Ik zat allerlei oude dance nummers te luisteren en als je dan ineens dat zoetgevooisde stemmetje van Guusje er tussendoor hoort dan klinkt dat toch eeh... niet zeg maarquote:Op donderdag 24 november 2005 00:55 schreef jessie het volgende:
Maantje maantje lichtje in de nachtBo vind die prachtig. Maar ja die heeft dan ook een maanfasinatie. (vandaar ook die otnsnapping van een apar weken terug in onderbroek door de voordeur verdwijnen om blokjes te gaan fietsen en de maan te zoeken)
Maantje maantje lichtje in de nacht kan voor mij niet meer stuk
Euh ik had eerst iets over pijpsnaveltje getikt maar weer ge-edit dussuh dat zit wel goedquote:Op donderdag 24 november 2005 01:05 schreef poemojn het volgende:
ik hoop dat ik je pop net niet gekwetst heb?![]()
![]()
Ik moest op de kleuterschool al nablijven ivm een jongetje een bloedneus geven, lief hequote:Op donderdag 24 november 2005 01:06 schreef jessie het volgende:
Heb ik wel eens verteld dat ik op de kleuterschool straf kreeg omdat ik iedereen kusjes bleef gevenEn Jans doet nu precies t zelfde bij kindjes die iets kleiner zijn als zij
![]()
Ik heb wel eens sproetjes geproefdquote:Op donderdag 24 november 2005 01:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik moest op de kleuterschool al nablijven ivm een jongetje een bloedneus geven, lief he
Ik ben niet eens verbaasd! erg he!quote:Op donderdag 24 november 2005 01:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik moest op de kleuterschool al nablijven ivm een jongetje een bloedneus geven, lief he
vooral dat jaaahaaaaaquote:Op donderdag 24 november 2005 01:18 schreef jessie het volgende:
Wat een leuk calimerostemmetje heeft hij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |