Ik lig niet snel ergens wakker van, alleen als het om inkomen en/of kinderen gaatquote:Op donderdag 24 november 2005 22:34 schreef E.T. het volgende:
Gratis vloerverwaming![]()
In jouw geval is 't lachen dus andersom, gelukkig maar![]()
Ja, het was wel koud. Vloeibaar vet heh, is beterquote:Op donderdag 24 november 2005 22:47 schreef moussy het volgende:
Ow ik denk dat ik toch niet wil kiezen hoor LilyHoe heb je die vette troep schoon gekregen? Was wel koud mag ik hopen?
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:57 schreef moussy het volgende:
Ow maar Ireth, ik heb wel ff gejankt toen ik niet wist waar ik moest beginnen, Cas hoorde sputteren boven en zag dat René van school gehaald moest worden, dat het speelgoed onderwater stond én mn dr martens
Same herequote:Op vrijdag 25 november 2005 13:33 schreef E.T. het volgende:
vorig jaar was iedereen zo vreselijk enthousiast over de Broodbakdingen... En nu staan ze allemaal in 'n kast te verstoffen
Lishe, wat spannend..
Ik heb vandaag een dagje 'ernstig geen zin om te werken' probeer dus van alles om maar onder m'n werk uit te komen en een beetje doelloos te ouwehoeren/surfen/etc. Ik wil ook sneeuwDa is beter dan die regen die ik de hele dag al zie
Gewoon achterom kijken als je staat te pinnen naast de AHquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:15 schreef Luchtbel het volgende:
Nee, de volgende keer zeg je gewoon; ik heb ook een prachtig kind kijk maar!
Snap het wel hoor maar ik vind het wel jammer dat ik jullie nooit spot
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:14 schreef jessie het volgende:
He wat goed Syrena. Ik ga van de week mijn abbonoment opzeggen
Daanbanaantje ik zou er echt opaf stormen denk ik
Niet aan gedacht, het is hier nl alleen maar koud.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:53 schreef DaanBanaantje het volgende:
heb je gezien wat voor weer het is hier?! no way dat ik naar buiten ga
Hier (Sittard) ook niks! Denk dat het meer Noord-Limburg is. Als lief nu eens terug zou mailen dan wist ik het zekerquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik hoorde op het nieuws ook al verhalen over strooimachines in Limburg?!? Hier is niks aan de hand. Alleen lekker koud!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |