Er stond gisteren op de BB log iets over "welke bewoner ben jij", ik ben een Robquote:Op donderdag 24 november 2005 08:15 schreef Sugar het volgende:
Oh, waarover hebben jullie het trouwens met dat "ik ben een Chantal" enzo?
Ik liep hier namelijk laatst met tuttenoorbelletjes en tuttenketting om en riep de hele dag dat ik een Charlotte was. Maar dat zullen jullie niet bedoelen, toch?![]()
Dat gaat over Big Brother Sugarquote:Op donderdag 24 november 2005 08:15 schreef Sugar het volgende:
Oh, waarover hebben jullie het trouwens met dat "ik ben een Chantal" enzo?
Ik liep hier namelijk laatst met tuttenoorbelletjes en tuttenketting om en riep de hele dag dat ik een Charlotte was. Maar dat zullen jullie niet bedoelen, toch?![]()
das mijn zussies pop!!! Alicia is daar helemaal gek mee als ze bij oma logeert, dus mijn moeder heb de kringlopen net zo lang afgelopen om een tweede te vinden voor alicia als ze daar logeertquote:Op donderdag 24 november 2005 00:05 schreef Luchtbel het volgende:
En dit is het soort dat Livelink bedoelt
[afbeelding]
Maar zo'n pop wil toch niemand terug zien
Helaas pindakaas, ik heb het doorquote:Op donderdag 24 november 2005 09:05 schreef snoopy het volgende:
als het niks wordt geef je hem maar aan mij Mous![]()
Wat is er met die gave datum in je onderschriftje?quote:Op donderdag 24 november 2005 09:19 schreef Nijna het volgende:
Dat is de trouwdag van mn lief en mijquote:Op donderdag 24 november 2005 10:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat is er met die gave datum in je onderschriftje?20-04-2004
ha! al bezet, arcee!quote:Op donderdag 24 november 2005 10:16 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat is de trouwdag van mn lief en mij![]()
Wat een extreem stoere datum.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:16 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat is de trouwdag van mn lief en mij![]()
quote:
marskramer! Maar er staat me iets bij dat ikea ze vroeger ook had.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:18 schreef Rewimo het volgende:
Waar heb je die gekocht, Mous? Ze zijn leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |