij een glaasje ranja komt drinken beneden...![]()
![]()
Ja ik zit ook te vpn/citrixen naar 020quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
vpn, termin server![]()
Ik zit in arnhem en ben aan het werk in ammer![]()
Bitches en lief doen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:07 schreef versabommie het volgende:
doe eens lief!
Maandag en dinsdag weer lekker vanuit huisquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik zit ook te vpn/citrixen naar 020
Maar wel lekker van uit huis.![]()
Nog maar eens een kopje koffie, want ik heb nog geen flauw idee op wie ik nu in godesnaam moet gaan stemmen.![]()
Kom hou je niet zo vast aan de door jou geclaimde titel, iedereen weet nu al dat je heel geen bitch bent maar het uit alle macht probeert te zijn...quote:
Zullen we ons dan de Drie Musketiers gaan noemen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:25 schreef demins het volgende:
Gert! Bommie! Wat zijn jullie in vredesnaam aan het doen?
Als het erg scabreus is wil ik meedoen!!![]()
Ik haak af!quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we ons dan de Drie Musketiers gaan noemen?![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:41 schreef versabommie het volgende:
Je bent veeeeeeeeeeel te lief voor die rol!
LOL!quote:
Moeje wel ff uitkijken, ik heb er net gescheten. Eerst de letter m, en toen had ik nog wat over heb ik er mississippi van gemaakt..zo over de hele lengte!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:35 schreef APK het volgende:
Waar slaat dat nou weer op?
Je nomineert toch op gebeurtenissen en gedrag?
Misschien ga ik wel in Jappie's bed pissen.![]()
Hoezo? er is toch niet mee geknoeid?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:41 schreef ChantalC het volgende:
Goorlappen!
Kijk, wéér een vrijwillige exit. Zo schiet het tenminste op.quote:
Lijkenpikkerij! 24 uur bedenktijd!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk, wéér een vrijwillige exit. Zo schiet het tenminste op.![]()
Nieuwe lijst:
In het virtuele BB huis bevinden zich de volgende personen:
Jappie
Maurisico
Versabommie
--------------------------------
Day
APK
Cuall
PC Eend
Gert
Demins
Snaptnix
Hoezo lijkenpikkerij? Hij is toch niet dood? Hij haakt alleen af, zegt-ie, en dat is zijn goed recht.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkenpikkerij! 24 uur bedenktijd!
Da's dan ook wel weer zoquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo lijkenpikkerij? Hij is toch niet dood? Hij haakt alleen af, zegt-ie, en dat is zijn goed recht.
Daar hoef jij je verder helemaal niet tegenaan te bemoeien.
Als je die dan toch haalt, dan mag je van mij de maandag ook wel halen.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:31 schreef Day het volgende:
!!MEDEDELING!!
IK BEN TOT MAANDAGAVOND WEG (GEHEIME MISSIE) EN KAN DUS NIET STEMMEN OF NOMINEREN. HIERBIJ GEEF IK ONZE GROTE HEILIGHEID CUALL TOESTEMMING OM DE KOMENDE DAGEN VOOR MIJ TE STEMMEN EN TE NOMINEREN!!
!! EINDE MEDEDELING!!
Cuall, ik heb je gemaild met stem- en nominatieinstructies!
Laters
Dat kun je niet maken cuall.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:02 schreef cuall het volgende:
[..]
MEDEDELING - mail en volmacht ontvangen van Day en zal dit navolgen
![]()
Veel plezier Day
Idd, Cruela is volledig ongeloofwaardig!quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:41 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kun je niet maken cuall.![]()
Al is het alleen maar dat jouw geloofwaardigheid als deelnemer aan het spel op de tocht komt te staan. Jij hebt inzage in het stemgedrag van een ander en kunt op die manier het spel beinvloeden.
Verder moest ze gisteren bij de buren weggehaald worden om te nomineren. Waarom ook alweerOh ja, omdat je als je niet stemt automatisch genomineerd staat.
![]()
Remember flugeltje? Die ging zelfs naar een Internetcafe om te stemmen.![]()
APK, het klopt dat Flugeltje toen héél veel moeite heeft gedaan om toch haar stem uit te brengen, daarvoor alle lof.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:41 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kun je niet maken cuall.![]()
Al is het alleen maar dat jouw geloofwaardigheid als deelnemer aan het spel op de tocht komt te staan. Jij hebt inzage in het stemgedrag van een ander en kunt op die manier het spel beinvloeden.
Verder moest ze gisteren bij de buren weggehaald worden om te nomineren. Waarom ook alweerOh ja, omdat je als je niet stemt automatisch genomineerd staat.
![]()
Remember flugeltje? Die ging zelfs naar een Internetcafe om te stemmen.![]()
Snap het nou, het is niet eerlijk!quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:19 schreef cuall het volgende:
[..]
APK, het klopt dat Flugeltje toen héél veel moeite heeft gedaan om toch haar stem uit te brengen, daarvoor alle lof.
De situatie met Day is in die zin anders dat we nu de finale spelen.
Om te voorkomen dat ik hieraan voordeel heb, zal ik de nominatie en stemmen van Day als 1e hier posten, zodat iedereen hier rekening mee kan houden.
Hier de stem van DAYquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:31 schreef Day het volgende:
!!MEDEDELING!!
IK BEN TOT MAANDAGAVOND WEG (GEHEIME MISSIE) EN KAN DUS NIET STEMMEN OF NOMINEREN. HIERBIJ GEEF IK ONZE GROTE HEILIGHEID CUALL TOESTEMMING OM DE KOMENDE DAGEN VOOR MIJ TE STEMMEN EN TE NOMINEREN!!
!! EINDE MEDEDELING!!
Cuall, ik heb je gemaild met stem- en nominatieinstructies!
Laters
En ik ga net als Gert even een paar stemmen ronselen uit de lijst van meer dan 40 mensen die nooit stemmen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:24 schreef MissHobje het volgende:
Lekker dan ik ben volgende week naar Parijs enzo...
Mee eens.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:26 schreef APK het volgende:
[..]
Snap het nou, het is niet eerlijk!
Zij weet totaal niet wat zich afspeelt de komende dagen, dus haar stemmen zijn nergens op gebaseerd. Zij weet niet eens wie er zaterdag uit moet.
De regel was altijd duidelijk: Als je er niet bent mag je niet stemmen en in een nominatieronde sta je dan automatisch genomineerd. Laat het lekker aan de kiezers over of ze Day wegstemmen of niet.
Ik ben het wel met je eens en zit nu wel met een dilemmaquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:26 schreef APK het volgende:
[..]
Snap het nou, het is niet eerlijk!
Zij weet totaal niet wat zich afspeelt de komende dagen, dus haar stemmen zijn nergens op gebaseerd. Zij weet niet eens wie er zaterdag uit moet.
De regel was altijd duidelijk: Als je er niet bent mag je niet stemmen en in een nominatieronde sta je dan automatisch genomineerd. Laat het lekker aan de kiezers over of ze Day wegstemmen of niet.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:33 schreef cuall het volgende:
Graag hoor ik wat de rest hiervan vindt en zal me daar dan naar richten (leve de democratie)
Lieverd als je voor Day stemt wil je dan wel ff Day haar naam achter Jappie zette en niet Jappie zelfquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Hier de stem van DAY
STEMBILJET
![]()
Versabommie------------> Teamlead
Jappie---------------------> Wickedangel, Jappie
Motivatie:
Jappie, deze om het goed te maken.
De nieuwe stand is dan:
Versabommie---> 2
Jappie------------> 4
Maurisico--------> 0
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:35 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Geef Jappie trouwens even een sanctie, die heeft net op zichzelf gestemd.![]()
Lieverd dat zegt APK toch ook al, in de post boven jou?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lieverd als je voor Day stemt wil je dan wel ff Day haar naam achter Jappie zette en niet Jappie zelf![]()
Ben nog niet helemaal wakker geloof ikquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Lieverd dat zegt APK toch ook al, in de post boven jou?
En wat hadden we nou afgesproken over niet het hele stembiljet mee-kopiëren bij een reply?![]()
Ik wil eerst graag de steminstructies even weten voor ik mijn mening bepaal: clib37@hotmail.comquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:33 schreef cuall het volgende:
Graag hoor ik wat de rest hiervan vindt en zal me daar dan naar richten (leve de democratie)
Ik vind een volmacht niet terecht.. Een beetje inzet mag van de deelnemers toch wel verwacht wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:45 schreef cuall het volgende:
VRIENDELIJK VERZOEK
![]()
Graag hoor ik jullie mening over het gebruik van volmachten.
EiNDE VERZOEK
![]()
Laten we gewoon deze stem doorgaan die je heb gedaan van Day.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:45 schreef cuall het volgende:
VRIENDELIJK VERZOEK
![]()
EiNDE VERZOEK
![]()
Ik vind een volmacht ook niet kunnen. Niet aanwezig en niet kunnen stemmen, das dan jammer. Laat de rest dan maar beslissen of ze Day er in houden tot ze terug is of niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:45 schreef cuall het volgende:
VRIENDELIJK VERZOEK
![]()
EiNDE VERZOEK
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:45 schreef cuall het volgende:
VRIENDELIJK VERZOEK
![]()
EiNDE VERZOEK
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:27 schreef APK het volgende:
[..]
En ik ga net als Gert even een paar stemmen ronselen uit de lijst van meer dan 40 mensen die nooit stemmen.
Hallo allen,quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Hier de stem van DAY
STEMBILJET
![]()
Versabommie------------> Teamlead
Jappie---------------------> Wickedangel, Day
Motivatie:
Jappie, deze om het goed te maken.
De nieuwe stand is dan:
Versabommie---> 2
Jappie------------> 4
Maurisico--------> 0
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:44 schreef cuall het volgende:
[..]
BESLUIT GEBRUIK VOLMACHT<O)
Gezien de voorgaande reacties heeft CU-Hummie het gebruik van volmachten NIET toegestaan.
De stem van Day komt hiermee te vervallen, zij had vandaag, zoals Snaptnix heel tercht opmerkte ook zelf haar stem nog uit kunnen brengen.
EiNDE BERICHT
![]()
Ik zit veilig thuis, en ik hoef gelukkig ook niet naar A'dam! Lief dat je je zorgen maakt!quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:47 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hallo allen, iedereen al veilig thuis? hoorde op de radio richting A'dam een file van 67 km!!!![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:57 schreef demins het volgende:
Versabommie, die woont toch in Amsterdam? Al een tijdje niks van gehoord!
quote:
quote:
....voor iedereen die het hier gemist heeft Smoelenboek bb-forumers deel 2quote:Op donderdag 17 november 2005 17:22 schreef Joohanna het volgende:
Dan ik ook maar effies met de billetjes bloot..........
Je laat je oren nu naar een paar mensen hangen en dat is niet de meerderheidquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:44 schreef cuall het volgende:
[..]
BESLUIT GEBRUIK VOLMACHT
![]()
Gezien de voorgaande reacties heeft CU-Hummie het gebruik van volmachten NIET toegestaan.
De stem van Day komt hiermee te vervallen, zij had vandaag, zoals Snaptnix heel tercht opmerkte ook zelf haar stem nog uit kunnen brengen.
EiNDE BERICHT
![]()
Wat denk je zelf ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:20 schreef versabommie het volgende:
BELANGRIJKE MEDEDELING
![]()
Mochten Jappie en ik deze bank overleven dan is het tijd voor een gevecht man tegen man, mano a mano!
Ik daag die neus uit om de BB -Challenge aan te nemen die ik hem nu wil bieden!
Ik ben bereid om voor de komende zondag als FC Utreg tegen die neuzen speelt mijn lot te koppelen aan FC Utreg en daarbij hopend dat Jappie nu eindelijk eens ballen gaat tonen en zijn lot koppelt aan de blinde brigade uit ammerdam!
Jappie eruit of ik eruit, en wat mij betreft mag APK zich er ook in mengen![]()
EINDE BELANGRIJKE MEDEDELING
![]()
Ja Jo, kom effe melden waar je kerel in de vangrail hangt.quote:
Hij staat vast ergens het verkeer te ontregelen!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ja Jo, kom effe melden waar je kerel in de vangrail hangt.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:29 schreef demins het volgende:
Hij staat vast ergens het verkeer te ontregelen!![]()
Slijmbal.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:32 schreef Jappie het volgende:
BTW....mag ik hier nog even mijn oprechte verwondering uitspreken over het stemgedrag van Wickedangel.........van jou heb ik tot nu toe werkelijk geen hol begrepen
*I like that*![]()
No harm done....hij de punten ik je liefdequote:Op vrijdag 25 november 2005 17:32 schreef Kleintje het volgende:
Ik wil eigenlijk Jappie en Bommie allebei 1 punt geven, maar waarschijnlijk mag dat niet.
Duh!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:33 schreef Gert het volgende:
Bommie woont in amsterdam? Dat lijkt me stug. Hoewel, hij heeft al wel vaker blijk gegeven van een leugenachtige nietsontziende mentaliteit.
Maar voor zover ik weet woont-ie in Utreg en werkte-ie vandaag in Arnhem. Es ff kijken... A12.. dat is dan... 31 kilometer file.![]()
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:33 schreef Gert het volgende:
Bommie woont in amsterdam? Dat lijkt me stug. Hoewel, hij heeft al wel vaker blijk gegeven van een leugenachtige nietsontziende mentaliteit.
Maar voor zover ik weet woont-ie in Utreg en werkte-ie vandaag in Arnhem. Es ff kijken... A12.. dat is dan... 31 kilometer file.![]()
Ja maar, ik ga al trouwen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
No harm done....hij de punten ik je liefde![]()
Isa vroeg jou gister ten huwelijkquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:41 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja maar, ik ga al trouwen...
Met BBMenno en Isa.
Isa heb ik gisteren ten huwelijk gevraagd en Menno vandaag...
En ze zeiden ja!
Still no harm done...zij de liefde ik de hartstochtelijke sexquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:41 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja maar, ik ga al trouwen...
Met BBMenno en Isa.
Isa heb ik gisteren ten huwelijk gevraagd en Menno vandaag...
En ze zeiden ja!
Maakt niet uit!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Isa vroeg jou gister ten huwelijk![]()
Wees gerust... Ik moet nog stemmenquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:47 schreef Maurisico het volgende:
2. ik sta door vier lousy stemmen al met een half kunstbeen in de sneeuw.....![]()
Neuh, ik wacht nog even met stemmen tot het hersenloze gepeupel gestemd heeft, misschien kan ik dan nog wat rechttrekken met mijn donkerbruine stemgeluid.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:47 schreef Maurisico het volgende:
als ik zo die punten zie constateer ik twee dingen:
1. het spel kakt in...
2. ik sta door vier lousy stemmen al met een half kunstbeen in de sneeuw.....![]()
Duh...jij bent tot over je oren op Bommie...wat heb Mau daar nou an ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:49 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wees gerust... Ik moet nog stemmen![]()
Ga je mond spoelen brutale vlerk!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:52 schreef Jappie het volgende:
Duh...jij bent tot over je oren op Bommie
Willen wij dat horen ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:52 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik wacht nog even met stemmen tot het hersenloze gepeupel gestemd heeft, misschien kan ik dan nog wat rechttrekken met mijn donkerbruine stergeluid.
HAHAHA, HIJ HEP HET VERANDERT EN NU LIJKT HET NET OF MIJN STEM EEN SCHEET IS!!!!!!111111quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:54 schreef Jappie het volgende:
Ik bedoel...dat je poep praat wist ik al een tijdje, maar dit is toch net weer ff een brug verder![]()
Vluchten kan niet meerquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:54 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen brutale vlerk!![]()
![]()
![]()
Brug verder?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Willen wij dat horen ?![]()
Ik bedoel...dat je poep praat wist ik al een tijdje, maar dit is toch net weer ff een brug verder![]()
Eg nie! Rotterdamse valt op Utregter? Forget it.... zeker als ie gek is op FC Utreg...quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:59 schreef Jappie het volgende:
Face it CC...je bent volledig in de ban van die utrechtse loverboy![]()
Wat ben jij een achterbakse lammergier!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:58 schreef APK het volgende:
[..]
HAHAHA, HIJ HEP HET VERANDERT EN NU LIJKT HET NET OF MIJN STEM EEN SCHEET IS!!!!!!111111![]()
![]()
![]()
Doe dat nou niet...straks post die dwaas nog een foto van zijn gereedschap.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Eg nie! Rotterdamse valt op Utregter? Forget it.... zeker als ie gek is op FC Utreg...![]()
Als je mij wilt bekoren moet je wel wat meer in huis hebben dan een vlotte babbel...![]()
Ja en?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:04 schreef Jappie het volgende:
Doe dat nou niet...straks post die dwaas nog een foto van zijn gereedschap.![]()
Ik zeg niet dat het veel voorstelt...ik bedoel...ik heb daar zelfs helemaal geen weet van...maar ik zit hier net aan mijn 5de broodje...dat wou ik wel gewoon binnenhouden.quote:
Relaxxxxxxxquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:06 schreef Jappie het volgende:
Ik zeg niet dat het veel voorstelt...ik bedoel...ik heb daar zelfs helemaal geen weet van...maar ik zit hier net aan mijn 5de broodje...dat wou ik wel gewoon binnenhouden.![]()
Mag ik informeren wat er met die eerste vier broodjes is gebeurd? Ik moet nog stemmen!quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het veel voorstelt...ik bedoel...ik heb daar zelfs helemaal geen weet van...maar ik zit hier net aan mijn 5de broodje...dat wou ik wel gewoon binnenhouden.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:30 schreef demins het volgende:
Mag ik informeren wat er met die eerste vier broodjes is gebeurd? Ik moet nog stemmen!![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:39 schreef demins het volgende:
![]()
Ik heb ook nog diversen drank in huis!
![]()
Die zijn momenteel bezig de innerlijke Jap te versterken; bedankt voor jouw oprechte belangstellingquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:30 schreef demins het volgende:
[..]
Mag ik informeren wat er met die eerste vier broodjes is gebeurd? Ik moet nog stemmen!![]()
Reed zeker voor aan in de file...quote:
Ik moest toch meer in huis hebben dan een vlotte babbel, muts!quote:
Om mij te bekoren moet je meer hebben dan een vlotte babbel en drank in huis...quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:44 schreef demins het volgende:
Ik moest toch meer in huis hebben dan een vlotte babbel, muts!![]()
Die ga ik niet inkoppen hoor....quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Om mij te bekoren moet je meer hebben dan een vlotte babbel en drank in huis...![]()
Hoeft ook niet... kansloze actie!quote:
Maar het is een begin! Zoveel is duidelijk! Je mag je verlanglijstje indienen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Om mij te bekoren moet je meer hebben dan een vlotte babbel en drank in huis...![]()
Goh...je bent ook geboren in rotjeknor?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Eg nie! Rotterdamse valt op Utregter? Forget it.... zeker als ie gek is op FC Utreg...![]()
Als je mij wilt bekoren moet je wel wat meer in huis hebben dan een vlotte babbel...![]()
Hoeveel dagen hou je het vol?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:54 schreef demins het volgende:
Maar het is een begin! Zoveel is duidelijk! Je mag je verlanglijstje indienen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |