IK ga deze BB winnen, ik maak me niet druk!quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Truste, maak je geen zorgen voor de stemronde.... of je nu wel of niet lig te draaien in je bed, wakker wordend in het angstzweet, dreunende koppijn van het bedenken hoe je huid te redden..... er zijn nog bijna 23 uur om de stand te beïnvloeden![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK ga deze BB winnen, ik maak me niet druk!
Sterker ik ga het aanleggen met snaptnix en die elke dag bonen, weet ik zeker dat ik cameratime heb!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:05 schreef APK het volgende:
Zet die camera effe op mij verdomme!![]()
Ik sta al een uur met een opgezwollen muil in de badkamer te janken omdat KRIKKET weg is.
Ik kan eindelijk weer tegen de schouder van mijn vrouw aanliggen, ze heeft me echt gemistquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:00 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nu al te bed???? Je bent dan echt wel op van alle emoties zeg.... heb je een virtuele schouder nodig of wil je toch GVD die verrotte virtuele 3,5 miljoen![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:03 schreef versabommie het volgende:
IK ga ook naar me nest, truste!
Ik heb je altijd de leukste in het huis gevonden! Echt hoor!quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan eindelijk weer tegen de schouder van mijn vrouw aanliggen, ze heeft me echt gemist![]()
Ik heb het nooit voor het geld gedaanmaar voor de ervaring
![]()
Het vroeg naar bed gaan heeft ook te maken met de knallende koppijn die ik heb, jammer dat die niet virtueel is![]()
Maar morgen gezond weer op en lekker puntjes verdelen![]()
Heb je je make-updoosje wel bij de hand?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:05 schreef APK het volgende:
Ik sta al een uur met een opgezwollen muil in de badkamer te janken omdat KRIKKET weg is.
Alleen als je met je handjes staat te wapperen geloof ik jequote:Op vrijdag 25 november 2005 01:05 schreef APK het volgende:
Zet die camera effe op mij verdomme!![]()
ah wat lieffffffffffffff een knuffel-Multipla, kan ik mooi mijn voeten mee schoonmaken!quote:
Loop je eerst ff door de modderpoel buiten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
ah wat lieffffffffffffff een knuffel-Multipla, kan ik mooi mijn voeten mee schoonmaken!
Ik ga ff je bedje voor het oog van de camera opmaken !![]()
Hallo lieve notaris, heeft u me voorstel nog gelezenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:11 schreef cuall het volgende:
[..]
wat zit jij een aandacht te trekken
alsof je zo dik was met Kribbet
Ik voel mij gewoon eenzaam. Krib weg en mijn drie beste matties op de bank.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:11 schreef cuall het volgende:
[..]
wat zit jij een aandacht te trekken
alsof je zo dik was met Kribbet
Oke, veel plezier. Slaap lekker, succes met je koppijn. En morgen inderdaad gezond weer op.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan eindelijk weer tegen de schouder van mijn vrouw aanliggen, ze heeft me echt gemist![]()
Ik heb het nooit voor het geld gedaanmaar voor de ervaring
![]()
Het vroeg naar bed gaan heeft ook te maken met de knallende koppijn die ik heb, jammer dat die niet virtueel is![]()
Maar morgen gezond weer op en lekker puntjes verdelen![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
Alleen als je met je handjes staat te wapperen geloof ik je![]()
![]()
Altijd jammer dat zoiets van 1 kant komt hequote:Op vrijdag 25 november 2005 01:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb je altijd de leukste in het huis gevonden! Echt hoor!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Alleen als je met je handjes staat te wapperen geloof ik je![]()
![]()
Zal ze jammer vinden, die Chantal heeft een harde hand nodigquote:
Jij bent toch mijn make-updoosje, lieverd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Heb je je make-updoosje wel bij de hand?
Als je het motorkapje open doet, zie je nog een verrassingquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
ah wat lieffffffffffffff een knuffel-Multipla, kan ik mooi mijn voeten mee schoonmaken!
Ik ga ff je bedje voor het oog van de camera opmaken !![]()
AAAAAAAAAAHHHHHHHHH wat liefffffffffffff een pil van drion, zal hem snel bij Jappie in zijn cola mikken!quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als je het motorkapje open doet, zie je nog een verrassing![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAHHHHHHHHH wat liefffffffffffff een pil van drion, zal hem snel bij Jappie in zijn cola mikken!
Zo jammer deze trap naquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Loop je eerst ff door de modderpoel buiten.
Om t verhaal compleet te maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |