Dit programma neemt ongeveer 2 - 2,5 uur in beslag (volgens henquote:Arrangement Imola
4 races van 10 minuten;
10 snelste coureurs in finale;
Beste drie coureurs ontvangen een beker;
Eerste drankje in Grand Prix Café gratis;
Klik hier voor meer informatie.
¤ 50,- per persoon exclusief 6% BTW (= ¤53,- red.)
Elke deelnemer rijdt 4 races van 10 minuten. Tijdens de eerste twee races kunt u wennen aan het circuit en de karts. De derde en vierde race
worden gereden voor de kwalificatie. Tijdens deze twee races zult u het uiterste uit uzelf en de kart moeten halen om een plaats te kunnen bemachtigen bij de 10 snelste coureurs. De 10 snelste coureurs in de kwalificatieraces mogen in de grote finale strijden om de felbegeerde
eerste plaats.
Tijdens en na de race zijn alle deelnemers welkom in ons gezellige
Grand-Prix Café waar het eerste drankje voor onze rekening is.
Als iemand specifiek tegen 1 van de opties is dan wordt deze dus niet gekozen, aangezien niet 1 iemand wat anders kan etenquote:1. Beenham Buffet
Ovenvers stokbrood met huisgemaakte kruidenboter
Echte warme beenham
Verse broodjes voor de beenham
Verse rauwkostsalade met diverse ingrediënten
Ambachtelijk gemaakte rundvleessalade
Honing mosterd saus speciaal voor over de beenham
(¤ 12,00 pp ex btw) vanaf 10 personen
2. Kipsate Buffet
Ovenvers stokbrood met huisgemaakte stokbrood
Verse stukjes kipsaté in ambachtelijk gemaakte satésaus
Echte kroepoek Geserveerd met aardappelgarnituur en rijst
(¤ 15,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
Zelf uw vlees bereiden tijdens uw feestje?
Ook dat kan in Harders' Plaza Harderwijk!
Maak uw keuze uit Hollands of Mexicaans Partypannen.
3. Hollands Partypannen
Ovenvers stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter
Vijf verschillende soorten vlees Verse champignons en uitjes om lekker mee te bakken
Huisgemaakte salade met verschillende ingredienten
Heerlijke fruitsalade
Verschillende sauzen
Geserveerd met aardappelgarnituur
(¤ 19,-- pp, mogelijk vanaf 6 personen ex btw)
4. Mexicaans Partypannen
Tacovlees (kip) met groenten om zelf te bakken
Tortilla's (Mexicaanse pannenkoekjes)
Verse rauwkost salade met diverse ingrediënten
Sausjes; zure room en gyrossaus Geserveerd met aardappelgarnituur
(¤ 18,00 pp ex btw) vanaf 10 personen
Onze mogelijkheden tot een heerlijk volledig warm/koud buffet:
Buiten deze buffetten om kunnen wij altijd een LUXE buffet voor u samenstellen
5. Full Speed
De klassieker; echte ham met verse meloen
Dagverse haring voor de visliefhebber
Echte gehaktballetjes in warme satésaus
Warme stukjes kipfilet in kerriesaus
Geserveerd met warme groenten en aardappelgarnituur
(¤ 19,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
6. Victory
De klassieker; echte ham met verse meloen
Smaakvolle zalmsalade Fluweelzachte gerookte zalm
Heerlijke stokjes kipsaté in huisgemaakte satésaus
Warme stukjes varkenshaas in ambachtelijk gemaakte pepersaus
Geserveerd met warme groenten en aardappelgarnituur
(¤ 23,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
K = Kolorquote:Op donderdag 24 november 2005 10:15 schreef bwt het volgende:
maare, waar staat nu die "K " voor bij die kleuren?
"K" == K*Tquote:Op donderdag 24 november 2005 10:15 schreef bwt het volgende:
maare, waar staat nu die "K " voor bij die kleuren?
Wel een duidelijk voorbeeld, de 2 kleurenruimtes schelen als dag en nacht.quote:Op donderdag 24 november 2005 08:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
had je nou geen beter voorbeeld kunnen vinden ?![]()
Hier word je gewoon bang van![]()
Ikke niet, dat doet Richardgie steeds.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:28 schreef Roderick2085 het volgende:
links is rgb?
(en CMYK staat voor cyan, magenta, yellow en ??? je had eerder de b staan, van blue?)![]()
quote:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen weg!quote:Op donderdag 24 november 2005 10:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik zie een foto [afbeelding] [afbeelding]
Snel opslaan![]()
Ik heb hem nog ik heb hem nog ik heb hem nogquote:Op donderdag 24 november 2005 10:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen weg!
![]()
Het verhaal achter de foto:
Ik dacht: Al dat geklets over foto's enzo...![]()
Ik ga er eentje van mezelf maken en toen schrok ik toch van de flits![]()
Ah, nou ja met zo'n Icat kan ik ook veel beter overweg.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:46 schreef R2-D2 het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen weg!
Clipje voor FXquote:Op donderdag 24 november 2005 10:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik heb hem nog ik heb hem nog ik heb hem nog![]()
![]()
Kan zeggen wat je wilt, maar tis in ieder geval motorgerelateerdquote:
Wacht maar tot je in het echt dat ding zietquote:HMM, die duke, combi van wel cool, maar ook bruutlelelijk
Wees er maar trots op.quote:
Je hebt haar wel een beetje verdrongen in de communicatie naar ons toe.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:04 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
This is the boodschappenmotor![]()
Op de achtergrond kan je net het neusje van de ZZR zien![]()
Yorin FMquote:Op donderdag 24 november 2005 11:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wees er maar trots op.![]()
Wat is dat voor een zender.![]()
![]()
Neehoorquote:Op donderdag 24 november 2005 11:07 schreef Worldbeater het volgende:
Je was natuurlijk een beetje bang voor de reactie's omdat we allemaal anti chopper zijn.![]()
Ik heb de Leren Zadeltassen maar verwijderd voor de fotoquote:Ik mis nog een topkoffer.![]()
Kee, die gaat wel.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:09 schreef R2-D2 het volgende:
Yorin FM
quote:Summer of '69
Wel een goed nummer, en een goed jaar voor sommigen uit dit Forum![]()
quote:
Reed je met deze motor naar meetings met de "oude" motorclub?quote:Ik heb de Leren Zadeltassen maar verwijderd voor de foto![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ach ik heb de moto niet opgeslagen![]()
ik heb hem niet eens gezienquote:Op donderdag 24 november 2005 11:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb hem gezien en opgeslagenquote:Op donderdag 24 november 2005 11:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb hem niet eens gezien![]()
Ik heb pas nog een rijtest uit de Kickstart weggegooid van het ding.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:42 schreef hicham het volgende:
Pepijn, heb jij nog interessante weetjes over die Duke. Je hebt er vast wel meer van gehoord dan ikHet zal wel een veel te zware wannabe SM zijn, maar dan zit je ook niet aan dat teringonderhoudsinterval van een 'echte' SM toch
Plus dat je er ook nog fatsoenlijk een snelweg mee kunt nemen als dat nodig is
Nope, voor heeeeel weinig gekocht. Na het ophalen van m'n rijbewijs langs de motorsloop gegaan en naar een rijdbare motor gevraagdquote:Op donderdag 24 november 2005 11:29 schreef Worldbeater het volgende:
Reed je met deze motor naar meetings met de "oude" motorclub?![]()
quote:Ik dacht dat vandaag alles anders was, het begon vandaag zo mooi, zo pril.
![]()
![]()
Wat kan je eigenlijk veel aflezen uit zo'n foto. Dozen op de achtergrond etc...quote:
Heb zelfs een mooi verhaaltje over RGB en CMYK gevondenquote:Op donderdag 24 november 2005 10:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar ook hier staat de K voor zwart, misschien dat de Nederlandse drukkers B aanhouden.![]()
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar goed ik ben sowieso al een aantal jaren buitendienst.![]()
En de techniek gaat ook in de drukkerswereld hard met de digitale innovatie.
[..]
ik heb ook begrepen dat R2'tje 3 motoren heeftquote:Op donderdag 24 november 2005 12:09 schreef worldpimber het volgende:
Huh, wat is het nou? Een derde motor? [afbeelding] ZZR + XT + Chopchop![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:09 schreef worldpimber het volgende:
Huh, wat is het nou? Een derde motor? [afbeelding] ZZR + XT + Chopchop![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
En een fiat Panda...
![]()
Ik had beter een Stationwagon Cabriolet op 2 wielen kunnen kopen maar die betaan niet
ja dat word nu onderhand wel eens tijd heHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
we weten nu toch bijna alles al van je![]()
Ik kan alleen niet rijden zoals jullie dat kunnenquote:Op donderdag 24 november 2005 12:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb ook begrepen dat R2'tje 3 motoren heeft
wat een vrouw zeg
Op een gegeven moment worden de druk en de verwachtingen te hoog en zal de R2D2teje vast nooit meer durven.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja dat word nu onderhand wel eens tijd heH![]()
we weten nu toch bijna alles al van je![]()
- Hier stond iets wat niet nodig was -quote:
ik zag een keer B staan, zo goed let ik niet op wie wat zegt al helemaal niet op m'n stagequote:Op donderdag 24 november 2005 10:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ikke niet, dat doet Richardgie steeds.
Maar ook hier staat de K voor zwart, misschien dat de Nederlandse drukkers B aanhouden.![]()
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar goed ik ben sowieso al een aantal jaren buitendienst.![]()
En de techniek gaat ook in de drukkerswereld hard met de digitale innovatie.
Maar het is dus wel geschikt als speelfiets waar je ook nog een beetje mee kunt meeten toch?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De Duke is inderdaad geen echte SM en heeft normale onderhoudsintervallen voor een 1 pitter.
Net als iedere monocylinder wordt het afgeraden om lang achter elkaar hoge toerentallen te draaien.
Maar het is natuurlijk wel zo dat de versnellingsbak wat meer op asfaltgebruik is afgesteld en dus een langere eindoverbrenging heeft.![]()
Ja dat is een stuk duidelijkerquote:Op donderdag 24 november 2005 12:02 schreef bwt het volgende:
[..]
Heb zelfs een mooi verhaaltje over RGB en CMYK gevonden
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:53 schreef Worldbeater het volgende:
Dit vond ik ook wel een leuk artikel, komt een hoop plezier naar voren bij de heren rijders.
De jaarlijkse competitie van het blad MOTOR. (artikel dated 2004)
* Wegracecoureurs Jurgen van den Goorbergh, Henk van de Lagemaat en Jarno van der Marel.
* Zijspancrossers Wilfried van Werven en en meervoudig wereldkampioenDaniel Willemsen.
* Motorcrossers Erik Eggens en Mark de Reuver.
* last but not least zijspanwegracer Martien van Gils.
Vooral omdat de heren wegracers allemaal onderuit gaan.
En de winnaar van de race bij een (poser)stoppie over de kop gaat.
Ze gaan er echt voor, de winnaar is notabene een zijspancoureur.
![]()
[[url=http://img507.imageshack.us/img507/5774/smrace5fh.th.jpg]afbeelding][/URL]
kan ik ook nietquote:Op donderdag 24 november 2005 12:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet rijden zoals jullie dat kunnen![]()
KD-tjes
Correctie @ conclusiequote:Op donderdag 24 november 2005 12:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kan ik ook nietdus is helemaal geen schande : s) je bent niet de enige die voor schut staat
![]()
Wat is leuker denk je.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:54 schreef hicham het volgende:
Maar het is dus wel geschikt als speelfiets waar je ook nog een beetje mee kunt meeten toch?Scheelt wel wat werk als je hem zo uit de winkel koopt, ipv dat je een KLX met paars frame
koopt op noppen en die dan moet verbouwen
Lees de laatste paar zinnen maar.quote:[quote]Idd leuk artikel, beetje raggen op andermans motorfiets neem ik aan
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:11 schreef Worldbeater het volgende:
En een KLX is natuurlijk wel meer terug naar de basis SM dan een Duke.![]()
En misschien verkoop ik de KLX nog wel en neem ik een gloednieuwe bike.![]()
Precies jahquote:Demo'tje kopen voor weinig, heeft alleen in de showroom gestaan.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:51 schreef Makster het volgende:
EN een 13 meter !! diepe tuin met mega blokhut voor mechanische babys
Moi.....myself en ikkuquote::Errugens op woensdag 23 november 2005 schreef Richardgie het volgende:
Zag het net staan ja.Nieuwe CD kan ik niet op wachten,liever vandaag dan morgen
Nu nog iemand vinden die mee wi
En weltrusten.
Geeneens echte baby'squote:Op donderdag 24 november 2005 13:51 schreef Makster het volgende:
Middag
Net een bod gedaan op een huis![]()
Heb goede verwachting dat dit is wat ik (we) zoek
Leuk huis, genoeg ruimte, goed in eht onderhoud, EN 13 meter !! diepe tuin met mega blokhut voor mechanische babys
Nobody caresquote:
Ik heb nog steeds obstipatie van de muziek die jullie te horen krijgen.quote:
In principe 3 slaapkamer, 1tje waar de magic happensquote:Op donderdag 24 november 2005 13:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goed werk.![]()
En hoeveel baby's passen er in het huis, behalve jijzelf uiteraard?![]()
De keuken is niet belangrijk, want die verandert iedereen zoals ze het zelluf hebben willen hoor ik de makelaar nog zeggen.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:49 schreef Makster het volgende:
In principe 3 slaapkamer, 1tje waar de magic happensEentje waar eventueel ook magic kan heppenen en 1 tja waar zelf mijn leuter niet inpast
Relaxde badkamer met douche en bad, leuke woonkamer en een keuken die ik eruit sjef
Goed dat je het even verduidelijkt, straks hebben we twee Fokkers met een virus.quote:
Jij oen,quote:Op donderdag 24 november 2005 15:22 schreef R2-D2 het volgende:
'k heb een virus opgelopen, dus iedereen die met mij contact is geweest is besmet of heeft mij besmet.![]()
Voor de duidelijheid, 't is m'n PC
Kan je tenminste niet klagen dat je niets te doen hebt.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:52 schreef bwt het volgende:
Jij oen,
Daar krijg ik nu al die telefoontjes door jou.
sober X![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:52 schreef bwt het volgende:
[..]
Jij oen,
Daar krijg ik nu al die telefoontjes door jou.
sober X![]()
Had ik al verteld over dat hondje uit Lisse?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
en de noobjes snappen er helemaal niets van![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
En een fiat Panda...
![]()
Ik had beter een Stationwagon Cabriolet op 2 wielen kunnen kopen maar die betaan niet
De volgende meet waar jij aanwezig zal zijn zou wel eens uit kunnen draaien in een gangbangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal ongetwijfeld de KLX leuker zijn, plus dat het veel persoonlijker is als je alles zelf aanpast naar eigen wens. Maar dan moet je wel de tijd en ruimte hebben om eraan te klotenquote:Op donderdag 24 november 2005 13:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat is leuker denk je.![]()
En een KLX is natuurlijk wel meer terug naar de basis SM dan een Duke.![]()
Er staat KTM-man, ik dacht dat dat een KTM fapper was zoals we hier ook Kawasaki fappers hebben, maar dat zal wel de importeur zijn dan als jij het zegtquote:[..]
Lees de laatste paar zinnen maar.
KTM Nederland kon er om lachen.![]()
quote:
En jij hebt ineens meer geld op je rekening.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En jij hebt ineens meer geld op je rekening.![]()
Niet last minute naar het buitenland vluchten heH?![]()
![]()
Als je beter kijkt.. mijn reactie staat boven die van Phattyquote:Op donderdag 24 november 2005 18:19 schreef hicham het volgende:
Reltopic![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/117234
Ik had toch wel al minstens een reactie van Fulcrum daar verwacht, die kom ik wel vaker tegen in reltopics op MFPhatzak is wel al langsgeweest
Ik heb er ook maar eens een zinvolle bijdrage gedaan................quote:Op donderdag 24 november 2005 18:19 schreef hicham het volgende:
Reltopic![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/117234
Ik had toch wel al minstens een reactie van Fulcrum daar verwacht, die kom ik wel vaker tegen in reltopics op MFPhatzak is wel al langsgeweest
Wat is sober? Helemaal geen last van!quote:Op donderdag 24 november 2005 16:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]die is flink bezig de laatste dagen
![]()
en de noobjes snappen er helemaal niets van![]()
Voor jou en BE een set samen, of ieder z'n eigen set?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:05 schreef stinkie het volgende:
Nieuwe broek, nieuw jackm nieuwe helm en nieuwe handschoenen voor mij en BE. 505 euro450 over om de motor te laten repareren. Ik denk dat er wel wat aan de strijkstok blijft hangen deze keer
Ik wist dat ik op je kon rekenenquote:Op donderdag 24 november 2005 18:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Als je beter kijkt.. mijn reactie staat boven die van Phatty![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:44 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar eens een zinvolle bijdrage gedaan................![]()
gefeliciteerdquote:
zo, dat doe je goed... een half uur doorrijden, en dan 20 min vertraging... terugweg in -10 min afgelegt ofzoquote:Op donderdag 24 november 2005 17:42 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Was half aan het wegdromen in de trein, voordat ik me goed en wel realiseer dat ik op m'n bestemming ben aangekomen is het al te laat [afbeelding] Deuren sluiten en trein reed weg, moest mee tot het volgende stationAl met al kostte me dat in totaal 20 minuten vertraging
Wel klote als je dat gebeurd bij een intercity, mag je lekker een half uur meerijden tot het volgende station alvorens je kunt uitstappen
dat is het betere werkquote:Op donderdag 24 november 2005 18:05 schreef stinkie het volgende:
Nieuwe broek, nieuw jackm nieuwe helm en nieuwe handschoenen voor mij en BE. 505 euro450 over om de motor te laten repareren. Ik denk dat er wel wat aan de strijkstok blijft hangen deze keer
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:50 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Wat is sober? Helemaal geen last van!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.......voordat je het kan overmaken aan die kartbaan heb je alles al uitgegeven aan shoarma.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:04 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
Komt goed uit, want er stond nog maar 2 cent op die rekening.Mag bij de eerst volgende uitbetaling weer wat abbonnementjes verlengen, boetes overmaken en financiele verplichtingen voltooien. 4 december komt wel goed uit dus
![]()
Apple maakt je blij, creatief en geeft kleur in je leven.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:16 schreef Roderick2085 het volgende:
afgezien van het feit dat ik hier helemaal niks van snap, ben ik weer bij![]()
Smoothie.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:20 schreef Makster het volgende:
@ All
Thanks !!
Echt SNEL gegaan dat huis. Vannochtend wezen kijken, gelijk gecontact met de Makelaar. En gewoon zo smooth gelult dat de makelaar van de verkopende partij mij advies ging geven over het doen van voorstellen en hypotheek vormen![]()
MAar goed we kwameN overeen en onder voorbehoud van financiering zit ik per 1 feb in een nieuw huis
Ik zat in een sneltrein, moest bij Amsterdam Sloterdijk eruit en reed door t/m Amsterdam Centraal. Ik schetste slechts een andere situatie waarin het pas echt klote zou zijnquote:Op donderdag 24 november 2005 19:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zo, dat doe je goed... een half uur doorrijden, en dan 20 min vertraging... terugweg in -10 min afgelegt ofzo![]()
Anders ram je ff op F5 in je inbox, hij heeft een paar uur geleden een mailtje verzondenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:48 schreef Makster het volgende:
Owja wat moet ik overmaken en waar naar toe
MAil anders ff Youssef, de rest van de mail beschouw ik als niet verzonden. En zorg ervoor dat je me overtuig van het feit dat je echt joessef bent
Gammaquote:
als ik niet op pas ga ik nog veel van jou lerenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Apple maakt je blij, creatief en geeft kleur in je leven.
Hij is geen computergebruiker, maar een MacFreak.![]()
Opgepast doorrijdersquote:In de loop van de komende nacht en vrijdagochtend komt een depressie vanuit Scandinavië tot vlakbij ons land. Dit zal aan de kust voor hevige storm zorgen, met snelheden tot 110 kilometer per uur. Aan de kust worden golven van 6 meter hoog verwacht. Ook landinwaarts zijn zeer zware windstoten mogelijk. Het KNMI gaf deze waarschuwing donderdag. Het instituut geeft gemiddeld drie tot vier keer per jaar een weeralarm.
In de aangevoerde zeer koude bovenlucht zal het tot pittige buien komen die zeer veel neerslag kunnen brengen. Ook de kans op (natte) sneeuw neemt in de loop van vrijdag toe. Het KNMI verwacht dat de storm tot grote overlast zal leiden. Door de zeer zware windstoten is grote schade mogelijk. Vooral fietsers, bromfietsers, motorrijders, vrachtauto's en auto's met een aanhanger of caravan lopen risico. Verwacht wordt dat het verkeer in de ochtendspits veel last zal ondervinden van de windstoten met hagel en natte sneeuw.
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:58 schreef hicham het volgende:
De tering trouwens zeg, Roderick heeft ook geen icon
Dat betekent dat richardgie niet zo uniek is als hij zelf dacht
Ik moet morgenochtend solliciteren in Rotterdam, randje Capelle a/d IJssel.quote:
Ben idd wel meer impulsief bezig geweest de laatste tijdquote:Op donderdag 24 november 2005 19:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Apple maakt je blij, creatief en geeft kleur in je leven.
Hij is geen computergebruiker, maar een MacFreak.![]()
[..]
Smoothie.![]()
Ik zag vorige week ook een huis op televisie dat ik dacht wow, gelijk kopen.![]()
Maar niet te hopen dat je morgen wakker wordt .. wat heb ik gedaan! [afbeelding]
Affijn, ik geloof wel in liefde op het eerste gezicht, en impulsieve dingen.![]()
En je had ondertussen een aardige referentie opgebouwd.
Ondermeer even sparren met de vorige makelaar..
Dat ligt niet aan mijn kennis, maar in jouw onwetendheid.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:56 schreef Roderick2085 het volgende:
als ik niet op pas ga ik nog veel van jou leren![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:09 schreef Makster het volgende:
De volgorde van finish klopt niet in je mail
valt op he... als ik ineens meer ga postenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:58 schreef hicham het volgende:
De tering trouwens zeg, Roderick heeft ook geen icon
Dat betekent dat richardgie niet zo uniek is als hij zelf dacht
ik zie het al... er staat als ik moet toch beter lezen volgende keerquote:Op donderdag 24 november 2005 19:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zat in een sneltrein, moest bij Amsterdam Sloterdijk eruit en reed door t/m Amsterdam Centraal. Ik schetste slechts een andere situatie waarin het pas echt klote zou zijnIk zat dus niet in de intercity van mijn voorbeeld
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:18 schreef Worldbeater het volgende:
Geen motor, maar een Nascar crashfilmpje.![]()
![]()
![]()
Joepie.. lekker op de fiets morgenochtend om 8:20quote:DE BILT - In de loop van komende nacht en vrijdagochtend kunnen bij hagel en natte sneeuw zeer zware windstoten voorkomen tot 110 kilometer per uur. Het KNMI gaf deze waarschuwing donderdag. Later in de middag hoogden de weerkundigen de waarschuwing op tot een weeralarm.
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Joepie.. lekker op de fiets morgenochtend om 8:20![]()
... alvorens je met who gives a fuck smilies gaat strooienquote:
En... wanneer komen er kleine Bosche bollen bij?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:31 schreef Rausdouwer het volgende:
Vandaag mocht ik even de baby van een collega bewonderen.
succes met solliciteren dus.quote:Het wordt 'gevaarlijk' weer voor de motorrijders hoorde ik.![]()
Storm en zelfs natte sneeuw. De pret is weer even over.
![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:34 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Anders lees je even de quote in mijn vorige post ...
dan ben ik alweer iets meer als een half uur onderwegquote:Op donderdag 24 november 2005 20:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Joepie.. lekker op de fiets morgenochtend om 8:20![]()
quote:
Laat je tranen maar de vrije loop en vertel ons wat je dwars zitquote:De pester
Een pestkop pest meestal om onzekerheid te verbergen. Ook jaloezie kan een reden zijn om te pesten. Meestal weet de pester zelf niet goed waarom hij het doet en beseft hij of zij ook niet wat het gepest met de gepeste doet. Daarom voelt de pester zich niet schuldig. Het was immers ‘maar een grapje’.
Klik!quote:
Gisteren nog maar een keer gekeken, blijft geniaal die filmquote:
NIET, kinderen kosten veel te veel geld en de wereld is al vol genoegquote:Op donderdag 24 november 2005 20:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En... wanneer komen er kleine Bosche bollen bij?![]()
[..]
succes met solliciteren dus.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:43 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Laat je tranen maar de vrije loop en vertel ons wat je dwars zit [afbeelding]
Good luck to yoquote:Op donderdag 24 november 2005 20:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik moet morgenochtend solliciteren in Rotterdam, randje Capelle a/d IJssel.![]()
Gelukkig heb ik MPP.![]()
het weerquote:Op donderdag 24 november 2005 20:43 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Laat je tranen maar de vrije loop en vertel ons wat je dwars zit [afbeelding]
[..]
Klik!
Sommige mensen moet je ook echt alles voordoen
Welke film is dat dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:45 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Gisteren nog maar een keer gekeken, blijft geniaal die film
Wacht maar totdat de eieren bij je vriendin gaan borrelenquote:Op donderdag 24 november 2005 20:47 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
NIET, kinderen kosten veel te veel geld en de wereld is al vol genoeg
oei van die kleine bler bollekes ?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En... wanneer komen er kleine Bosche bollen bij?![]()
[..]
succes met solliciteren dus.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
Wacht maar totdat de eieren bij je vriendin gaan borrelen![]()
![]()
hé en zeg nou zelluf een kleine T.R. Roadkilletje heeft eg wel iets![]()
Niet zo ongenuanceerd, dat geld is een investering voor de toekomstquote:Op donderdag 24 november 2005 20:47 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
NIET, kinderen kosten veel te veel geld en de wereld is al vol genoeg
Teringzooi ja, zal nog wel een tijd zo blijven ookquote:Op donderdag 24 november 2005 20:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het weerik word er gewoon depri van
kan niet motorrijden enzow
![]()
Wij hebben een gezamelijke GEEN kinder wensquote:Op donderdag 24 november 2005 20:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wacht maar totdat de eieren bij je vriendin gaan borrelen![]()
![]()
hé en zeg nou zelluf een kleine T.R. Roadkilletje heeft eg wel iets![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:03 schreef worldpimber het volgende:
Mijn toekomstbeeld
http://media.putfile.com/Wheely-VB
Damn, je zal toch zo je motorrijdagjes slijten op de rechte stukken.Dat nascar filmpje van Pepijn heb ik trouwens op gereageerd woei
![]()
quote:Comment Rules
Putfile is a place for us all to chill out and have a good time. If you don't have anything nice to say don't say anything at all.
* No political or religious debate. We have a forum specifically for this, do not post such comments on the media pages.
* No racial remarks.
* No flaming, bashing, cursing, or swearing of any kind.
* Be respectful of other users efforts and opinions.
* Constructive crisitcism only. e.g. "I didn't like the ending because..." rather than "That sucked"
* No website links. No spam of any kind.
* Comments must be in English only.
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:00 schreef worldpimber het volgende:Pepijn en Maksters betalingen waren direct binnen, die hebben kennelijk een rekeningetje bij de Postbank?
Wanneer de betaling binnen is bevestig ik het nog wel even
Mededeling van Makster:
karten Pown 1337 cu M8![]()
![]()
![]()
Pepijn:
overeengekomen smeergelden![]()
Hier ga ik problemen mee krijgen
[..]
Ja, maar ze is nog jongquote:Op donderdag 24 november 2005 21:04 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Wij hebben GEEN gezamelijke kinder wensdaar heb ik 'r op geselecteerd
Chillquote:Op donderdag 24 november 2005 21:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
![]()
4.12.05 ben ik jullie meissie met de pompoms
![]()
![]()
, kom helemaal dat schijteind gereden om jullie aan te moedigen....
en neeben geen pitspoes
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
en neeben geen pitspoes
![]()
Jááá, das pas fun....quote:Op donderdag 24 november 2005 21:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]en...
[afbeelding] Martie met pompoms [afbeelding]
[afbeelding] Raus met pompoms [afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
Oh nee, ik tog niet, heb jou iets beloofd![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
en neeben geen pitspoes
![]()
Ja dat zou ook nog eens kunnen, gewoon voor de gezelligheid meekomenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]en...
[afbeelding] Martie met pompoms [afbeelding]
[afbeelding] Raus met pompoms [afbeelding]
![]()
Laat ut dan ook maar chillquote:
Makster schreef erruguns op donderdag 24 november 2005 @ 21:35
Chill![]()
My nick is Rebbel....en voor dit F#ck topic heb ik um aan moeten passen, REBBEL clearquote:Op donderdag 24 november 2005 22:10 schreef hicham het volgende:
[..]!
[..]
Ja dat zou ook nog eens kunnen, gewoon voor de gezelligheid meekomenEn dan kunnen Robbel, Raus en Mercy wel respectievelijk de tweede, derde en vierde heat van Makster rijden. Die heeft in de eerste heat toch al z'n ribben gebroken dus dan zal ie wel geen zin meer hebben in de volgende 3
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:00 schreef worldpimber het volgende:
Hoe zit het dan met je wheeliedagje
Zul je net zien dat je na een paar honderd meter op de snelweg langs de kant mag staan boegies droogwrijven
En doe ook maar enkelvoud bij een 1 cylinder.quote:
Anders kan je niet gaan?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef bwt het volgende:
Ik hoop ook dat mijn zus voor die tijd die baby er uit geperst heeft.
anders wordt het wel erg lastig
Hoe bedoel je?quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Bouwjaar 68 he?Eindelijk nog zo'n ouwe bok.Begon de moed al op te geven!
m.u.z van Patrick,worldbaeter dan
Inderdaad ja.Wordt je overal al met U aangesproken,terwijl ik toch bij mijn voornaam genoemd wil worden.En in de kroeg zit je dan tussen die 16 jarige die zich druk maken om hun brommertje terwijl jij denk "60 km/h?",dat haal ik in z'n een.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:05 schreef JAZ412 het volgende:
[..]
ouwe bok
![]()
Inderdaad ja, je voelt je gewoon net als altijd maar dan merk je dat je omgeving jonger wordt ofzoiets?
Don't forget mequote:Op vrijdag 25 november 2005 00:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Bouwjaar 68 he?Eindelijk nog zo'n ouwe bok.Begon de moed al op te geven!
m.u.z van Patrick,worldbaeter,Pepijn dan
Ik weet precies wat je bedoeldquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:13 schreef richardgie het volgende:
[..]
Inderdaad ja.Wordt je overal al met U aangesproken,terwijl ik toch bij mijn voornaam genoemd wil worden.En in de kroeg zit je dan tussen die 16 jarige die zich druk maken om hun brommertje terwijl jij denk "60 km/h?",dat haal ik in z'n een.![]()
Als die baby rond die tijd geboren wordt dan heb ik toch een voorkeur om bij mijn zus langs te gaan.quote:
Sorry,was jou helemaal vergeten.Niet met opzet trouwens.Maar je begrijpt wat ik bedoel.Damn Alzheimerquote:
Ach, ik ken het Parkinsonquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Sorry,was jou helemaal vergeten.Niet met opzet trouwens.Maar je begrijpt wat ik bedoel.Damn Alzheimer
Is het de eerste?Die zijn vaak iets te vroeg en de daar opvolgende vaak net iets te laat.Wel oppassen dat je geen suikeroom wordt.Krijg je net als ik,3 keer in de week zo'n kleine aan de telefoon.Ik durf wel op de motor van ome Jies.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:18 schreef bwt het volgende:
[..]
Als die baby rond die tijd geboren wordt dan heb ik toch een voorkeur om bij mijn zus langs te gaan.
Ze was gister (woensdag) uitgerekend. Maar die kleine kan wel eens eigenwijs zijn en pas laat z'n koppie laten zien
Dat zijn er dan al 4, met mijn aanwezigheid wordt de gemiddelde leeftijd flink omhoog geduwd?quote:
Als ik die kleine was zou ik ook wachten tot het weer iets beter wordtquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:18 schreef bwt het volgende:
[..]
Als die baby rond die tijd geboren wordt dan heb ik toch een voorkeur om bij mijn zus langs te gaan.
Ze was gister (woensdag) uitgerekend. Maar die kleine kan wel eens eigenwijs zijn en pas laat z'n koppie laten zien
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:28 schreef richardgie het volgende:
Ik weet wat.We gaan een bejaardensoos oprichten onder de vlag van FokMc.![]()
HAHAHA!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:28 schreef richardgie het volgende:
Ik weet wat.We gaan een bejaardensoos oprichten onder de vlag van FokMc.![]()
De eerste 4 leden hebben zich al gemeld.quote:
ROFL = Rolling On the Floor Laughingquote:
Rolingquote:
Heeft dat niks met rolstoel dansen te maken ofzo dan?Lachen in een karretje.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:33 schreef JAZ412 het volgende:
[..]
ROFL = Rolling Over the Floor Laughing
Ofzoiets, ik werk ook met computers, meer Software eigenlijk vandaar dat ik een beeeeeetje bij ben![]()
Ik ga ook maar eens m'n nest opzoekenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:35 schreef bwt het volgende:
Ga ook maar eens mijn nest opzoeken
Wat een voorbereidingquote:Op donderdag 24 november 2005 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
Zo, gepakt en gezakt staat alles klaar voor morgen.![]()
Portomonne in het regenpakwant ik moet tanken, cv en getuigschriften in een laptoptas met plastic erin tegen het huidige weer
, kisten gepoetst voor extra waarafstotende eigenschappen, olie gechecked tegen vastlopers en koukleumen langs de rijbaan in de nattigheid, verzekeringspapieren bij de borst in de motorjas voor als ik in 5 delen over de snelweg lig door de hagelslippery.
![]()
Morgenochtend het meest vroege opstaan in 26 dagen, alleen normaal zat ik die tijd al op kantoor.
![]()
En dan nog even een overhempie strijken, Fok! posten, iets warmsen dan gaan we speedwayen.
![]()
Over welke tijd gaat het? Mijn zus staat ook op ploffen namelijkquote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef bwt het volgende:
Ik hoop ook dat mijn zus voor die tijd die baby er uit geperst heeft.
anders wordt het wel erg lastig
met die wind is dat niet gek, staat een behoorlijke druk op met/door wind.quote:Op vrijdag 25 november 2005 07:14 schreef hicham het volgende:
Motorhoes weg![]()
![]()
[..]
Over welke tijd gaat het? Mijn zus staat ook op ploffen namelijk
[..]
Welke windkracht is er eigenlijk nodig om mijn motor om te gooien?
Mijn zus voor morgenquote:
Hij staat niet op de middenbok maar op de jiffy, wat is beterquote:er is HEEL wat kracht nodig om een motor op de middenbok om te krijgen
Ralf, Pepijn, Richardgie, bwt, Martie, Raus, FemoleRebbelquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:05 schreef JAZ412 het volgende:
[..]
ouwe bok
![]()
Inderdaad ja, je voelt je gewoon net als altijd maar dan merk je dat je omgeving jonger wordt ofzoiets?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ralf, Pepijn, Richardgie, bwt, Martie, Raus, FemoleRebbel
Ouwe rotten
Dus het gaat eerst nog even harder waaien.quote:Langs de westkust staat een WESTERSTORM, 9 Bft. Bij de buien komen ZWARE en in de kuststrook van de Noord- en Zuid-Holland en later ook in Zeeland zelfs ZEER ZWARE WINDSTOTEN voor, soms tot boven de 110 km per uur.
ik denk dat het weer met name de wind toch de schuldige is hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 07:55 schreef worldpimber&Hicham het volgende:
Volgens mij staat de motor ook veiliger op de Jiffy hoor
Ik twijfelde al vanochtend, reed even langs de motor en viel me op dat die van Hicham zo naakt was.Vraag me af of ie weggewaaid is of dat iemand even een motorhoesje wilde lenen
Bij mij was 1 kant ook losgesloten van het slotje en ik vraag me af of er zoveel druk op stond.
Mijn idee was dat die paupers hem er niet in 1 keer af kregen omdat ie redelijk passend is bij mij.
![]()
Lekker weertje trouwens
dat is minder... die van mij staat redelijk uit de wind geloof ik... lang leven de schutting in de achtertuinquote:Op vrijdag 25 november 2005 07:14 schreef hicham het volgende:
Motorhoes weg![]()
![]()
Weet niet of die weg is gewaaid of dat iemand hem heeft losgetrokken
Zat iig vast met een slotje. Slotjes is er nog, ringetje ook nog, de rest van de hoes is weg
Mag ik weer een nieuwe halen
edit
De wind heeft 'm meegenomen volgens mijn vaderDie van mijn broertje was ook bijna losgescheurd maar die bleef nog vast zitten onder zijn taartschep. Vader heeft nog zitten zoeken naar m'n hoes maar heeft hem niet kunnen vinden
Bij m'n broertje heeft ie nu voor de zekerheid een touw eromheen gedaan, tijdens z'n zoektocht kwam hij nog wel een andere motorhoes van iemand anders tegen die ook half eraf gewaaid was
![]()
/edit
quote:Ik denk dat ik vandaag maar een dagje vrij neemIk ga zo lekker pitten
![]()
Welke windkracht is er eigenlijk nodig om mijn motor om te gooien?
dat heb ik inmiddels ook gemerkt... en hagel doet pijn met dit weerquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
HET IS NAT EN KOUD![]()
![]()
![]()
goedemorgen peeps![]()
Vorige week toen ik ging solliciteren brak er ook ineens een hagelbui los..quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:47 schreef Roderick2085 het volgende:
dat heb ik inmiddels ook gemerkt... en hagel doet pijn met dit weer![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:36 schreef R2-D2 het volgende:
[[url=http://www.haarkliniek.com/images/banner-finasteride.gif]afbeelding][/url]
Voor de FOK! MC 35+
Goedemorgen![]()
Ik ben bezig met potentieel werk, is nog harder aanpoten dan het werk zelf.quote:
Zijn dat oefeningen of moet je ook dingen opschrijvenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:11 schreef Worldbeater het volgende:
Best lastig alles in het Engels, kom er wel uit, maar geen idee hoe een Engelsman bepaalde zaken gaat interpreteren. Heeft iemand nog familieleden die al jaren in het buitenland verblijven?![]()
It's hero time, yeah, time to shine, yeah!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:08 schreef hicham het volgende:
MOgguh
[..]
Zijn dat oefeningen of moet je ook dingen opschrijven
Anders ben ik bang voor je dat het niets wordt... dat Engels
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:11 schreef Worldbeater het volgende:
Zal hem straks wel even sharen, kunnen jullie mij afbranden.![]()
![]()
Op noppenbanden nog welquote:
Volgens mij is het een rotonde in Frieslandquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:26 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Op noppenbanden nog welVolgens mij staat ie gewoon stil
Maar dan wel het gedeelte dat nog onder de Engelse kolonie valt, want hij neemt 'em rechtsomquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een rotonde in Friesland![]()
kneeslider aan de andere kant aan het bijwerkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar dan wel het gedeelte dat nog onder de Engelse kolonie valt, want hij neemt 'em rechtsom![]()
Ey, je werd gemist.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:53 schreef ondeugend het volgende:
Pimpie ?
Dat storten van RB zal wel even op zich laten wachten... volgens mij komt ie met dit weer nooit van het eiland af.![]()
Ik heb anders een weelderige haardos hoor!Als de tondeuze er niet doorheen gehaal is.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[[url=http://www.haarkliniek.com/images/banner-finasteride.gif]afbeelding][/url]
Voor de FOK! MC 35+
Goedemorgen![]()
Ik was de foto van FX aan het zoeken waar hij de Rotonde rechtsom namquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar dan wel het gedeelte dat nog onder de Engelse kolonie valt, want hij neemt 'em rechtsom![]()
Effe spiegelen in Photoshop.Gaat ie wel de goeie kant op.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:34 schreef hicham het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:56 schreef ondeugend het volgende:
We weten toch allemaal wel dat je mormoon bent Pepsel.
quote:Jonge mannen dienen 1 jaar van hun leven uit te trekken om, op eigen kosten en in voorgeschreven kledij, buurtbewoners huis-aan-huis te bezoeken of plaats te vatten op openbare gelegenheden, en daar de Boodschap te brengen.
Bron.
Ik werd gemist ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ey, je werd gemist.![]()
Tegenwoordig een nieuwe hobby inplaats van s'avonds fokken?![]()
quote:
Geen idee... ik loop niet zo hard van stapel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
En dat is nu nog steeds verleden tijd, of zit er toekomstmuziek in.![]()
![]()
Kan je nu wel karten op 4 december?![]()
Ook niet als het echt de ware is?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:22 schreef ondeugend het volgende:
Geen idee... ik loop niet zo hard van stapel.
Tijd zal het leren.
Ah, gezellie zijn, hier meer zielen..quote:Nee dat zijn repeteer verplichtingen.
Héél misschien kom ik nog even peeken... het is een uur rijden dat is te doen.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:31 schreef stinkie het volgende:
TransAlp is exit
Stang waar schakelpedaal aan zit is naar binnen toe verbogen. Ze gaan er vanuit dat het blok dat niet overleeft heeft. Dat icm met een versleten achterband (die er al op zat), een door de val verziekte ketting (en wat losse spaken in de achterband) maakt 'm toch wel totall loss. Hij gaat nu paar opkopers laten komen. 250 verwacht ie wel minimaal. Dan zou ik met wat ik over heb van het verzekeringsgeld (zodra ze uitbetalen) + 250 verkoop precies uitkomen op wat ik er voor betaald heb. Toch nog paar weken gratis gereden en een gratis nieuw pak![]()
Die stang lijkt mij niet zo boeiend, en normaal is je koppeling de zwakste schakel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:31 schreef stinkie het volgende:
TransAlp is exit
Stang waar schakelpedaal aan zit is naar binnen toe verbogen. Ze gaan er vanuit dat het blok dat niet overleeft heeft. Dat icm met een versleten achterband (die er al op zat), een door de val verziekte ketting (en wat losse spaken in de achterband) maakt 'm toch wel totall loss. Hij gaat nu paar opkopers laten komen. 250 verwacht ie wel minimaal. Dan zou ik met wat ik over heb van het verzekeringsgeld (zodra ze uitbetalen) + 250 verkoop precies uitkomen op wat ik er voor betaald heb. Toch nog paar weken gratis gereden en een gratis nieuw pak![]()
Mijn leven zonder een ware is ook heel leuk hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ook niet als het echt de ware is?![]()
Mist er toch nog iets .. al kan de vonk ook na een paar maanden pas echt overslaan soms.![]()
[..]
Jammer stink... maar het had erger gekund.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:31 schreef stinkie het volgende:
TransAlp is exit
Tuurlijk, alles heeft zijn voor en nadelen, en ik wil je geen partner aanpraten ofzo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:49 schreef ondeugend het volgende:
Mijn leven zonder een ware is ook heel leuk hoor.
Het valt ontzettend mee met mijn wanhoop.
Stop hem anders even in de mail.... wel eten geven van te voren hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tuurlijk, alles heeft zijn voor en nadelen, en ik wil je geen partner aanpraten ofzo.![]()
![]()
Pciesquote:En even miniverliefdheidjes zijn ook leuk.![]()
ik kan 'm het blok na laten kijken, maar er komt dan natuurlijk wel arbeidsloon bij enzo. Baal er van, maar moet het maar zo zien dat ik er gratis op gereden heb en het me nog een nieuw pak opgeleverd heeft ook (en na 10 jaar eindelijk een nieuwe helm). Nu zorgen dat de verzekering vlot uitkeerd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die stang lijkt mij niet zo boeiend, en normaal is je koppeling de zwakste schakel.
Maar het zou inderdaad kunnen.En ik heb de motor niet gezien.
Misschien moet Martie even 275 euro bieden, heeft hij een goedkope ragbike.![]()
Maar ja nu wordt het weer zoeken dus.![]()
Of toch maar geld + GSX-F = andere bike.![]()
Hoeveel kilometer moet je rijden?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef stinkie het volgende:
En weer zoeken ja. Misschien dat ik eens kijk voor een XT. Heeft net wat meer echt off-road potentieel. Alleen geen idee hoe dat is om lange stukken snelweg te doen. En BE kan daar niet achter op en de soes vertrouwd ze niet meer
Je weet zeker dat het liefde is?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:10 schreef richardgie het volgende:
Ben altijd verliefd.![]()
![]()
Alleen nooit op de zelfde.![]()
KLE was een optie toen ik voor die Alp aan het kijken was. Krijgt aardige recensies ook. Maar heeft erg weinig power en dat ga je merken op de snelweg. Woon-werk is +/- 35 km. Maar moet er ook mee naar bijv. Zeeland kunnen zonder onderweg te moeten overnachtenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer moet je rijden?
Wat vind je van een KLE als asfalt compromis?
[afbeelding]
[..]
Je weet zeker dat het liefde is?![]()
De XT is op de snelweg fijner dan de Rebel maar is geen partij voor de ZZRquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef stinkie het volgende:
En weer zoeken ja. Misschien dat ik eens kijk voor een XT. Heeft net wat meer echt off-road potentieel. Alleen geen idee hoe dat is om lange stukken snelweg te doen.
Die hebben geen Japans zwaard, ik welquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De XT is op de snelweg fijner dan de Rebel maar is geen partij voor de ZZR![]()
but what's new![]()
Ik heb die van mij al aan Raus & Mercy toegezegd als ik 'm weg zou doen![]()
![]()
maar anders, anders![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die hebben geen Japans zwaard, ik wel![]()
![]()
Ik ken nog wel een vriend, die is behalve derde van Europa met karate (geweest) vooral kok.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:58 schreef ondeugend het volgende:
Stop hem anders even in de mail.... wel eten geven van te voren hoor.
Ik ken wel verhalen van mensen die hele wereldreizen hebben gemaakt met zo'n ding.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:16 schreef stinkie het volgende:
KLE was een optie toen ik voor die Alp aan het kijken was. Krijgt aardige recensies ook. Maar heeft erg weinig power en dat ga je merken op de snelweg. Woon-werk is +/- 35 km. Maar moet er ook mee naar bijv. Zeeland kunnen zonder onderweg te moeten overnachten
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Typische buitendienstmedewerker.
![]()
[..]
raar volk daar zegquote:Mormonen leggen de nadruk op een kuis familiaal leven in het eigen gezinsverband : de Kerk legt een lijst op van dagelijkse bezigheden, en een kerklid rookt/drinkt/vrijt niet (tenzij binnen het huwelijk). Eens dat het huwelijk heeft plaatsgevonden, is het de verdomde plicht van elke gelovige om zoveel mogelijk kinderen te krijgen. Lukt het niet bij je wettige echtgenote, dan worden uitzonderingsmaatregelen ingeroepen om een 'tweede' echtgenote toe te kennen.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
@ Stinkie
2 klontjes meneer en melk?
Of liever een biertje... of 2
[afbeelding]
Ga door! Je hebt bewonderaars die aandachtig naar je luisteren!quote:[b]Op vrijdag 25 november 2005 13:25 schreef richardgie het volgende:[/]
Jezus,ben ik effe filosofisch bezig zeg.
ja, hoewel GS ook technisch nog wel eens een steekje laat vallen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een vriend, die is behalve derde van Europa met karate (geweest) vooral kok.
Dus die kan jouw maagje ook nog even lekker vullen.![]()
[..]
Ik ken wel verhalen van mensen die hele wereldreizen hebben gemaakt met zo'n ding.
Blijft beter heel op de snelweg dan een 1 pitter. (XT, KLX)
Alleen dat zadel he....... de berijder blijft dus niet heel.![]()
Wordt toch een lastig vraagstuk met dat budget, een GS zou ideaal zijn.![]()
Da's veul geld vur een 92-er! ofniet?quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:31 schreef richardgie het volgende:
Het is tijd dat richardgie maar eens boodschappen gaat doen.Laat anders te diep in m'n hart kijken.Tot straks.![]()
meer dan ik er voor over heb iigquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:31 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Da's veul geld vur een 92-er! ofniet?
Ik schrik elke keer weer van de prijzen voor de 2e-handsmotoren Xste-hands motorenquote:
Ik heb Rausquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die hebben geen Japans zwaard, ik wel![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:53 schreef ondeugend het volgende:
Pimpie ?
Dat storten van RB zal wel even op zich laten wachten... volgens mij komt ie met dit weer nooit van het eiland af.![]()
Ja, alleen voor dat deel waarin ik mij aangesproken voelde.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:45 schreef R2-D2 het volgende:
Ik schrik elke keer weer van de prijzen voor de 2e-handsmotoren Xste-hands motoren![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Pep, al response gehad op je engelse sollicitatie??
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:55 schreef worldpimber het volgende:Idd, zal wel lekker weer zijn op dat eilandje
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:52 schreef mogas het volgende:
Heb de hele ochtend de radio hier aanstaan en het spookt behoorlijk.
De ferrie uit Engeland komt hier bij de buren iedere dag om half acht (op zichzelf) binnen varen...
Vandaag kwam ie om half een !!
Met vier sleepboten op iedere hoek om hem in koers te houden
En dan praten wij over een achterwiel wat een halve meter uitbreekt
Ondanks die vier sleepboten ging ie nog de hele haven dwars door.
Konden de loods bij ons op de radio volgen .. Boot 1 tikje naar rechts
Boot 4 trek die kont is om !! ,Boot 3 ik kom te dicht bij die kade in de buurt ..:W
Je zal er de nacht op hebben doorgebracht ...:r:r
Dat is wel een korte relatie geweest danquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:31 schreef stinkie het volgende:
TransAlp is exit
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
KLE was een optie toen ik voor die Alp aan het kijken was. Krijgt aardige recensies ook. Maar heeft erg weinig power en dat ga je merken op de snelweg. Woon-werk is +/- 35 km. Maar moet er ook mee naar bijv. Zeeland kunnen zonder onderweg te moeten overnachten
Ah, ik zie dat ik net op tijd kwamquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En Hicham is er ook niet meer.![]()
Die was nog wel kien op verbeteren.![]()
Leuk ja, als je de boot moet nemen in dit weerquote:
Vertel eens?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:02 schreef hicham het volgende:
@ Peppovitch, leuk dat formuliertje. Heb er niet extreme fouten in kunnen ontdekken, moet er soms wel om lachen in je posts
Is van een MF'urquote:
10 cm rode wijn en 1 cm jus d'orangequote:Op vrijdag 25 november 2005 13:55 schreef Worldbeater het volgende:
Zo, even een coktailtje van rode wijn en jos d'orange.
Ben ik nui alcoholverslaafde?![]()
Deed het van de week bij het opstaan al..
.. maar de verhouding is maar 1 om de 10 centimeter..![]()
Kan er nu zo even niet direct op komenquote:
Je mag er ook een mooie Engelse zin van maken hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:20 schreef hicham het volgende:
Kan er nu zo even niet direct op komenMaar Nederlanders praten soms echt met een lomp accent Engels, dat heb jij een nieuwe dimensie geven door lomp Engels te schrijven
![]()
En Cocktail is met een C.quote:I declare that any information provided is, to the best of my knowledge and belief, correct and should an appointment be offered would be on this basis and would form part of the terms of contract for my employment.
Das tog wel tu doen.......en woe cersquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:18 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
En de fles is al ruim een week oud .. ben ik nu vanavond ziek?![]()
De kleine.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
Das tog wel tu doen.......en woe cers![]()
Vindt ie strakkies papa laveloos van de jus d'orange onder de tafelquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De kleine.![]()
Ik heb mijn verantwoordelijkheden.![]()
Papa? Jij was toch nobody's wife?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vindt ie strakkies papa laveloos van de jus d'orange onder de tafel![]()
Laat ik die nou net aan het maken zijn....smaakje ?quote:
Zal wel aan het weer liggen, heb de afgelopen paar posts ook 3x zitten editten alvorens de meest opvallende fouten eruit warenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En Cocktail is met een C.
Ben echt heen geloof ik.![]()
Rooibos aardbeien met slagroom.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef FemaleRebbel het volgende:
Laat ik die nou net aan het maken zijn....smaakje ?
keuze is reuze
Een fotocamera van meer dan 25.000 euro per stuk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef hicham het volgende:
Zal wel aan het weer liggen, heb de afgelopen paar posts ook 3x zitten editten alvorens de meest opvallende fouten eruit warenJammer dat jij net iets te vroeg quotte dus het staat nog in je quote
Wat was trouwens dat product dat je hebt geherintroduceerd in de hoogste prijsklasse?
Nou ff goed teruglezen hé Fulcrummie......quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Papa? Jij was toch nobody's wife? [afbeelding]
![]()
Smaakje: 'Aardbeien met slagroom'quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
keuze is reuze
wtfquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rooibos aardbeien met slagroom.![]()
You're minequote:Op vrijdag 25 november 2005 14:30 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nou ff goed teruglezen hé Fulcrummie......
en ben vanmezelf![]()
Slagroomquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rooibos aardbeien met slagroom.![]()
[..]
Dat heb ik wel vaker met jou.quote:
Wat een praatjes uit dat verre veilige Frielandquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een fotocamera van meer dan 25.000 euro per stuk.![]()
Wees maar niet bang, ik kom nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:34 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wat een praatjes uit dat verre veilige Frieland![]()
heb ut lef om te komen karten.....dan smoor ik je met mijn pompoms![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker met jou.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ik kom niet![]()
[..]
OwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Haha heb net een bakkie koffie op.Wel nodig na al dat boodschappen gedoe(n).quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
keuze is reuze
Theetjuh dan ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:48 schreef richardgie het volgende:
[..]
Haha heb net een bakkie koffie op.Wel nodig na al dat boodschappen gedoe(n).![]()
Smaak:zo sterk mogelijk.![]()
Je bent errug crea Fulcrummiequote:Op vrijdag 25 november 2005 14:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jingelingeling
Dashing through the snow [afbeelding]
In a one-horse open sleigh
Jingle bells Jingle bells Jingle all the waaaaay![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jingelingeling
Dashing through the snow [afbeelding]
In a one-horse 48-horses open sleigh
Jingle bells Jingle bells Jingle all the waaaaay![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:52 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Je bent errug crea Fulcrummie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |