Ik ben tegen.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
Dit voorstel ken ik niet, maar ik was 300 topics geleden ook nog niet actief hier. Maar ik vind het wel een goed ideekan wel bij in de OP... en als er geen plaatje openstaat, dan moet gewoon de laatste poster een nieuwe openen....
Ach dat maakt toch niets uit.... kan gebeuren.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:40 schreef Treinhomo het volgende:
Wyccie durft niet te komen; ze weet die meneer van pyl namelijk niet...
Welterusten Diaan en tot morgenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach dat maakt toch niets uit.... kan gebeuren.
Ik ga naar bed, slaap lekker
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:40 schreef Treinhomo het volgende:
Wyccie durft niet te komen; ze weet die meneer van pyl namelijk niet...
Jij hebt toch geen MSNquote:Op donderdag 24 november 2005 00:10 schreef pyl het volgende:
![]()
Dat wil ik haar toch eerst zelf horen zeggen....![]()
Ik durf hier niet te komen, ik weet jouw meneer nietquote:Op donderdag 24 november 2005 00:10 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Dat wil ik haar toch eerst zelf horen zeggen....![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:15 schreef wyccie het volgende:
Ik durf hier niet te komen, ik weet jouw meneer niet![]()
Ik had gehoopt dat het een 'oh ja' zou worden, maar zelfs dat nietquote:Op donderdag 24 november 2005 00:17 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Hmmmm........zelfs jij kent Bernard Pivot niet?
Geen flauw idee. Vertel eens?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Op zúlke hakken gebukt staan in een minirokje, en dan nog nèt geen inkijk hebben, weet jij wel hoe moeilijk dat is??![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:44 schreef Treinhomo het volgende:
'k zou 't je graag vertellen, maar ik heb altijd inkijk...![]()
Nee hoor; ik kan een goeie inkijk op z'n tijd wel waarderen...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:46 schreef pyl het volgende:
![]()
Dan maar overlaten aan de kenners, hè? Jij bent dus minstens zo benieuwd als ik, blijkbaar.
O ja, da's waar ook.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:47 schreef Treinhomo het volgende:
Nee hoor; ik kan een goeie inkijk op z'n tijd wel waarderen...![]()
Echt waar? Daar ga ik eens op lettenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k zou 't je graag vertellen, maar ik heb altijd inkijk...![]()
Sexist.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:49 schreef wyccie het volgende:
Echt waar? Daar ga ik eens op letten
't Is vast een androgyne Jap.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:55 schreef wyccie het volgende:
Ik had nog een plaatje voor het vorige topic....
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:56 schreef Treinhomo het volgende:
Ichi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |