wil je dat een keer voordoen, ben nooit zo goed met kompassen enzo geweest!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Iemand die tegen je buik praat natuurlijk dombo, dus Tamrah telt niet mee die zit waarschijnlijk iets verder naar 't zuiden![]()
Ik hoop dat Cuall het met je eens isquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:53 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Vind ik wel een goeie van je KRIBBET.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Jij praat wel maar komt uit de mond van die pop dus die pop praat voor jou
Als Cuall hierin meegaat, eis ik dat de mensen die de vorige ronde exit gegaan zijn OOK alsnog iemand mogen nominerenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik hoop dat Cuall het met je eens is![]()
Cuall staat niet op mijn lijstje dus ze hoeft niet bang te zijn![]()
Voor jou geen wodka meerquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
juist.......... zeg dan meteen dat je een kloon bedoelt....
Sorry hoor, maar de scheids voor blinde stinkpot uitmaken is volgens mij wel een sanctie waard. Het zou me niets verbazen als de altijd rechtvaardige Cuall je nu met /8 op de bank zet!quote:
Van mij mag het maar er kan er maar 1 met het idee komen tochquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als Cuall hierin meegaat, eis ik dat de mensen die de vorige ronde exit gegaan zijn OOK alsnog iemand mogen nomineren
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Voor jou geen wodka meer![]()
Je word trager![]()
Hij is echt helemaal de draad kwijt!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:54 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Lees dat nu eens terug als je wilt?
Als iemand anders voor je praat....... wie is er dan de buikspreekpop?
Let op: een kloon bauwt volgens mij na en een buikspreekpop leidt een eigen leven (chucky)quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
juist.......... zeg dan meteen dat je een kloon bedoelt....
Dat is niet wat hier met kloon bedoeldquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:57 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Let op: een kloon bauwt volgens mij na en een buikspreekpop leidt een eigen leven (chucky)![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:56 schreef KRIBBET het volgende:
Na weken van spanning, weinig slaap, zenuwtrekjes, nagelbijten en het laten versloffen van de huishouding is het gedaan.
Zonder ook maar 1 nominatie aan mij kont te hebben gehad (Day was te net laat) heb ik mijn virtuele koffertje moeten inpakken en kon het Forum Huis verlaten. Gelukkig weegt zo’n koffer weinig en het inpakken is met 2 seconden klaar.
Na een gesprek met de oprichter en met de notaris van dit spel was het echt zover, eindelijk weer thuis.![]()
Vanaf morgen krijg ik het erg druk, de eerste aanvragen om lintjes te komen knippen, boten te water laten en meer van die meuk, zijn al binnen gekomen.
Ook liggen er een heleboel uitnodigen van Fiat dealers.
Fiat Nederland was trots om de manier van verdedigen van de Multipla en als dank mag ik een nieuwe van ze uitkiezen!![]()
Nooit heb ik uitgelaten over een bepaalde voetbalclub, wel over het spelletje op zich en ook dat blijkt een goede zet te zijn geweest, bijna elke club heeft me wel een uitnodiging gestuurd om een wedstrijd bij te wonen en daarna nog even de spelers te ontmoeten.
Of ik naar Barend en van Dorp ga weet ik nog niet want om nu op dezefde stoel te gaan zitten waar Tanja heeft gezeten….![]()
Vannacht kan ik eindelijk weer is een keer op tijd naar bed zonder bang te zijn dat Versabommie in mijn bed heeft gescheten, APK over mijn kussen heeft staan pissen of dat Day met haar vieze voeten over mijn knuffel heeft gelopen.![]()
Eindelijk kan ik weer een Roeltje draaienen zonder zorgen gaan slapen.
Welterusten.
![]()
Na weken van spanning, weinig slaap, zenuwtrekjes, nagelbijten en het laten versloffen van de huishouding is het gedaan.
<bladiebladiebla>
Welterusten.
![]()
Nu al te bed???? Je bent dan echt wel op van alle emoties zeg.... heb je een virtuele schouder nodig of wil je toch GVD die verrotte virtuele 3,5 miljoenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:56 schreef KRIBBET het volgende:
Zonder ook maar 1 nominatie aan mij kont te hebben gehad (Day was te net laat) heb ik mijn virtuele koffertje moeten inpakken en kon het Forum Huis verlaten. Gelukkig weegt zo’n koffer weinig en het inpakken is met 2 seconden klaar.
Na een gesprek met de oprichter en met de notaris van dit spel was het echt zover, eindelijk weer thuis.![]()
Vanaf morgen krijg ik het erg druk, de eerste aanvragen om lintjes te komen knippen, boten te water laten en meer van die meuk, zijn al binnen gekomen.
Ook liggen er een heleboel uitnodigen van Fiat dealers.
Fiat Nederland was trots om de manier van verdedigen van de Multipla en als dank mag ik een nieuwe van ze uitkiezen!![]()
Nooit heb ik uitgelaten over een bepaalde voetbalclub, wel over het spelletje op zich en ook dat blijkt een goede zet te zijn geweest, bijna elke club heeft me wel een uitnodiging gestuurd om een wedstrijd bij te wonen en daarna nog even de spelers te ontmoeten.
Of ik naar Barend en van Dorp ga weet ik nog niet want om nu op dezefde stoel te gaan zitten waar Tanja heeft gezeten….![]()
Vannacht kan ik eindelijk weer is een keer op tijd naar bed zonder bang te zijn dat Versabommie in mijn bed heeft gescheten, APK over mijn kussen heeft staan pissen of dat Day met haar vieze voeten over mijn knuffel heeft gelopen.![]()
Welterusten.
![]()
[..]
Van mij mag het maar er kan er maar 1 met het idee komen toch![]()
Toch niet met Chantal mag ik hopenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:02 schreef cuall het volgende:
[..]
volgens mij is CU-HUMMIE al naar bed
Truste, maak je geen zorgen voor de stemronde.... of je nu wel of niet lig te draaien in je bed, wakker wordend in het angstzweet, dreunende koppijn van het bedenken hoe je huid te redden..... er zijn nog bijna 23 uur om de stand te beïnvloedenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:03 schreef versabommie het volgende:
IK ga ook naar me nest, truste!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:03 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Toch niet met Chantal mag ik hopen![]()
Morgenavond ben ik er weer en hoop met mijn 2 punten iets aan de lijst te kunnen doen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
snik pieperdepiep. wapper de wap. We gaan je missen in 't huis Kribbet. Helemaal echt waar hoor, je wilt 't niet geloven maar 't is echt zo. Echt.![]()
Trusten![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:03 schreef versabommie het volgende:
IK ga ook naar me nest, truste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |