Tja, da's een lastige. Indertijd - en nog lang daarna - waren er hele volksstammen die zeiden''positief". Tegenwoordig zeggen de meeste mensen: "negatief". Althans in onze contreien.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:26 schreef Tokay het volgende:
In positieve of negatieve zin?
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:28 schreef Tokay het volgende:
Mikhael Gorbatsjov?
Die heeft een halve wereldbol op zijn voorhoofd...quote:Op donderdag 24 november 2005 11:28 schreef Tokay het volgende:
Mikhael Gorbatsjov?
quote:
Kan jij dat? Wat knap!quote:Op donderdag 24 november 2005 11:30 schreef dartfanaat het volgende:
Moet ik Russisch denken?
Je moet niets, Dartfanaat, maar in dit geval is het wel verstandig, ja.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:30 schreef dartfanaat het volgende:
Moet ik Russisch denken?
Oke, ik had erbij willen zeggen niet letterlijk nemen, Peaceman (die zei dat van de week, nav "egyptisch") maar ik merk dat ik ook jou kan noemenquote:
Tsaren, bedoelt Obli.quote:
Waarom zou je Tokay noemen dan? Zij is toch niet russisichquote:Op donderdag 24 november 2005 11:33 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Oke, ik had erbij willen zeggen niet letterlijk nemen, Peaceman (die zei dat van de week, nav "egyptisch") maar ik merk dat ik ook jou kan noemen![]()
Kijk, kijk, kijk, die Dolle Hond!quote:
Omdat ze me vroeg of ik "russisch" kan denken.......quote:Op donderdag 24 november 2005 11:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom zou je Tokay noemen dan? Zij is toch niet russisich
Jaaaaaaaaa!!!!! Een hoeraatje voor peaceman!quote:Op donderdag 24 november 2005 11:37 schreef peaceman het volgende:
Lenin?
En toch heeft hans de wereld ook veranderd met zijn draai aan het rad van fortuinquote:Op donderdag 24 november 2005 11:40 schreef pyl het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa!!!!! Een hoeraatje voor peaceman!![]()
Dat was toch een rip off van the wheel of fortune?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
En toch heeft hans de wereld ook veranderd met zijn draai aan het rad van fortuin
Minstens twee dingen Obli:quote:Op donderdag 24 november 2005 11:42 schreef Oblivion het volgende:
Ah, en wat heeft die met tsaren te maken?![]()
Ja, doei, dan komt churchill ook in de buurt...quote:Op donderdag 24 november 2005 11:45 schreef pyl het volgende:
[..]
Minstens twee dingen Obli:
1. Hij heeft tijdens de Russische revolutie de laatste tsaar afgezet en laten executeren;
2. Vanaf het heden moet je "richting tsaren" denken om bij Lenin uit te komen, lijkt me.
![]()
32532617quote:Op donderdag 24 november 2005 11:49 schreef Oblivion het volgende:
Doe eens een hintje, Z?
Oh ja.....had je dat er niet eerder bij kunnen?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:53 schreef Z het volgende:
#32532617 dan?
Zeg dat wel. Straks moeten we de antwoorden nog te weten gaan komen door eerst een Sudoku-puzzel op te lossen.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:04 schreef pyl het volgende:
Dat is wel Josef Vissarionovich Dzhoegashvili.
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:06 schreef Z het volgende:
Da, Iosif Vissarionovich Dzhugashvili.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |