quote:Op donderdag 24 november 2005 13:51 schreef Makster het volgende:
EN een 13 meter !! diepe tuin met mega blokhut voor mechanische babys
Moi.....myself en ikkuquote::Errugens op woensdag 23 november 2005 schreef Richardgie het volgende:
Zag het net staan ja.Nieuwe CD kan ik niet op wachten,liever vandaag dan morgen
Nu nog iemand vinden die mee wi
En weltrusten.
Geeneens echte baby'squote:Op donderdag 24 november 2005 13:51 schreef Makster het volgende:
Middag
Net een bod gedaan op een huis![]()
Heb goede verwachting dat dit is wat ik (we) zoek
Leuk huis, genoeg ruimte, goed in eht onderhoud, EN 13 meter !! diepe tuin met mega blokhut voor mechanische babys
Nobody caresquote:
Ik heb nog steeds obstipatie van de muziek die jullie te horen krijgen.quote:
In principe 3 slaapkamer, 1tje waar de magic happensquote:Op donderdag 24 november 2005 13:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goed werk.![]()
En hoeveel baby's passen er in het huis, behalve jijzelf uiteraard?![]()
De keuken is niet belangrijk, want die verandert iedereen zoals ze het zelluf hebben willen hoor ik de makelaar nog zeggen.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:49 schreef Makster het volgende:
In principe 3 slaapkamer, 1tje waar de magic happensEentje waar eventueel ook magic kan heppenen en 1 tja waar zelf mijn leuter niet inpast
Relaxde badkamer met douche en bad, leuke woonkamer en een keuken die ik eruit sjef
Goed dat je het even verduidelijkt, straks hebben we twee Fokkers met een virus.quote:
Jij oen,quote:Op donderdag 24 november 2005 15:22 schreef R2-D2 het volgende:
'k heb een virus opgelopen, dus iedereen die met mij contact is geweest is besmet of heeft mij besmet.![]()
Voor de duidelijheid, 't is m'n PC
Kan je tenminste niet klagen dat je niets te doen hebt.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:52 schreef bwt het volgende:
Jij oen,
Daar krijg ik nu al die telefoontjes door jou.
sober X![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:52 schreef bwt het volgende:
[..]
Jij oen,
Daar krijg ik nu al die telefoontjes door jou.
sober X![]()
Had ik al verteld over dat hondje uit Lisse?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
en de noobjes snappen er helemaal niets van![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
En een fiat Panda...
![]()
Ik had beter een Stationwagon Cabriolet op 2 wielen kunnen kopen maar die betaan niet
De volgende meet waar jij aanwezig zal zijn zou wel eens uit kunnen draaien in een gangbangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal ongetwijfeld de KLX leuker zijn, plus dat het veel persoonlijker is als je alles zelf aanpast naar eigen wens. Maar dan moet je wel de tijd en ruimte hebben om eraan te klotenquote:Op donderdag 24 november 2005 13:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat is leuker denk je.![]()
En een KLX is natuurlijk wel meer terug naar de basis SM dan een Duke.![]()
Er staat KTM-man, ik dacht dat dat een KTM fapper was zoals we hier ook Kawasaki fappers hebben, maar dat zal wel de importeur zijn dan als jij het zegtquote:[..]
Lees de laatste paar zinnen maar.
KTM Nederland kon er om lachen.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |