Goed gepost, Cuall!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:05 schreef cuall het volgende:
Vorig topic [BB] user servival game # 36 Nomineren
Vrijdag 25 november - Stemronde
![]()
--------------------------------------------------------------------------------------
Stemmen die niet zijn uitgebracht op het STEMBILJET of zonder
motivatie tellen NIET mee
--------------------------------------------------------------------------------------
![]()
Ziet er wel "gelikt" uit Cuall.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:05 schreef cuall het volgende:
Vorig topic [BB] user servival game # 36 Nomineren
Vrijdag 25 november - Stemronde
![]()
Om de dag nomineren de virtuele bewoners elkaar. De andere dag mogen alle mensen van de laatste lijst, inclusief de bewoners en ex-bewoners stemmen op de bewoners die op de bank zitten.Mensen uit de finale behouden hun stemrecht ongeacht een exit, met uitzondering van een vrijwillige exit
De vetgedrukte personen staan genomineerd. Per stem-dag mag iedereen -ook de bewoners- 1 keer een stem uitbrengen. Het gaat om een positieve stem, dus je stemt op de persoon die je graag in het virtuele huis wilt houden.Iedereen die op de laatste lijst stond mag dus 1 keer positief stemmen d.m.v. geven van 2 punten
In het virtuele BB huis bevinden zich de volgende personen:
Jappie
Maurisico
Versabommie
--------------------------------
Day
APK
Cuall
PC Eend
Gert
Demins
Snaptnix
De lijst met stemgerechtigen:
Avonne - APK - Arcee - Bep - Bus Watcher - BlaBlub - Bong4002 - BBScanner - BBMenno - Beeker -
ChantalC - Cuall - Coos - Cynix ®: - Doka - Day - Delta - Demins - Eborn - Foreverblue -Falco - Gert -
henk.jansen - Isabeau - Jappie - Kolomo - Kleintje - Knurft.zork - Kissa - Kribbet - Latevogel - Lovebear -
Milagro - Muizemeis - Maurisico - MissHobje - M-en-A - Magics - PeterV - Petitdali - Peter6000 - pimmutjuh - PC eend -
Sanne - Snaptnix - Supermom - Style - Tamrah - Thevulture - teamlead - trevanian - versabommie -WickedAnge: -Zw0rld
Gebruik voor het stemmen het STEMBILJET !!!
STEMBILJET
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Versabommie------------>
Maurisico----------------->
Jappie--------------------->
Motivatie:
De nieuwe stand is dan:
Versabommie--> 0
Maurisico--------> 0
Jappie------------> 0
![]()
tis 8 over 12 doed!quote:
ja dus en want hoezo waaromquote:
Ja pik, zie de op! die staat er omdat je mag!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja dus en want hoezo waarom
Heeft het opperhoofd al groen licht gegeven
Doe normaal Joo!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:11 schreef Joohanna het volgende:
sjeessss weer verhuisd........
ik ga stemmen dus!
Doe dat meidquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:11 schreef Joohanna het volgende:
sjeessss weer verhuisd........
ik ga stemmen dus!
Krijg ik nu straf?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:12 schreef Joohanna het volgende:
Het is dan eindelijk zover, ik ga stemmen!
STEMBILJET
Versabommie------------>Joohanna
Motivatie:
De nieuwe stand is dan:
Versabommie--> 2
Maurisico--------> 0
Jappie------------> 0
hihihi........ te laat!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doe dat meid![]()
Maar wel eerst netjes aan CUall vragen dan![]()
Joe bent niet heel erg objectief denk ik!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:14 schreef Maurisico het volgende:
[..]
wel als ik zie op wie je hebt gestemd....
Nee.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:13 schreef cuall het volgende:
[..]
neem je me nou in de maling of niet?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:12 schreef Joohanna het volgende:
Het is dan eindelijk zover, ik ga stemmen!
STEMBILJET
Versabommie------------>Joohanna
Motivatie:
De nieuwe stand is dan:
Versabommie--> 2
Maurisico--------> 0
Jappie------------> 0
Kan ik eindelijk mijn virtuele ei eens kwijt!
motivatie:
Ik stem op mijn Bommie omdat hij initiatiefrijk en betrokken is. Als voorbeeld geef ik het buitenzetten der vuilniszakken: zowel IRL als virtueel is hij in staat het vuil VOOR het te erg gaat stinken buiten te zetten. Wat opgeruimd dient te worden pakt hij met blote handen aan, wijst mensen op hun verantwoordelijkheden hem hierin bij te staan, is hij in staat te delegeren doch nimmer bevreesd zijn eigen handen vuil te maken.
Dit levert het volgende resultaat op: een frisse, gezonde en eerlijke leefomgeving waarin allerhande emoties en groepsinteracties een plek kunnen vinden.
Hey Maus man, wat flik je me nu, wat doe je negatief tegenover mijn persoontje? Ik ben het, je buddy Versabommie!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:14 schreef Maurisico het volgende:
[..]
wel als ik zie op wie je hebt gestemd....
Ik ga mijn vakbond eens even benaderen denk ik!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:15 schreef lovebear het volgende:
vanaf deze lijst verder gaan aub
LOLquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Wacht even, Joohanna heeft gestemd? Daar ben ik het niet mee eens.
Cuall?
edit: Ik zie het al.
Joohanna het is behoorlijk irritant om t spel zo in de war te schoppen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:15 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Joe bent niet heel erg objectief denk ik!
Rita heeft gesproken. Helaas Joohanna, dat wordt ergens anders asiel aanvragen. Misschien mag je daar dan wel gaan stemmenquote:
Zal ik mijn motivatie dan gewoon maar even posten?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Joohanna het is behoorlijk irritant om t spel zo in de war te schoppen.
Posten mag je hier gewoon maar niet stemmen.
Ja maar nu kappen , is niet meer zo leukquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:18 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Toch was het wel een staaltje mooie reclame dacht ik zo.![]()
Joh, laat Joo nu effe. Ze heeft nu haar ding gedaan en gaat zo wel strijken of zoiets.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Joohanna het is behoorlijk irritant om t spel zo in de war te schoppen.
Posten mag je hier gewoon maar niet stemmen.
vakbond voor asielzoekers zonder statusquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:16 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik ga mijn vakbond eens even benaderen denk ik!
PLeurt op met je motivatie je wilde niet eens bier voor me halen !quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:18 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Zal ik mijn motivatie dan gewoon maar even posten?![]()
quote:
jajaja de boodschap is duidelijk........quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Joohanna, ik heb gisteren al gezegd dat ik het prima vind dat je hier gezellig mee kletst, maar ik zou je toch willen vragen om de boel niet te lopen verzieken.
En "joe" schrijf jij tenminste goed, waar Bommie met het slappe "you" aan de gang blijft!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:18 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Toch was het wel een staaltje mooie reclame dacht ik zo.![]()
Typ ik bruin of zo?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
vakbond voor asielzoekers zonder status![]()
Is dat nieuw?
Och wilhelmina kuttje komt ook om de hoek kijkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:21 schreef demins het volgende:
[..]
En "joe" schrijf jij tenminste goed, waar Bommie met het slappe "you" aan de gang blijft!
Vraag maar aan Jacques Plafond
Wil je dan wel nog even Jappie in de juiste volgorde zetten??quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
STEMBILJET
![]()
Versabommie------------>
Jappie---------------------> Wickedangel
Motivatie: Heb me gisteren gek gelachen om zijn post dat hij er vandoor ging omdat hij ons "gezeik" zat was. Geen geslijm dus zoals een aantal anderen, maar een vent met ballen.
De nieuwe stand is dan:
Versabommie--> 0
Maurisico--------> 0
Jappie------------> 2
Verschillen in dialect moeten er zijn!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:21 schreef demins het volgende:
[..]
En "joe" schrijf jij tenminste goed, waar Bommie met het slappe "you" aan de gang blijft!
Vraag maar aan Jacques Plafond
Goedemorguh Rancune?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:23 schreef teamlead het volgende:
ik ga stemmen
Nou vooruit dan, omdat je het zo vriendelijk vraagt. Maar van streepjes en pijltjes heb ik geen kaas gegeten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Wil je dan wel nog even Jappie in de juiste volgorde zetten??![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |