quote:Op woensdag 23 november 2005 22:23 schreef Tokay het volgende:
De vraag der vragen: is meneer een schrijver?
Dit voorstel ken ik niet, maar ik was 300 topics geleden ook nog niet actief hier. Maar ik vind het wel een goed ideequote:Op woensdag 23 november 2005 22:01 schreef pyl het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk, zoals ik al zo'n 300 topics geleden voorstelde, als vuistregel hanteren dat degene die een plaatje heeft openstaan het nieuwe topic opent.![]()
Dat schijnt echter nogal moeilijk te zijn, voor lieden met een zekere geldingsdrang.![]()
Het is dus een coureur.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:27 schreef Tokay het volgende:
Meneer presenteert een heel goed boekenprogramma?
Ah... Toen deed ik nog niet mee, buiten dat ben ik oost-indisch blindquote:Op woensdag 23 november 2005 22:01 schreef pyl het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk, zoals ik al zo'n 300 topics geleden voorstelde, als vuistregel hanteren dat degene die een plaatje heeft openstaan het nieuwe topic opent.![]()
Dat schijnt echter nogal moeilijk te zijn, voor lieden met een zekere geldingsdrang.![]()
Ik denk dat ik ook maar op wyccie ga zitten wachten.quote:
quote:
"Ouvrez les guillemets", "Apostrophes", "Bouillon de culture".quote:Op woensdag 23 november 2005 22:30 schreef Tokay het volgende:
Ik denk dat ik ook maar op wyccie ga zitten wachten.![]()
Ça me dit rien du tout. J'en ai peur...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:35 schreef pyl het volgende:
"Ouvrez les guillemets", "Apostrophes", "Bouillon de culture".
![]()
Mais Tokay! C'est un gars très connu, tu sais , il est très fameux dans le monde culturel de la France. Même Internet Movie Data Base le connait.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:43 schreef Tokay het volgende:
Ça me dit rien du tout. J'en ai peur...![]()
quote:
Superbe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |