Er stond gisteren op de BB log iets over "welke bewoner ben jij", ik ben een Robquote:Op donderdag 24 november 2005 08:15 schreef Sugar het volgende:
Oh, waarover hebben jullie het trouwens met dat "ik ben een Chantal" enzo?
Ik liep hier namelijk laatst met tuttenoorbelletjes en tuttenketting om en riep de hele dag dat ik een Charlotte was. Maar dat zullen jullie niet bedoelen, toch?![]()
Dat gaat over Big Brother Sugarquote:Op donderdag 24 november 2005 08:15 schreef Sugar het volgende:
Oh, waarover hebben jullie het trouwens met dat "ik ben een Chantal" enzo?
Ik liep hier namelijk laatst met tuttenoorbelletjes en tuttenketting om en riep de hele dag dat ik een Charlotte was. Maar dat zullen jullie niet bedoelen, toch?![]()
das mijn zussies pop!!! Alicia is daar helemaal gek mee als ze bij oma logeert, dus mijn moeder heb de kringlopen net zo lang afgelopen om een tweede te vinden voor alicia als ze daar logeertquote:Op donderdag 24 november 2005 00:05 schreef Luchtbel het volgende:
En dit is het soort dat Livelink bedoelt
[afbeelding]
Maar zo'n pop wil toch niemand terug zien
Helaas pindakaas, ik heb het doorquote:Op donderdag 24 november 2005 09:05 schreef snoopy het volgende:
als het niks wordt geef je hem maar aan mij Mous![]()
Wat is er met die gave datum in je onderschriftje?quote:Op donderdag 24 november 2005 09:19 schreef Nijna het volgende:
Dat is de trouwdag van mn lief en mijquote:Op donderdag 24 november 2005 10:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat is er met die gave datum in je onderschriftje?20-04-2004
ha! al bezet, arcee!quote:Op donderdag 24 november 2005 10:16 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat is de trouwdag van mn lief en mij![]()
Wat een extreem stoere datum.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:16 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat is de trouwdag van mn lief en mij![]()
quote:
marskramer! Maar er staat me iets bij dat ikea ze vroeger ook had.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:18 schreef Rewimo het volgende:
Waar heb je die gekocht, Mous? Ze zijn leuk!
opgeschoren kortquote:Op donderdag 24 november 2005 11:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk LilyMaaruh, had je nou kort haar in 1990 of is het gewoon een strakke staart?
Rond die tijd op die dag zat ik ergens tussen diner en receptie in geloof ik... In elk geval geen tijd om te postenquote:Op donderdag 24 november 2005 10:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat een extreem stoere datum.Post hier op 20-04 2004 20:04
Inderdaad, zie nog maar 'es een topic open te houden tegenwoordig.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:14 schreef Nijna het volgende:
Rond die tijd op die dag zat ik ergens tussen diner en receptie in geloof ik... In elk geval geen tijd om te posten. En nu kan het niet meer...
Doet me denken aan Paul Biegel.quote:Op donderdag 24 november 2005 07:58 schreef Sugar het volgende:
Oh, ik zoek nog een boek! Wie helpt me?
Het is een boek met losse verhalen en 1 van de verhalen (volgens mij het eerste in het boek) gaat over een jongen die geld in zijn gezicht krijgt gewaaid () en daarvan een toverstafje koopt in een winkel, ofzoiets. Iemand?
En ook in dat boek: een verhaal over een jongen en een meisje die samen van een sinaasappelkistje een vliegtuigje maken en ook echt gaan vliegen ermee....
Please?
jup en goed ook deze keer, foto's iemand?!quote:Op donderdag 24 november 2005 17:34 schreef jessie het volgende:
O nee he weer een verstopping????
Peet kan het niet uitstaan dus die is nu zelf met zn arm in het riool aan het hengelen, maar morgenochtend komen ze van zeker & mobielquote:Op donderdag 24 november 2005 17:46 schreef jessie het volgende:
Hahahahahaha dan zeg je toch dat t van Cas komt, heeft wel met oud te maken
Maar pffff je bent er wel weer ff mee bezig. Kunnen jullie t zelf oplossen of heb je de loodgieter gebeld?
Ik ben ook wel eens zo stoer geweest om het zelf erger te maken op proberen te lossen, maar toen moest peet er ook weer aan te pas komenquote:Op donderdag 24 november 2005 17:49 schreef jessie het volgende:
Geer ging t ook zelf oplossenIs wel gelukt, maar je wilt niet weten hoe dat eruit zag
(en hoe lang t duurde)
Dat is ook zo, hier kan ie wel een paar jaar langer mee voort dan met die anderequote:Op donderdag 24 november 2005 18:06 schreef moussy het volgende:
Ik vind deze skelter veel stoerderderder Rewimo, hier heeft ie zo te zien ook langer wat aan.
Nog niet, volgende week wordt ie gehaald en dan storten ze het geld terug.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:13 schreef jessie het volgende:
O getver Mous wat errug!!!!!!!voor jullie
Rewimo wat een leuke skelter dit zeg!!!!! En heb je je geld terug van die anderen?
Goed nieuws voor je: er zijn tegenwoordig skelters voor 4-99 jaarquote:Op donderdag 24 november 2005 19:30 schreef snoopy het volgende:
Ik wil ook een skelterAltijd al gewild vroeger maar nooit gekregen
![]()
Ja, het staat wel mooi en 2 keer 2004 was makkelijker te onthouden voor mn wederhelft. Hij wilde iets wat hij niet kon vergeten... en als hij dat wel zou doen...quote:Op donderdag 24 november 2005 17:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, zie nog maar 'es een topic open te houden tegenwoordig.
Maar bewust 20-04 2004 uitgekozen vanwege twee keer '2004'?
Zo zijn wij getrouwd op 9-5-95, ook zo makkelijk te onthouden. Niet dat ik dat doe, want ik vergeet het elk jaarquote:Op donderdag 24 november 2005 20:11 schreef Nijna het volgende:
Ja, het staat wel mooi en 2 keer 2004 was makkelijker te onthouden voor mn wederhelft. Hij wilde iets wat hij niet kon vergeten... en als hij dat wel zou doen...![]()
verkapte verlanglijstjespost.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:30 schreef snoopy het volgende:
Ik wil ook een skelterAltijd al gewild vroeger maar nooit gekregen
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:56 schreef bixister het volgende:
[..]
verkapte verlanglijstjespost.[afbeelding]
Jawel hoor, maar ze hebben me een paar weken geleden gezegd dat ze de kinderbescherming denken in te gaan schakelen, omdat ze de kinderen wel eens horen schreeuwen. Dan kan ik niet veel meer hebben.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:37 schreef snoopy het volgende:
Beter een goeie buur dan een verre vriend gaat zo te lezen niet op bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |