Maar daar houdt het wel mee op......quote:
Je hoeft er ook niets mee... het is meer het posten van plaatjes van cadeautjes voor degene wiens lootje je hebt gekregen....quote:Op woensdag 23 november 2005 20:29 schreef Tokay het volgende:
Hoi Diaan, ik doe niet mee
met Sinterklaas in RJPvD.
Ik vind het een beetje een vreemd idee,
en kan er eigenlijk niet zoveel mee...
Franse regisseur? Hé, dat is nieuw.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:47 schreef tong80 het volgende:
Oh mijn plaatje van de ze Franse regisseur diet er niet meer toe ?
Jawel, maar ik weet hem niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:47 schreef tong80 het volgende:
Oh mijn plaatje van de ze Franse regisseur diet er niet meer toe ?
Klopt, ik zat gewoon te suffen.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:52 schreef tong80 het volgende:
Dat is de jonge versie idd Tokay
Dacht dat ik wel genoeg hints had gegeven.
ik ook, maar er staan (nog) geen foto's in. Hooguit wat tekstquote:Op woensdag 23 november 2005 21:11 schreef peaceman het volgende:
Ik heb een fotoboek
nog karig aangekleed maar ik heb m wel![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:12 schreef dolle_hond het volgende:
milovovich toch
We doen gewoon meeste stemmen gelden, als een meerderheid niet wil... dan doen we het gewoon niet.. is prima...quote:
Ik ook, ergens bij mijn ouders thuis.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:11 schreef peaceman het volgende:
Ik heb een fotoboek
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:11 schreef peaceman het volgende:
Ik heb een fotoboek
Oh, wacht, zij speelt toch in the fifth element?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een soort samentrekking van haar naam, is dat!
Ze heet Milla Jovovich.
waarom moeten we wachtenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh, wacht, zij speelt toch in the fifth element?
quote:
de trein vanavond wel... heb een kwartier zitten blauwbekken op het perron...quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
de trein vanavond wel... heb een kwartier zitten blauwbekken op het perron...![]()
![]()
Maar je weet toch dat onderzoek heeft uitgewezen dat de trein niet op tijd rijdt, maar op rails.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
de trein vanavond wel... heb een kwartier zitten blauwbekken op het perron...![]()
![]()
Vandaar, stond ik op de verkeerde plek te wachten.quote:
Ja, dat is zij.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:17 schreef brother52 het volgende:
Oh, wacht, zij speelt toch in the fifth element?
Tja dat had ikg ezien, maar had toen al mn berichtje gepost.quote:
De kachel aanzetten wil ook wel eens helpen.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja dat had ikg ezien, maar had toen al mn berichtje gepost.
Ik ga nu douchen, wnat ik krijg het maar niet warm.... misschien helpt dat.
Of de verwarmingquote:Op woensdag 23 november 2005 21:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
De kachel aanzetten wil ook wel eens helpen.
Een kachel is toch ook verwarming?quote:
Is ook zoquote:Op woensdag 23 november 2005 21:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een kachel is toch ook verwarming?
sorry, ben een klein beetje melig..na een op z'n zachtst gezegd mindere dagquote:Op woensdag 23 november 2005 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Duh...die heb ik natuurlijk wel aan... maar helpt niet
![]()
![]()
Iemand bij zo'n foto "veelzijdig" noemen.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:58 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
De naam van deze veelzijdige tante, graag.
Op zúlke hakken gebukt staan in een minirokje, en dan nog nèt geen inkijk hebben, weet jij wel hoe moeilijk dat is??quote:Op woensdag 23 november 2005 21:50 schreef pyl het volgende:
Iemand bij zo'n foto "veelzijdig" noemen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |