hoho.. geen commentaar op jou... commentaar op de keuze van joohanna.. das heeel iets anders..quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey Maus man, wat flik je me nu, wat doe je negatief tegenover mijn persoontje? Ik ben het, je buddy Versabommie!
en ik zie de betaling met plezier binnenkomen op mijn zwitserse bankrekeningquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:
Team! Het grote goed laten voorgaan op rancune!
TOPGAST!
De storting voor jou, en tamrah is gedaan, enjoy de cruise!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
en ik zie de betaling met plezier binnenkomen op mijn zwitserse bankrekening![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:21 schreef Joohanna het volgende:
[..]
jajaja de boodschap is duidelijk........
Jammer dat ik een nieuwbie ben en niet weet hoe ik mijn stempost weg moet halen![]()
wat jij of welk ander blij kind gelooft zal me in deze worst wezen. Ik ga Joo ff wijzen waar ze moet wijzigenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:29 schreef cuall het volgende:
[..]
ga ik dus eventjes niet geloven
wijzig/bekijk dit bericht.....rechts boven je bericht
uuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh "profiel van Cuall"quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:29 schreef cuall het volgende:
[..]
ga ik dus eventjes niet geloven
wijzig/bekijk dit bericht.....rechts boven je bericht
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:31 schreef Joohanna het volgende:
[..]
uuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh "profiel van Cuall"![]()
![]()
![]()
vieze hielenlikker!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
Ik ga Joo ff wijzen waar ze moet wijzigen
ach wijf, koop zalf!quote:
Ja wijs haar gelijk de uitgangquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat jij of welk ander blij kind gelooft zal me in deze worst wezen. Ik ga Joo ff wijzen waar ze moet wijzigen
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:31 schreef Joohanna het volgende:
[..]
uuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh "profiel van Cuall"![]()
![]()
![]()
Chaos, chaos, chaos......quote:
DIT IS EEN MEDEDELINGquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:38 schreef Maurisico het volgende:
DIT IS EEN MEDEDELING
![]()
Mag ik de leden van de Multipla-jihad eraan herinneren dat Kribbet er dankzij het RUSSISCH ROULETTE SERIAL GAME SPEL uit ligt.
bedenker: Maurisico...![]()
moge zijn leuke spelvorm worden beloond met vele punten...![]()
EINDE MEDEDELING
![]()
JA DAT IS DIE MAURISICO... DIE OP DIE MANIER TWEE WEKEN GELEDEN THE VULTURE AL UIT HET SPEL WERKTE....quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
DIT IS EEN MEDEDELING
IS DAT DEZELFDE MAURIDIABLO DIE LAFHARTIG AAN DE NIET GENOMINEERDE ROB BLEEF VASTHOUDEN???
EINDE MEDEDELING
![]()
suc6en behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:43 schreef Maurisico het volgende:
[..]
JA DAT IS DIE MAURISICO... DIE OP DIE MANIER TWEE WEKEN GELEDEN THE VULTURE AL UIT HET SPEL WERKTE....![]()
WHAAAAAAAHAHAHA!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:43 schreef demins het volgende:
Aan de wedstrijdleiding
Vindt u niet dat als een van de finalisten gebruik mag maken van, zeg maar, een buikspreekpop (in de spreekwoordelijke betekenis van het woord), dat dus in dat geval het sportieve element geweld wordt aangedaan, hetwelks slechts door inbeslagname van de genoemde "buikspreekpop" danwel door verstrekking van eenzelfde pop, van gelijke kwaliteit en met overeenkomende mogelijkheden, aan elk der andere finalisten ter beschikking zou moeten worden gesteld, een en ander uiteraard op kosten van het hoofdbestuur!
Dat wou ik vragen
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:43 schreef demins het volgende:
Aan de wedstrijdleiding
Vindt u niet dat als een van de finalisten gebruik mag maken van, zeg maar, een buikspreekpop (in de spreekwoordelijke betekenis van het woord), dat dus in dat geval het sportieve element geweld wordt aangedaan, hetwelks slechts door inbeslagname van de genoemde "buikspreekpop" danwel door verstrekking van eenzelfde pop, van gelijke kwaliteit en met overeenkomende mogelijkheden, aan elk der andere finalisten ter beschikking zou moeten worden gesteld, een en ander uiteraard op kosten van het hoofdbestuur!
Dat wou ik vragen
HO!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:43 schreef demins het volgende:
Aan de wedstrijdleiding
Dat wou ik vragen
Hoezo? Je hebt je Chucky toch al?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
HO!![]()
Mag ik dan iig zelf m'n eigen buikspreekpop kiezen????
Ik wor liever niet door jou vertegenwoordigd, denk niet dat dat in mijn voordeel zal werkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:47 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt je Chucky toch al?![]()
Je bedoelt dat Joohanna en Tamrah uit het spel getieft moeten worden?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:43 schreef demins het volgende:
Aan de wedstrijdleiding
Dat wou ik vragen
Ik zei nog zo geen wodkaquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:43 schreef demins het volgende:
Aan de wedstrijdleiding
Dat wou ik vragen
Ja dat had ik ook verwacht!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:48 schreef KRIBBET het volgende:
Lieve notaris:
Klopt het dat ik gelezen had dat een bewoner die exit gaat een andere bewoner mag nomineren die daarna gelijk op de bank moet plaats nemen![]()
![]()
Joohanna is toch niet eens in het spelquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Joohanna en Tamrah uit het spel getieft moeten worden?
EENSCH!!!!![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:43 schreef demins het volgende:
Aan de wedstrijdleiding
Dat wou ik vragen
Het lag toch in de lijn der verwachting, op z'n minst had ik een enveloppe verwachtquote:
O nee.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
Joohanna is toch niet eens in het spel
gewoonquote:En waarom zou Tamrah eruit getieft moeten worden
Tamrah is al sinds het begin in het spel en is een toonbeeld voor alle medespelers!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
Joohanna is toch niet eens in het spel
En waarom zou Tamrah eruit getieft moeten worden
oke.. ik zit inmiddels aan de spa blauw.. Kan iemand me dan nu vertellen wat de neuk er bedoelt wordt met buikspreekpoppenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Indien bewezen kan worden dat de finalisten gebruik maken van buikspreekpoppen zal er een sanctie volgen
![]()
Ik zal nog eens iets vriendelijks zeggen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wor liever niet door jou vertegenwoordigd, denk niet dat dat in mijn voordeel zal werken![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:48 schreef KRIBBET het volgende:
Lieve notaris:
Klopt het dat ik gelezen had dat een bewoner die exit gaat een andere bewoner mag nomineren die daarna gelijk op de bank moet plaats nemen![]()
![]()
Zo scherp wilde ik het deze keer zelf eens niet stellen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
EENSCH!!!!![]()
Iemand die voor je praatquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
oke.. ik zit inmiddels aan de spa blauw.. Kan iemand me dan nu vertellen wat de neuk er bedoelt wordt met buikspreekpoppen
Vind ik wel een goeie van je KRIBBET.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:48 schreef KRIBBET het volgende:
Lieve notaris:
![]()
maar als iemand anders voor je praat ben je toch zelf de buikspreekpopquote:
Nou doe maar even rustig aan, mijn inspanningen worden niet erg gewaardeerd geloof ik. Maar ik zie wel perspectief: ik ga wel flexwerken tussen de verschillende genomineerden!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
EENSCH!!!!![]()
Iemand die tegen je buik praat natuurlijk dombo, dus Tamrah telt niet mee die zit waarschijnlijk iets verder naar 't zuidenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
oke.. ik zit inmiddels aan de spa blauw.. Kan iemand me dan nu vertellen wat de neuk er bedoelt wordt met buikspreekpoppen
Scheids! Ben je blind?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Indien bewezen kan worden dat de finalisten gebruik maken van buikspreekpoppen zal er een sanctie volgen
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Iemand die tegen je buik praat natuurlijk dombo, dus Tamrah telt niet mee die zit waarschijnlijk iets verder naar 't zuiden![]()
Jij praat wel maar komt uit de mond van die pop dus die pop praat voor jouquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar als iemand anders voor je praat ben je toch zelf de buikspreekpop
Lees dat nu eens terug als je wilt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar als iemand anders voor je praat ben je toch zelf de buikspreekpop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |