abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 november 2005 @ 00:54:26 #101
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32555140
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:53 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Iemand die tegen je buik praat natuurlijk dombo, dus Tamrah telt niet mee die zit waarschijnlijk iets verder naar 't zuiden
wil je dat een keer voordoen, ben nooit zo goed met kompassen enzo geweest!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  vrijdag 25 november 2005 @ 00:54:38 #102
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32555144
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:53 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Vind ik wel een goeie van je KRIBBET.

Ik hoop dat Cuall het met je eens is
Cuall staat niet op mijn lijstje dus ze hoeft niet bang te zijn
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  vrijdag 25 november 2005 @ 00:54:47 #103
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32555146
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:53 schreef lovebear het volgende:

[..]

Jij praat wel maar komt uit de mond van die pop dus die pop praat voor jou

juist.......... zeg dan meteen dat je een kloon bedoelt....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_32555151
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:53 schreef demins het volgende:

[..]

Scheids! Ben je blind?
Nou volgens APK had ik wel 2 foute brilletjes bij de Pearl gehaald
  vrijdag 25 november 2005 @ 00:55:45 #105
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32555166
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:54 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ik hoop dat Cuall het met je eens is
Cuall staat niet op mijn lijstje dus ze hoeft niet bang te zijn
Als Cuall hierin meegaat, eis ik dat de mensen die de vorige ronde exit gegaan zijn OOK alsnog iemand mogen nomineren
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_32555168
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:54 schreef teamlead het volgende:

[..]

Voor jou geen wodka meer
Je word trager
  vrijdag 25 november 2005 @ 00:55:55 #107
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32555169
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:53 schreef demins het volgende:

[..]

Scheids! Ben je blind?
Sorry hoor, maar de scheids voor blinde stinkpot uitmaken is volgens mij wel een sanctie waard. Het zou me niets verbazen als de altijd rechtvaardige Cuall je nu met /8 op de bank zet!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  vrijdag 25 november 2005 @ 00:56:08 #108
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32555176
Na weken van spanning, weinig slaap, zenuwtrekjes, nagelbijten en het laten versloffen van de huishouding is het gedaan.
Zonder ook maar 1 nominatie aan mij kont te hebben gehad (Day was te net laat) heb ik mijn virtuele koffertje moeten inpakken en kon het Forum Huis verlaten. Gelukkig weegt zo’n koffer weinig en het inpakken is met 2 seconden klaar.
Na een gesprek met de oprichter en met de notaris van dit spel was het echt zover, eindelijk weer thuis.

Vanaf morgen krijg ik het erg druk, de eerste aanvragen om lintjes te komen knippen, boten te water laten en meer van die meuk, zijn al binnen gekomen.
Ook liggen er een heleboel uitnodigen van Fiat dealers.
Fiat Nederland was trots om de manier van verdedigen van de Multipla en als dank mag ik een nieuwe van ze uitkiezen!

Nooit heb ik uitgelaten over een bepaalde voetbalclub, wel over het spelletje op zich en ook dat blijkt een goede zet te zijn geweest, bijna elke club heeft me wel een uitnodiging gestuurd om een wedstrijd bij te wonen en daarna nog even de spelers te ontmoeten.

Of ik naar Barend en van Dorp ga weet ik nog niet want om nu op dezefde stoel te gaan zitten waar Tanja heeft gezeten….

Vannacht kan ik eindelijk weer is een keer op tijd naar bed zonder bang te zijn dat Versabommie in mijn bed heeft gescheten, APK over mijn kussen heeft staan pissen of dat Day met haar vieze voeten over mijn knuffel heeft gelopen.

Eindelijk kan ik weer een Roeltje draaien en zonder zorgen gaan slapen.

Welterusten.
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  vrijdag 25 november 2005 @ 00:56:55 #109
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32555191
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:55 schreef teamlead het volgende:

[..]

Als Cuall hierin meegaat, eis ik dat de mensen die de vorige ronde exit gegaan zijn OOK alsnog iemand mogen nomineren
Van mij mag het maar er kan er maar 1 met het idee komen toch
Met dank aan Laysa.
  vrijdag 25 november 2005 @ 00:57:12 #110
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32555196
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:55 schreef lovebear het volgende:

[..]

Voor jou geen wodka meer
Je word trager
T zal de leeftijd zijn....

Voor de duidelijkheid: Tamrah is absoluut geen kloon. Ze is een heel dierbare vriendin die ik al meer dan 7 jaar ken...

En nu dit allemaal is opgehelderd, kan ik met goed fatsoen weer aan de whiskey
  vrijdag 25 november 2005 @ 00:57:37 #111
130054 demins
We weten niks
pi_32555203
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:54 schreef Joohanna het volgende:

[..]

Lees dat nu eens terug als je wilt?

Als iemand anders voor je praat....... wie is er dan de buikspreekpop?
Hij is echt helemaal de draad kwijt!!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_32555206
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:54 schreef teamlead het volgende:

[..]

Let op: een kloon bauwt volgens mij na en een buikspreekpop leidt een eigen leven (chucky)
Ik ben zo blij. Zo blij..........
pi_32555233
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:57 schreef Joohanna het volgende:

[..]

Let op: een kloon bauwt volgens mij na en een buikspreekpop leidt een eigen leven (chucky)
Dat is niet wat hier met kloon bedoeld
pi_32555246
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:56 schreef KRIBBET het volgende:
Na weken van spanning, weinig slaap, zenuwtrekjes, nagelbijten en het laten versloffen van de huishouding is het gedaan.
Zonder ook maar 1 nominatie aan mij kont te hebben gehad (Day was te net laat) heb ik mijn virtuele koffertje moeten inpakken en kon het Forum Huis verlaten. Gelukkig weegt zo’n koffer weinig en het inpakken is met 2 seconden klaar.
Na een gesprek met de oprichter en met de notaris van dit spel was het echt zover, eindelijk weer thuis.

Vanaf morgen krijg ik het erg druk, de eerste aanvragen om lintjes te komen knippen, boten te water laten en meer van die meuk, zijn al binnen gekomen.
Fiat Nederland was trots om de manier van verdedigen van de Multipla en als dank mag ik een nieuwe van ze uitkiezen!

Nooit heb ik uitgelaten over een bepaalde voetbalclub, wel over het spelletje op zich en ook dat blijkt een goede zet te zijn geweest, bijna elke club heeft me wel een uitnodiging gestuurd om een wedstrijd bij te wonen en daarna nog even de spelers te ontmoeten.

Of ik naar Barend en van Dorp ga weet ik nog niet want om nu op dezefde stoel te gaan zitten waar Tanja heeft gezeten….

Vannacht kan ik eindelijk weer is een keer op tijd naar bed zonder bang te zijn dat Versabommie in mijn bed heeft gescheten, APK over mijn kussen heeft staan pissen of dat Day met haar vieze voeten over mijn knuffel heeft gelopen.

Welterusten.
pi_32555248
quote:

<bladiebladiebla>

Welterusten.

snik pieperdepiep. wapper de wap. We gaan je missen in 't huis Kribbet. Helemaal echt waar hoor, je wilt 't niet geloven maar 't is echt zo. Echt.

Trusten
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32555258
quote:

Welterusten.
Nu al te bed???? Je bent dan echt wel op van alle emoties zeg.... heb je een virtuele schouder nodig of wil je toch GVD die verrotte virtuele 3,5 miljoen
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32555313
quote:

[..]

Van mij mag het maar er kan er maar 1 met het idee komen toch
volgens mij is CU-HUMMIE al naar bed
pi_32555336
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 01:02 schreef cuall het volgende:

[..]

volgens mij is CU-HUMMIE al naar bed
Toch niet met Chantal mag ik hopen
  vrijdag 25 november 2005 @ 01:03:18 #119
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32555337
IK ga ook naar me nest, truste!
pi_32555383
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 01:03 schreef versabommie het volgende:
Truste, maak je geen zorgen voor de stemronde.... of je nu wel of niet lig te draaien in je bed, wakker wordend in het angstzweet, dreunende koppijn van het bedenken hoe je huid te redden..... er zijn nog bijna 23 uur om de stand te beïnvloeden
  vrijdag 25 november 2005 @ 01:05:42 #121
6941 APK
Factual, I think.
pi_32555394
Zet die camera effe op mij verdomme!
Ik sta al een uur met een opgezwollen muil in de badkamer te janken omdat KRIKKET weg is.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32555437
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 01:03 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Toch niet met Chantal mag ik hopen
denk het dus niet
  vrijdag 25 november 2005 @ 01:07:24 #123
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32555438
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:59 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

snik pieperdepiep. wapper de wap. We gaan je missen in 't huis Kribbet. Helemaal echt waar hoor, je wilt 't niet geloven maar 't is echt zo. Echt.

Trusten
Morgenavond ben ik er weer en hoop met mijn 2 punten iets aan de lijst te kunnen doen.
Maak je niet druk, uiterlijk 10 dec. zie ik je weer buiten het huis en kan je dan vertellen wat er allemaal met je gebeurd
Met dank aan Laysa.
pi_32555461
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 01:03 schreef versabommie het volgende:
veel plezier met Joo ...whatever
  vrijdag 25 november 2005 @ 01:10:12 #125
6941 APK
Factual, I think.
pi_32555499
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 01:08 schreef cuall het volgende:

[..]

veel plezier met Joo ...whatever
Joohanda.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')