Wat een feest. Sneeuwquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:13 schreef moussy het volgende:
Cas komt nu nog snippers wc-papier brengen!
Nodig jij ze toch uit om te eten?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:10 schreef Troel het volgende:
Storm: deel Twente zonder stroom
Ongeveer 40.000 inwoners van Haaksbergen, Eibergen, Neede en Rekken hebben sinds 13.00 uur geen stroom. Dat heeft energiebedrijf Essent laten weten.
Bellen
Volgens een woordvoerder is een stroomverbinding geknapt als gevolg van het slechte weer. Wanneer de problemen zijn opgelost, is nog onduidelijk. Door de storing doen ook veel vaste telefoonlijnen het niet, bevestigt een woordvoerster van KPN.
Overlast
De politie in Twente adviseert mensen niet de weg op te gaan. Ook in de rest van het land is de overlast groot.
Mijn ouders zitten dus zonder stroom, maar zitten nog op hun werk. Fijn hoor, keramische kookplaat. Tja, en even uit eten gaan in Haaksbergen zit er dus ook niet bij
Goed getimedquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:14 schreef snoopy het volgende:
Nou gelukkig zijn mijn schoenen net droog. Als ik zo op de fiets naar huis stap kunnen ze weer fijn nat worden![]()
Ik wou wel ff zeggen dat ik het wel errug goed vind hoor! Al 25 kiloquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het ook niks. Afvallen heeft 1 groot nadeel: ik heb het zo kkkkkkkkkoud!
Voorheen liep ik nog te zweten als het dik vroor...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:19 schreef moussy het volgende:
Je had je schandalen* gewoon aan moeten doen vandaag Snoop.
* sandalen volgens René
Ik heb ook wat eerder koud jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het ook niks. Afvallen heeft 1 groot nadeel: ik heb het zo kkkkkkkkkoud!
Voorheen liep ik nog te zweten als het dik vroor...
Ruim 26quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:21 schreef Belana het volgende:
Ik wou wel ff zeggen dat ik het wel errug goed vind hoor! Al 25 kiloMaar een wat duidelijkere foto zou wel wenselijk zijn natuurlijk
lekker late reactie, ja het begon vreselijk te klitten en pluisig te worden. Ik heb trouwens wel haar producten van de black hair winkel. Dan zie je ook echt de krullen, en wordt niet vet!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:46 schreef moussy het volgende:
Begon het te klitten faja?
Ik ben vandaag weer eens blij met mn broodbakmachine, ik kan niet weg, maar heb ook geen brood meer en wel honger!
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:39 schreef moussy het volgende:
En bix, jawel, hij moest lachen; haha, dat hebben jullie haha, dat gebeurt ons niet haha
Er is nog gerechtigheidquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:54 schreef moussy het volgende:
OMG OMG OMG OMG
Je kan me opvegen![]()
![]()
mn buren hebben de plee verstopt zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |