quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef poemojn het volgende:
Hee, misschien dat jullie me nu ook kunnen helpen om mijn oude pop op te sporen!
Gekregen in 1985 van mijn opa, een wat duurder merk denk ik (van de juf moest de pop op m'n verjaardag boven op de kast zodat niemand hem kon beschadigen), lang bruin haar in twee staarten, zacht lijfje met beige jurkje (ik dacht met roezels) en als ik 't goed heb een wit onderjurkje. Hoofd, handen, voeten waren wel van kunststof. Ik kon de naam niet uitspreken en maakte er 'Liessie' van
maar misschien was het dus Lousie oid? De pop is bij een verhuizing in 1995 zoekgeraakt
en als iemand hier toevallig weet wat voor pop ik bedoel ben ik helemaal blij!
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:10 schreef Luchtbel het volgende:
Oh en het gerucht gaat dat een bepaalde oud-user nog steeds zo'n tweede pop heeft liggen
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:14 schreef jessie het volgende:
Ik vind die 2e juist heel leuk. Die is gewoon mooi door lelijkheid.![]()
![]()
ja nou ik hield echt van die pop, heb zelfs de adoptiepapieren die ik teruggestuurd kreeg ingelijst gehad op mn kamerquote:Op donderdag 24 november 2005 00:14 schreef jessie het volgende:
Ik vind die 2e juist heel leuk. Die is gewoon mooi door lelijkheid.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef jessie het volgende:
Ik heb helemaal niks meer van vroeger. Ja wat dias en een paar foto's geen babyboek meer, geen speeltjes. Echt jammer vind ik dat. Vandaar dat ik nu teveel bewaar voor de meiden
Maar poppen ja die gingen bij mij naar de kapper als de visite er nog bij was. Zelfs de poppenmeubeltjes werden verbouwt. Van een poppenkastje voor barbies maakte ik in een handomdraai een barbiebedjeIk had t niet zo op poppen en barbies
Ik heb er nog steeds 1quote:Op donderdag 24 november 2005 00:24 schreef jessie het volgende:
Waar ik wel helemaal gek van was waren de luciferpoppentjes. Van die hele kleine zandpoppentjes in een luciferdoosje. Nooit meer iets van vernomen. Dat waren mijn schatten
Euhm dat leg ik je dan wel uit, tis een genant verhaal over meisjesdromenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:27 schreef Lishe het volgende:
O, dat zou ik heel fijn vinden Luchtbel. Hah, en dan stuur ik dat meisje van ballet een kaartje; Mijn tijd is gekomen.... hihaaa.
Heb je er 2 gekocht?
Een speelgoedwinkel, hier op het durp is ie weg (bijna failliet) maar in de stad is er nog 1, zal eens kijken voor je.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:29 schreef jessie het volgende:
Top1toys wat is dat wat is dat wat is dat? Hebben ze ze nog daar?
Beetje té, barbiepoten er weer ind raaien is niet mn hobbyquote:Rene, is echt zo vindingrijk
Nee je bent juist heel leuk zoquote:Op donderdag 24 november 2005 00:34 schreef jessie het volgende:
Ja erg he luchtbelEn elke keer denk ik en nu ff gas terug Jessie. Ze worden gek van je daar
Maar er komt ineens zoveel boven van vroeger, zo gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |