Een dubbele nog wel.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:51 schreef tong80 het volgende:
Niet Arjan Peetes die ander kut kloter ik heb een black out
We kunnen natuurlijk, zoals ik al zo'n 300 topics geleden voorstelde, als vuistregel hanteren dat degene die een plaatje heeft openstaan het nieuwe topic opent.quote:
Ik hap niet..........quote:Op woensdag 23 november 2005 22:01 schreef pyl het volgende:
We kunnen natuurlijk, zoals ik al zo'n 300 topics geleden voorstelde, als vuistregel hanteren dat degene die een plaatje heeft openstaan het nieuwe topic opent.![]()
Dat schijnt echter nogal moeilijk te zijn, voor lieden met een zekere geldingsdrang.![]()
Waar is die tijd gebleven........quote:Op woensdag 23 november 2005 22:03 schreef Tokay het volgende:
Ik hap niet..........
Jammer hè...... pyltje............![]()
same here......Is precies wat ik vanmiddag al stelde.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:04 schreef Tokay het volgende:
Ja, natuurlijk weet ik wie het is.
Alleen... zijn naam schiet me even niet te binnen.
Ja, de intellectueel die zijn vrouw sloeg, aldus Theo van Gogh.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef Tokay het volgende:
Michael Zeeman natuurlijk.
Shit ja. De Hans Kraaij SR onder de criticiequote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef Tokay het volgende:
Ja, het lijkt alweer eeuwen geleden..........quote:
Theo van Gogh zei wel vaker iets, pyl.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:09 schreef pyl het volgende:
Ja, de intellectueel die zijn vrouw sloeg, aldus Theo van Gogh.![]()
Ik keek altijd naar "Zeeman met boeken" en nu kom ik niet op de man z'n naam.......quote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef Tokay het volgende:
Ik denk dat je niet zo zeer dermenteert, volgens mij ben je gewoon dyslectisch, tong.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:08 schreef tong80 het volgende:
Hier kan ik niet tegen.
Litgeratureluiurs criticus die zelf vresleijke boekn schrijft
De naam mijn god ik dermenteer
Ja, Karin Spaink.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:23 schreef Tokay het volgende:
De vraag der vragen: is meneer een schrijver?
Dit voorstel ken ik niet, maar ik was 300 topics geleden ook nog niet actief hier. Maar ik vind het wel een goed ideequote:Op woensdag 23 november 2005 22:01 schreef pyl het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk, zoals ik al zo'n 300 topics geleden voorstelde, als vuistregel hanteren dat degene die een plaatje heeft openstaan het nieuwe topic opent.![]()
Dat schijnt echter nogal moeilijk te zijn, voor lieden met een zekere geldingsdrang.![]()
Het is dus een coureur.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:27 schreef Tokay het volgende:
Meneer presenteert een heel goed boekenprogramma?
Ah... Toen deed ik nog niet mee, buiten dat ben ik oost-indisch blindquote:Op woensdag 23 november 2005 22:01 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar op wyccie ga zitten wachten.quote:
quote:
"Ouvrez les guillemets", "Apostrophes", "Bouillon de culture".quote:Op woensdag 23 november 2005 22:30 schreef Tokay het volgende:
Ik denk dat ik ook maar op wyccie ga zitten wachten.![]()
Ça me dit rien du tout. J'en ai peur...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:35 schreef pyl het volgende:
"Ouvrez les guillemets", "Apostrophes", "Bouillon de culture".
![]()
Mais Tokay! C'est un gars très connu, tu sais , il est très fameux dans le monde culturel de la France. Même Internet Movie Data Base le connait.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:43 schreef Tokay het volgende:
Ça me dit rien du tout. J'en ai peur...![]()
quote:
Superbe.quote:
Ik ben tegen.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
Dit voorstel ken ik niet, maar ik was 300 topics geleden ook nog niet actief hier. Maar ik vind het wel een goed ideekan wel bij in de OP... en als er geen plaatje openstaat, dan moet gewoon de laatste poster een nieuwe openen....
Ach dat maakt toch niets uit.... kan gebeuren.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:40 schreef Treinhomo het volgende:
Wyccie durft niet te komen; ze weet die meneer van pyl namelijk niet...
Welterusten Diaan en tot morgenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach dat maakt toch niets uit.... kan gebeuren.
Ik ga naar bed, slaap lekker
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:40 schreef Treinhomo het volgende:
Wyccie durft niet te komen; ze weet die meneer van pyl namelijk niet...
Jij hebt toch geen MSNquote:Op donderdag 24 november 2005 00:10 schreef pyl het volgende:
![]()
Dat wil ik haar toch eerst zelf horen zeggen....![]()
Ik durf hier niet te komen, ik weet jouw meneer nietquote:Op donderdag 24 november 2005 00:10 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Dat wil ik haar toch eerst zelf horen zeggen....![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:15 schreef wyccie het volgende:
Ik durf hier niet te komen, ik weet jouw meneer niet![]()
Ik had gehoopt dat het een 'oh ja' zou worden, maar zelfs dat nietquote:Op donderdag 24 november 2005 00:17 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Hmmmm........zelfs jij kent Bernard Pivot niet?
Geen flauw idee. Vertel eens?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Op zúlke hakken gebukt staan in een minirokje, en dan nog nèt geen inkijk hebben, weet jij wel hoe moeilijk dat is??![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:44 schreef Treinhomo het volgende:
'k zou 't je graag vertellen, maar ik heb altijd inkijk...![]()
Nee hoor; ik kan een goeie inkijk op z'n tijd wel waarderen...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:46 schreef pyl het volgende:
![]()
Dan maar overlaten aan de kenners, hè? Jij bent dus minstens zo benieuwd als ik, blijkbaar.
O ja, da's waar ook.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:47 schreef Treinhomo het volgende:
Nee hoor; ik kan een goeie inkijk op z'n tijd wel waarderen...![]()
Echt waar? Daar ga ik eens op lettenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k zou 't je graag vertellen, maar ik heb altijd inkijk...![]()
Sexist.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:49 schreef wyccie het volgende:
Echt waar? Daar ga ik eens op letten
't Is vast een androgyne Jap.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:55 schreef wyccie het volgende:
Ik had nog een plaatje voor het vorige topic....
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:56 schreef Treinhomo het volgende:
Ichi.
Goed idee een kop koffie.quote:
Duh...quote:
Hans v/d Togt!quote:Op donderdag 24 november 2005 11:19 schreef pyl het volgende:
Nou vooruit: dat kereltje zou later de wereldgeschiedenis een draai geven.
Ja, natuurlijk........die moet het zijnquote:
In positieve of negatieve zin?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:19 schreef pyl het volgende:
Nou vooruit: dat kereltje zou later de wereldgeschiedenis een draai geven.
Nee, geen Amerikaan, maar het hoekje is goed hoor.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:25 schreef Oblivion het volgende:
Is het een amerikaan? En moeten we het zoeken in de presidents hoek?
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:25 schreef pyl het volgende:
Met Galilei en met Marco Polo zit je toch meer dan een paar eeuwen fout hoor.![]()
En de enige overeenkomst met Hans v.d. Togt is .....euh.....de eeuw, vooruit.
Tja, da's een lastige. Indertijd - en nog lang daarna - waren er hele volksstammen die zeiden''positief". Tegenwoordig zeggen de meeste mensen: "negatief". Althans in onze contreien.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:26 schreef Tokay het volgende:
In positieve of negatieve zin?
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:28 schreef Tokay het volgende:
Mikhael Gorbatsjov?
Die heeft een halve wereldbol op zijn voorhoofd...quote:Op donderdag 24 november 2005 11:28 schreef Tokay het volgende:
Mikhael Gorbatsjov?
quote:
Kan jij dat? Wat knap!quote:Op donderdag 24 november 2005 11:30 schreef dartfanaat het volgende:
Moet ik Russisch denken?
Je moet niets, Dartfanaat, maar in dit geval is het wel verstandig, ja.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:30 schreef dartfanaat het volgende:
Moet ik Russisch denken?
Oke, ik had erbij willen zeggen niet letterlijk nemen, Peaceman (die zei dat van de week, nav "egyptisch") maar ik merk dat ik ook jou kan noemenquote:
Tsaren, bedoelt Obli.quote:
Waarom zou je Tokay noemen dan? Zij is toch niet russisichquote:Op donderdag 24 november 2005 11:33 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Oke, ik had erbij willen zeggen niet letterlijk nemen, Peaceman (die zei dat van de week, nav "egyptisch") maar ik merk dat ik ook jou kan noemen![]()
Kijk, kijk, kijk, die Dolle Hond!quote:
Omdat ze me vroeg of ik "russisch" kan denken.......quote:Op donderdag 24 november 2005 11:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom zou je Tokay noemen dan? Zij is toch niet russisich
Jaaaaaaaaa!!!!! Een hoeraatje voor peaceman!quote:Op donderdag 24 november 2005 11:37 schreef peaceman het volgende:
Lenin?
En toch heeft hans de wereld ook veranderd met zijn draai aan het rad van fortuinquote:Op donderdag 24 november 2005 11:40 schreef pyl het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa!!!!! Een hoeraatje voor peaceman!![]()
Dat was toch een rip off van the wheel of fortune?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
En toch heeft hans de wereld ook veranderd met zijn draai aan het rad van fortuin
Minstens twee dingen Obli:quote:Op donderdag 24 november 2005 11:42 schreef Oblivion het volgende:
Ah, en wat heeft die met tsaren te maken?![]()
Ja, doei, dan komt churchill ook in de buurt...quote:Op donderdag 24 november 2005 11:45 schreef pyl het volgende:
[..]
Minstens twee dingen Obli:
1. Hij heeft tijdens de Russische revolutie de laatste tsaar afgezet en laten executeren;
2. Vanaf het heden moet je "richting tsaren" denken om bij Lenin uit te komen, lijkt me.
![]()
32532617quote:Op donderdag 24 november 2005 11:49 schreef Oblivion het volgende:
Doe eens een hintje, Z?
Oh ja.....had je dat er niet eerder bij kunnen?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:53 schreef Z het volgende:
#32532617 dan?
Zeg dat wel. Straks moeten we de antwoorden nog te weten gaan komen door eerst een Sudoku-puzzel op te lossen.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:04 schreef pyl het volgende:
Dat is wel Josef Vissarionovich Dzhoegashvili.
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:06 schreef Z het volgende:
Da, Iosif Vissarionovich Dzhugashvili.
Meneer was tegen een ijsbijl 'aangelopen'.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:14 schreef wyccie het volgende:
't Lijkt wel of hij zo'n Erasmushoedje op heeft. Maar die is al een paar eeuwen eerder gaan slapen...
quote:Whatever happened to Leon Trotsky?
He got an ice pick
That made his ears burn
Als dat waar is.....quote:Op donderdag 24 november 2005 13:02 schreef Tokay het volgende:
Een Russische mevrouw, da?
Nee dus.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:02 schreef Tokay het volgende:
Een Russische mevrouw, da?
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:07 schreef peaceman het volgende:
Ik moet denken aan Nynke van Hichtem... maar of het goed is...
Zelfs voor een spotprent is het maar een lelijk dingquote:Op donderdag 24 november 2005 13:06 schreef pyl het volgende:
[..]
Het is meer een spotprent, vrees ik.![]()
Ik was al bang dat ik wat doms zou zeggen... tja ik heb die tijden niet meegemaakt... dus ik mis wel eens een paar van die figuren... (mijn interesse ligt ook wel elders trouwens..)quote:Op donderdag 24 november 2005 13:08 schreef pyl het volgende:
Okay, qua tijd en politieke kleur zit je goed.....
Sjoukje Maria Diderika Bokma de Boer bedoel je!quote:Op donderdag 24 november 2005 13:07 schreef peaceman het volgende:
Ik moet denken aan Nynke van Hichtem... maar of het goed is...
Maar je ziet in ieder geval op die spotprent hoe mevrouw aan haar einde is gekomen.....quote:Op donderdag 24 november 2005 13:09 schreef wyccie het volgende:
Zelfs voor een spotprent is het maar een lelijk ding![]()
Ze schrok van de tekening?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:10 schreef pyl het volgende:
[..]
Maar je ziet in ieder geval op die spotprent hoe mevrouw aan haar einde is gekomen.....
Tja, de naam staat gewoon op de tekening.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:14 schreef Tokay het volgende:
Komt die LOI-cursus grafologie toch nog eens van pas.
Rosa Luxemburg.
Jennifer Aniston ook.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:31 schreef Z het volgende:
Ik vind Angelina stom.
Tuurlijk, Obli!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:11 schreef Oblivion het volgende:
Penelope Cruz...?
Arnon Grunberg ?quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:19 schreef Tokay het volgende:
Robert Long?
Zeg ik, je was warm....quote:
Flashbacks naar mijn jeugd.quote:
Ik ook niet hoor...quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:40 schreef pyl het volgende:
Is het de zanger van Santana? Ben ik daarmee warm?
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:08 schreef Oblivion het volgende:
Geen Jermaine.
Hij is wellicht te moeilijk....Maar TOKAY!!! Hij heeft een wereld stem! Hint hint...![]()
Greg Walker.
Ik ook niet...quote:Op donderdag 24 november 2005 17:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.![]()
Ik zweer het je.
Er zaten toch geen vrouwen in the Jimi Hendrix Experience?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:24 schreef tong80 het volgende:
Nee een deel van een legendarisch trio
nee joh...misschien weet een ander hetquote:Op donderdag 24 november 2005 19:58 schreef Oblivion het volgende:
Heya Pos...![]()
Zal ik de naam dan maar verklappen?![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:58 schreef Diaan73 het volgende:
hoihoi Pos
ik ben even weg om hier op te ruimen en was op te vouwen.... tot later
Jaquote:Op donderdag 24 november 2005 19:58 schreef Oblivion het volgende:
Heya Pos...![]()
Zal ik de naam dan maar verklappen?![]()
Als we nou eens met z'n allen heel hard gaan roepen, misschien komt hij dan.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:40 schreef Oblivion het volgende:
Nou, waar blijft de plaat?
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:59 schreef peaceman het volgende:
samaras
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:02 schreef pyl het volgende:
O ja, natuurlijk. Ik dacht steeds aan Richard Ashcroft.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |