Maandag en dinsdag weer lekker vanuit huisquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik zit ook te vpn/citrixen naar 020
Maar wel lekker van uit huis.![]()
Nog maar eens een kopje koffie, want ik heb nog geen flauw idee op wie ik nu in godesnaam moet gaan stemmen.![]()
Kom hou je niet zo vast aan de door jou geclaimde titel, iedereen weet nu al dat je heel geen bitch bent maar het uit alle macht probeert te zijn...quote:
Zullen we ons dan de Drie Musketiers gaan noemen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:25 schreef demins het volgende:
Gert! Bommie! Wat zijn jullie in vredesnaam aan het doen?
Als het erg scabreus is wil ik meedoen!!![]()
Ik haak af!quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we ons dan de Drie Musketiers gaan noemen?![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:41 schreef versabommie het volgende:
Je bent veeeeeeeeeeel te lief voor die rol!
LOL!quote:
Moeje wel ff uitkijken, ik heb er net gescheten. Eerst de letter m, en toen had ik nog wat over heb ik er mississippi van gemaakt..zo over de hele lengte!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:35 schreef APK het volgende:
Waar slaat dat nou weer op?
Je nomineert toch op gebeurtenissen en gedrag?
Misschien ga ik wel in Jappie's bed pissen.![]()
Hoezo? er is toch niet mee geknoeid?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:41 schreef ChantalC het volgende:
Goorlappen!
Kijk, wéér een vrijwillige exit. Zo schiet het tenminste op.quote:
Lijkenpikkerij! 24 uur bedenktijd!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk, wéér een vrijwillige exit. Zo schiet het tenminste op.![]()
Nieuwe lijst:
In het virtuele BB huis bevinden zich de volgende personen:
Jappie
Maurisico
Versabommie
--------------------------------
Day
APK
Cuall
PC Eend
Gert
Demins
Snaptnix
Hoezo lijkenpikkerij? Hij is toch niet dood? Hij haakt alleen af, zegt-ie, en dat is zijn goed recht.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkenpikkerij! 24 uur bedenktijd!
Da's dan ook wel weer zoquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo lijkenpikkerij? Hij is toch niet dood? Hij haakt alleen af, zegt-ie, en dat is zijn goed recht.
Daar hoef jij je verder helemaal niet tegenaan te bemoeien.
Als je die dan toch haalt, dan mag je van mij de maandag ook wel halen.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:31 schreef Day het volgende:
!!MEDEDELING!!
IK BEN TOT MAANDAGAVOND WEG (GEHEIME MISSIE) EN KAN DUS NIET STEMMEN OF NOMINEREN. HIERBIJ GEEF IK ONZE GROTE HEILIGHEID CUALL TOESTEMMING OM DE KOMENDE DAGEN VOOR MIJ TE STEMMEN EN TE NOMINEREN!!
!! EINDE MEDEDELING!!
Cuall, ik heb je gemaild met stem- en nominatieinstructies!
Laters
Dat kun je niet maken cuall.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:02 schreef cuall het volgende:
[..]
MEDEDELING - mail en volmacht ontvangen van Day en zal dit navolgen
![]()
Veel plezier Day
Idd, Cruela is volledig ongeloofwaardig!quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:41 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kun je niet maken cuall.![]()
Al is het alleen maar dat jouw geloofwaardigheid als deelnemer aan het spel op de tocht komt te staan. Jij hebt inzage in het stemgedrag van een ander en kunt op die manier het spel beinvloeden.
Verder moest ze gisteren bij de buren weggehaald worden om te nomineren. Waarom ook alweerOh ja, omdat je als je niet stemt automatisch genomineerd staat.
![]()
Remember flugeltje? Die ging zelfs naar een Internetcafe om te stemmen.![]()
APK, het klopt dat Flugeltje toen héél veel moeite heeft gedaan om toch haar stem uit te brengen, daarvoor alle lof.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:41 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kun je niet maken cuall.![]()
Al is het alleen maar dat jouw geloofwaardigheid als deelnemer aan het spel op de tocht komt te staan. Jij hebt inzage in het stemgedrag van een ander en kunt op die manier het spel beinvloeden.
Verder moest ze gisteren bij de buren weggehaald worden om te nomineren. Waarom ook alweerOh ja, omdat je als je niet stemt automatisch genomineerd staat.
![]()
Remember flugeltje? Die ging zelfs naar een Internetcafe om te stemmen.![]()
Snap het nou, het is niet eerlijk!quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:19 schreef cuall het volgende:
[..]
APK, het klopt dat Flugeltje toen héél veel moeite heeft gedaan om toch haar stem uit te brengen, daarvoor alle lof.
De situatie met Day is in die zin anders dat we nu de finale spelen.
Om te voorkomen dat ik hieraan voordeel heb, zal ik de nominatie en stemmen van Day als 1e hier posten, zodat iedereen hier rekening mee kan houden.
Hier de stem van DAYquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:31 schreef Day het volgende:
!!MEDEDELING!!
IK BEN TOT MAANDAGAVOND WEG (GEHEIME MISSIE) EN KAN DUS NIET STEMMEN OF NOMINEREN. HIERBIJ GEEF IK ONZE GROTE HEILIGHEID CUALL TOESTEMMING OM DE KOMENDE DAGEN VOOR MIJ TE STEMMEN EN TE NOMINEREN!!
!! EINDE MEDEDELING!!
Cuall, ik heb je gemaild met stem- en nominatieinstructies!
Laters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |