quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef poemojn het volgende:
Hee, misschien dat jullie me nu ook kunnen helpen om mijn oude pop op te sporen!
Gekregen in 1985 van mijn opa, een wat duurder merk denk ik (van de juf moest de pop op m'n verjaardag boven op de kast zodat niemand hem kon beschadigen), lang bruin haar in twee staarten, zacht lijfje met beige jurkje (ik dacht met roezels) en als ik 't goed heb een wit onderjurkje. Hoofd, handen, voeten waren wel van kunststof. Ik kon de naam niet uitspreken en maakte er 'Liessie' van
maar misschien was het dus Lousie oid? De pop is bij een verhuizing in 1995 zoekgeraakt
en als iemand hier toevallig weet wat voor pop ik bedoel ben ik helemaal blij!
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:10 schreef Luchtbel het volgende:
Oh en het gerucht gaat dat een bepaalde oud-user nog steeds zo'n tweede pop heeft liggen
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:14 schreef jessie het volgende:
Ik vind die 2e juist heel leuk. Die is gewoon mooi door lelijkheid.![]()
![]()
ja nou ik hield echt van die pop, heb zelfs de adoptiepapieren die ik teruggestuurd kreeg ingelijst gehad op mn kamerquote:Op donderdag 24 november 2005 00:14 schreef jessie het volgende:
Ik vind die 2e juist heel leuk. Die is gewoon mooi door lelijkheid.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef jessie het volgende:
Ik heb helemaal niks meer van vroeger. Ja wat dias en een paar foto's geen babyboek meer, geen speeltjes. Echt jammer vind ik dat. Vandaar dat ik nu teveel bewaar voor de meiden
Maar poppen ja die gingen bij mij naar de kapper als de visite er nog bij was. Zelfs de poppenmeubeltjes werden verbouwt. Van een poppenkastje voor barbies maakte ik in een handomdraai een barbiebedjeIk had t niet zo op poppen en barbies
Ik heb er nog steeds 1quote:Op donderdag 24 november 2005 00:24 schreef jessie het volgende:
Waar ik wel helemaal gek van was waren de luciferpoppentjes. Van die hele kleine zandpoppentjes in een luciferdoosje. Nooit meer iets van vernomen. Dat waren mijn schatten
Euhm dat leg ik je dan wel uit, tis een genant verhaal over meisjesdromenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:27 schreef Lishe het volgende:
O, dat zou ik heel fijn vinden Luchtbel. Hah, en dan stuur ik dat meisje van ballet een kaartje; Mijn tijd is gekomen.... hihaaa.
Heb je er 2 gekocht?
Een speelgoedwinkel, hier op het durp is ie weg (bijna failliet) maar in de stad is er nog 1, zal eens kijken voor je.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:29 schreef jessie het volgende:
Top1toys wat is dat wat is dat wat is dat? Hebben ze ze nog daar?
Beetje té, barbiepoten er weer ind raaien is niet mn hobbyquote:Rene, is echt zo vindingrijk
Nee je bent juist heel leuk zoquote:Op donderdag 24 november 2005 00:34 schreef jessie het volgende:
Ja erg he luchtbelEn elke keer denk ik en nu ff gas terug Jessie. Ze worden gek van je daar
Maar er komt ineens zoveel boven van vroeger, zo gek.
Ik zat allerlei oude dance nummers te luisteren en als je dan ineens dat zoetgevooisde stemmetje van Guusje er tussendoor hoort dan klinkt dat toch eeh... niet zeg maarquote:Op donderdag 24 november 2005 00:55 schreef jessie het volgende:
Maantje maantje lichtje in de nachtBo vind die prachtig. Maar ja die heeft dan ook een maanfasinatie. (vandaar ook die otnsnapping van een apar weken terug in onderbroek door de voordeur verdwijnen om blokjes te gaan fietsen en de maan te zoeken)
Maantje maantje lichtje in de nacht kan voor mij niet meer stuk
Euh ik had eerst iets over pijpsnaveltje getikt maar weer ge-edit dussuh dat zit wel goedquote:Op donderdag 24 november 2005 01:05 schreef poemojn het volgende:
ik hoop dat ik je pop net niet gekwetst heb?![]()
![]()
Ik moest op de kleuterschool al nablijven ivm een jongetje een bloedneus geven, lief hequote:Op donderdag 24 november 2005 01:06 schreef jessie het volgende:
Heb ik wel eens verteld dat ik op de kleuterschool straf kreeg omdat ik iedereen kusjes bleef gevenEn Jans doet nu precies t zelfde bij kindjes die iets kleiner zijn als zij
![]()
Ik heb wel eens sproetjes geproefdquote:Op donderdag 24 november 2005 01:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik moest op de kleuterschool al nablijven ivm een jongetje een bloedneus geven, lief he
Ik ben niet eens verbaasd! erg he!quote:Op donderdag 24 november 2005 01:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik moest op de kleuterschool al nablijven ivm een jongetje een bloedneus geven, lief he
vooral dat jaaahaaaaaquote:Op donderdag 24 november 2005 01:18 schreef jessie het volgende:
Wat een leuk calimerostemmetje heeft hij
Er stond gisteren op de BB log iets over "welke bewoner ben jij", ik ben een Robquote:Op donderdag 24 november 2005 08:15 schreef Sugar het volgende:
Oh, waarover hebben jullie het trouwens met dat "ik ben een Chantal" enzo?
Ik liep hier namelijk laatst met tuttenoorbelletjes en tuttenketting om en riep de hele dag dat ik een Charlotte was. Maar dat zullen jullie niet bedoelen, toch?![]()
Dat gaat over Big Brother Sugarquote:Op donderdag 24 november 2005 08:15 schreef Sugar het volgende:
Oh, waarover hebben jullie het trouwens met dat "ik ben een Chantal" enzo?
Ik liep hier namelijk laatst met tuttenoorbelletjes en tuttenketting om en riep de hele dag dat ik een Charlotte was. Maar dat zullen jullie niet bedoelen, toch?![]()
das mijn zussies pop!!! Alicia is daar helemaal gek mee als ze bij oma logeert, dus mijn moeder heb de kringlopen net zo lang afgelopen om een tweede te vinden voor alicia als ze daar logeertquote:Op donderdag 24 november 2005 00:05 schreef Luchtbel het volgende:
En dit is het soort dat Livelink bedoelt
[afbeelding]
Maar zo'n pop wil toch niemand terug zien
Helaas pindakaas, ik heb het doorquote:Op donderdag 24 november 2005 09:05 schreef snoopy het volgende:
als het niks wordt geef je hem maar aan mij Mous![]()
Wat is er met die gave datum in je onderschriftje?quote:Op donderdag 24 november 2005 09:19 schreef Nijna het volgende:
Dat is de trouwdag van mn lief en mijquote:Op donderdag 24 november 2005 10:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat is er met die gave datum in je onderschriftje?20-04-2004
ha! al bezet, arcee!quote:Op donderdag 24 november 2005 10:16 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat is de trouwdag van mn lief en mij![]()
Wat een extreem stoere datum.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:16 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat is de trouwdag van mn lief en mij![]()
quote:
marskramer! Maar er staat me iets bij dat ikea ze vroeger ook had.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:18 schreef Rewimo het volgende:
Waar heb je die gekocht, Mous? Ze zijn leuk!
opgeschoren kortquote:Op donderdag 24 november 2005 11:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk LilyMaaruh, had je nou kort haar in 1990 of is het gewoon een strakke staart?
Rond die tijd op die dag zat ik ergens tussen diner en receptie in geloof ik... In elk geval geen tijd om te postenquote:Op donderdag 24 november 2005 10:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat een extreem stoere datum.Post hier op 20-04 2004 20:04
Inderdaad, zie nog maar 'es een topic open te houden tegenwoordig.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:14 schreef Nijna het volgende:
Rond die tijd op die dag zat ik ergens tussen diner en receptie in geloof ik... In elk geval geen tijd om te posten. En nu kan het niet meer...
Doet me denken aan Paul Biegel.quote:Op donderdag 24 november 2005 07:58 schreef Sugar het volgende:
Oh, ik zoek nog een boek! Wie helpt me?
Het is een boek met losse verhalen en 1 van de verhalen (volgens mij het eerste in het boek) gaat over een jongen die geld in zijn gezicht krijgt gewaaid () en daarvan een toverstafje koopt in een winkel, ofzoiets. Iemand?
En ook in dat boek: een verhaal over een jongen en een meisje die samen van een sinaasappelkistje een vliegtuigje maken en ook echt gaan vliegen ermee....
Please?
jup en goed ook deze keer, foto's iemand?!quote:Op donderdag 24 november 2005 17:34 schreef jessie het volgende:
O nee he weer een verstopping????
Peet kan het niet uitstaan dus die is nu zelf met zn arm in het riool aan het hengelen, maar morgenochtend komen ze van zeker & mobielquote:Op donderdag 24 november 2005 17:46 schreef jessie het volgende:
Hahahahahaha dan zeg je toch dat t van Cas komt, heeft wel met oud te maken
Maar pffff je bent er wel weer ff mee bezig. Kunnen jullie t zelf oplossen of heb je de loodgieter gebeld?
Ik ben ook wel eens zo stoer geweest om het zelf erger te maken op proberen te lossen, maar toen moest peet er ook weer aan te pas komenquote:Op donderdag 24 november 2005 17:49 schreef jessie het volgende:
Geer ging t ook zelf oplossenIs wel gelukt, maar je wilt niet weten hoe dat eruit zag
(en hoe lang t duurde)
Dat is ook zo, hier kan ie wel een paar jaar langer mee voort dan met die anderequote:Op donderdag 24 november 2005 18:06 schreef moussy het volgende:
Ik vind deze skelter veel stoerderderder Rewimo, hier heeft ie zo te zien ook langer wat aan.
Nog niet, volgende week wordt ie gehaald en dan storten ze het geld terug.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:13 schreef jessie het volgende:
O getver Mous wat errug!!!!!!!voor jullie
Rewimo wat een leuke skelter dit zeg!!!!! En heb je je geld terug van die anderen?
Goed nieuws voor je: er zijn tegenwoordig skelters voor 4-99 jaarquote:Op donderdag 24 november 2005 19:30 schreef snoopy het volgende:
Ik wil ook een skelterAltijd al gewild vroeger maar nooit gekregen
![]()
Ja, het staat wel mooi en 2 keer 2004 was makkelijker te onthouden voor mn wederhelft. Hij wilde iets wat hij niet kon vergeten... en als hij dat wel zou doen...quote:Op donderdag 24 november 2005 17:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, zie nog maar 'es een topic open te houden tegenwoordig.
Maar bewust 20-04 2004 uitgekozen vanwege twee keer '2004'?
Zo zijn wij getrouwd op 9-5-95, ook zo makkelijk te onthouden. Niet dat ik dat doe, want ik vergeet het elk jaarquote:Op donderdag 24 november 2005 20:11 schreef Nijna het volgende:
Ja, het staat wel mooi en 2 keer 2004 was makkelijker te onthouden voor mn wederhelft. Hij wilde iets wat hij niet kon vergeten... en als hij dat wel zou doen...![]()
verkapte verlanglijstjespost.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:30 schreef snoopy het volgende:
Ik wil ook een skelterAltijd al gewild vroeger maar nooit gekregen
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:56 schreef bixister het volgende:
[..]
verkapte verlanglijstjespost.[afbeelding]
Jawel hoor, maar ze hebben me een paar weken geleden gezegd dat ze de kinderbescherming denken in te gaan schakelen, omdat ze de kinderen wel eens horen schreeuwen. Dan kan ik niet veel meer hebben.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:37 schreef snoopy het volgende:
Beter een goeie buur dan een verre vriend gaat zo te lezen niet op bij jou?
Ik lig niet snel ergens wakker van, alleen als het om inkomen en/of kinderen gaatquote:Op donderdag 24 november 2005 22:34 schreef E.T. het volgende:
Gratis vloerverwaming![]()
In jouw geval is 't lachen dus andersom, gelukkig maar![]()
Ja, het was wel koud. Vloeibaar vet heh, is beterquote:Op donderdag 24 november 2005 22:47 schreef moussy het volgende:
Ow ik denk dat ik toch niet wil kiezen hoor LilyHoe heb je die vette troep schoon gekregen? Was wel koud mag ik hopen?
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:57 schreef moussy het volgende:
Ow maar Ireth, ik heb wel ff gejankt toen ik niet wist waar ik moest beginnen, Cas hoorde sputteren boven en zag dat René van school gehaald moest worden, dat het speelgoed onderwater stond én mn dr martens
Same herequote:Op vrijdag 25 november 2005 13:33 schreef E.T. het volgende:
vorig jaar was iedereen zo vreselijk enthousiast over de Broodbakdingen... En nu staan ze allemaal in 'n kast te verstoffen
Lishe, wat spannend..
Ik heb vandaag een dagje 'ernstig geen zin om te werken' probeer dus van alles om maar onder m'n werk uit te komen en een beetje doelloos te ouwehoeren/surfen/etc. Ik wil ook sneeuwDa is beter dan die regen die ik de hele dag al zie
Gewoon achterom kijken als je staat te pinnen naast de AHquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:15 schreef Luchtbel het volgende:
Nee, de volgende keer zeg je gewoon; ik heb ook een prachtig kind kijk maar!
Snap het wel hoor maar ik vind het wel jammer dat ik jullie nooit spot
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:14 schreef jessie het volgende:
He wat goed Syrena. Ik ga van de week mijn abbonoment opzeggen
Daanbanaantje ik zou er echt opaf stormen denk ik
Niet aan gedacht, het is hier nl alleen maar koud.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:53 schreef DaanBanaantje het volgende:
heb je gezien wat voor weer het is hier?! no way dat ik naar buiten ga
Hier (Sittard) ook niks! Denk dat het meer Noord-Limburg is. Als lief nu eens terug zou mailen dan wist ik het zekerquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik hoorde op het nieuws ook al verhalen over strooimachines in Limburg?!? Hier is niks aan de hand. Alleen lekker koud!
Wat een feest. Sneeuwquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:13 schreef moussy het volgende:
Cas komt nu nog snippers wc-papier brengen!
Nodig jij ze toch uit om te eten?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:10 schreef Troel het volgende:
Storm: deel Twente zonder stroom
Ongeveer 40.000 inwoners van Haaksbergen, Eibergen, Neede en Rekken hebben sinds 13.00 uur geen stroom. Dat heeft energiebedrijf Essent laten weten.
Bellen
Volgens een woordvoerder is een stroomverbinding geknapt als gevolg van het slechte weer. Wanneer de problemen zijn opgelost, is nog onduidelijk. Door de storing doen ook veel vaste telefoonlijnen het niet, bevestigt een woordvoerster van KPN.
Overlast
De politie in Twente adviseert mensen niet de weg op te gaan. Ook in de rest van het land is de overlast groot.
Mijn ouders zitten dus zonder stroom, maar zitten nog op hun werk. Fijn hoor, keramische kookplaat. Tja, en even uit eten gaan in Haaksbergen zit er dus ook niet bij
Goed getimedquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:14 schreef snoopy het volgende:
Nou gelukkig zijn mijn schoenen net droog. Als ik zo op de fiets naar huis stap kunnen ze weer fijn nat worden![]()
Ik wou wel ff zeggen dat ik het wel errug goed vind hoor! Al 25 kiloquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het ook niks. Afvallen heeft 1 groot nadeel: ik heb het zo kkkkkkkkkoud!
Voorheen liep ik nog te zweten als het dik vroor...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:19 schreef moussy het volgende:
Je had je schandalen* gewoon aan moeten doen vandaag Snoop.
* sandalen volgens René
Ik heb ook wat eerder koud jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het ook niks. Afvallen heeft 1 groot nadeel: ik heb het zo kkkkkkkkkoud!
Voorheen liep ik nog te zweten als het dik vroor...
Ruim 26quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:21 schreef Belana het volgende:
Ik wou wel ff zeggen dat ik het wel errug goed vind hoor! Al 25 kiloMaar een wat duidelijkere foto zou wel wenselijk zijn natuurlijk
lekker late reactie, ja het begon vreselijk te klitten en pluisig te worden. Ik heb trouwens wel haar producten van de black hair winkel. Dan zie je ook echt de krullen, en wordt niet vet!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:46 schreef moussy het volgende:
Begon het te klitten faja?
Ik ben vandaag weer eens blij met mn broodbakmachine, ik kan niet weg, maar heb ook geen brood meer en wel honger!
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:39 schreef moussy het volgende:
En bix, jawel, hij moest lachen; haha, dat hebben jullie haha, dat gebeurt ons niet haha
Er is nog gerechtigheidquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:54 schreef moussy het volgende:
OMG OMG OMG OMG
Je kan me opvegen![]()
![]()
mn buren hebben de plee verstopt zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |