Een dubbele nog wel.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:51 schreef tong80 het volgende:
Niet Arjan Peetes die ander kut kloter ik heb een black out
We kunnen natuurlijk, zoals ik al zo'n 300 topics geleden voorstelde, als vuistregel hanteren dat degene die een plaatje heeft openstaan het nieuwe topic opent.quote:
Ik hap niet..........quote:Op woensdag 23 november 2005 22:01 schreef pyl het volgende:
We kunnen natuurlijk, zoals ik al zo'n 300 topics geleden voorstelde, als vuistregel hanteren dat degene die een plaatje heeft openstaan het nieuwe topic opent.![]()
Dat schijnt echter nogal moeilijk te zijn, voor lieden met een zekere geldingsdrang.![]()
Waar is die tijd gebleven........quote:Op woensdag 23 november 2005 22:03 schreef Tokay het volgende:
Ik hap niet..........
Jammer hè...... pyltje............![]()
same here......Is precies wat ik vanmiddag al stelde.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:04 schreef Tokay het volgende:
Ja, natuurlijk weet ik wie het is.
Alleen... zijn naam schiet me even niet te binnen.
Ja, de intellectueel die zijn vrouw sloeg, aldus Theo van Gogh.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef Tokay het volgende:
Michael Zeeman natuurlijk.
Shit ja. De Hans Kraaij SR onder de criticiequote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef Tokay het volgende:
Ja, het lijkt alweer eeuwen geleden..........quote:
Theo van Gogh zei wel vaker iets, pyl.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:09 schreef pyl het volgende:
Ja, de intellectueel die zijn vrouw sloeg, aldus Theo van Gogh.![]()
Ik keek altijd naar "Zeeman met boeken" en nu kom ik niet op de man z'n naam.......quote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef Tokay het volgende:
Ik denk dat je niet zo zeer dermenteert, volgens mij ben je gewoon dyslectisch, tong.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:08 schreef tong80 het volgende:
Hier kan ik niet tegen.
Litgeratureluiurs criticus die zelf vresleijke boekn schrijft
De naam mijn god ik dermenteer
Ja, Karin Spaink.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:23 schreef Tokay het volgende:
De vraag der vragen: is meneer een schrijver?
Dit voorstel ken ik niet, maar ik was 300 topics geleden ook nog niet actief hier. Maar ik vind het wel een goed ideequote:Op woensdag 23 november 2005 22:01 schreef pyl het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk, zoals ik al zo'n 300 topics geleden voorstelde, als vuistregel hanteren dat degene die een plaatje heeft openstaan het nieuwe topic opent.![]()
Dat schijnt echter nogal moeilijk te zijn, voor lieden met een zekere geldingsdrang.![]()
Het is dus een coureur.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:27 schreef Tokay het volgende:
Meneer presenteert een heel goed boekenprogramma?
Ah... Toen deed ik nog niet mee, buiten dat ben ik oost-indisch blindquote:Op woensdag 23 november 2005 22:01 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar op wyccie ga zitten wachten.quote:
quote:
"Ouvrez les guillemets", "Apostrophes", "Bouillon de culture".quote:Op woensdag 23 november 2005 22:30 schreef Tokay het volgende:
Ik denk dat ik ook maar op wyccie ga zitten wachten.![]()
Ça me dit rien du tout. J'en ai peur...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:35 schreef pyl het volgende:
"Ouvrez les guillemets", "Apostrophes", "Bouillon de culture".
![]()
Mais Tokay! C'est un gars très connu, tu sais , il est très fameux dans le monde culturel de la France. Même Internet Movie Data Base le connait.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:43 schreef Tokay het volgende:
Ça me dit rien du tout. J'en ai peur...![]()
quote:
Superbe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |