either way... niet leuk om te boek te staan als de vrouw die een jurk opvult die een zwangere ook pastequote:Op woensdag 23 november 2005 21:36 schreef Foreverblue het volgende:
In het dagboek staat:
Chantal draagt de jurk die de zwangere Tanja eerder op een 'avondje uit' in BB aanhad (toen kwamen ze in het programma 'In de huid van', red.).
Hallo... dat is haar eigen jurk. Tanja had hem toen geleend. Zo komt het net over dat Chantal de jurk van Tanja aan heeft
Ik weet het, maar in het huis is t zo saai dat ergens deze TT wel toepasselijk isquote:Op woensdag 23 november 2005 21:36 schreef Wickedangel het volgende:
Je bent lief Bong, maar dit is echt een TT van lik m'n reet.
Chantal heeft zelf eens gezegd dat ze prima tevreden is ermee. "Het heeft me 40 jaar gekost om te worden zoals ik nu ben" zei zequote:Op woensdag 23 november 2005 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
either way... niet leuk om te boek te staan als de vrouw die een jurk opvult die een zwangere ook paste
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:37 schreef stil het volgende:
hebben jullie wel geluid?
Jaja, dat zeg je vast tegen alle vrouwen hier... Maar Ik ga dat nog wel eens nalezen als ik wat tijd over heb. Als ik onverhoopt in de gevangenis mocht belanden bijvoorbeeld, of op een onbewoond eiland terecht kom.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
terwijl je toch vanaf dag 1, 1 van mijn favo posters bent !
schande!
Streams lopen niet echt denderend vanavond, gisteren lag het aan de regie en nu aan technische foutjes denk ikquote:
Kom op man... hou de eer dan aan jezelf en open géén nieuw topic.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar in het huis is t zo saai dat ergens deze TT wel toepasselijk is
Als een mod een betere weet dan mag deze vervangen worden
Hier geen probleem, alleen fok wordt erg traag, op http://www.gillesdesmit.com/bb/ heb en geluid en beeldquote:
Het zou mij niet verbazen dat Roel morgen vertrekt.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:37 schreef melke het volgende:
Die lovekamer he. Zou dat kunnen betekenen dat een van hen naar huis moet? Is toch een extraatje wat de anderen genomineerde niet krijgen
ik ben ook tevreden met hoe ik ben, en dat is absoluut niet hyperslank. Toch zou ik niet staan te juichen als een zwanger persoon in mijn jurk past...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Chantal heeft zelf eens gezegd dat ze prima tevreden is ermee. "Het heeft me 40 jaar gekost om te worden zoals ik nu ben" zei zeEn ik vind het niet slecht staan. Ik hou niet van dunne latjes ala Dido.
Misschien word het toch nog spannend in dit topic je weet maar nooitquote:Op woensdag 23 november 2005 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom op man... hou de eer dan aan jezelf en open géén nieuw topic.
Dat is waar... hoewel ik Chantal niet dik vind. Dun is anders, maar het staat haar wel.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben ook tevreden met hoe ik ben, en dat is absoluut niet hyperslank. Toch zou ik niet staan te juichen als een zwanger persoon in mijn jurk past...
dankjequote:Op woensdag 23 november 2005 21:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hier geen probleem, alleen fok wordt erg traag, op http://www.gillesdesmit.com/bb/ heb en geluid en beeld
Dat ding rekte alle kanten uit, hoor. Zelfs een olifant zou er in passenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben ook tevreden met hoe ik ben, en dat is absoluut niet hyperslank. Toch zou ik niet staan te juichen als een zwanger persoon in mijn jurk past...
Dat was geen joint volgens mij. Volgens mij waren dat 2 gedraaide sigaretten die Lieske had voor gedraait. Ene was niet goed, dus toen stak hij de andere opquote:Op woensdag 23 november 2005 21:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen dat Roel morgen vertrekt.
Hij heeft ineens zijn geld teruggekregen, het leek erop dat hij gisteren een joint zat te roken.
En als toetje een seks avondje met dido.
Flugeltje heeft aan de TT zitten sleutelenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom op man... hou de eer dan aan jezelf en open géén nieuw topic.
Goeie gok..quote:Op woensdag 23 november 2005 21:42 schreef BONG4002 het volgende:
Ah hij is veranderd zie ik, dankje Flugeltje(ik gok dat zij het was)
Rob en Joost gaan NU de toetjes maken!!!!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien word het toch nog spannend in dit topic je weet maar nooit![]()
Dat is denk ik de enige manier om alles terug te lezen, anders kan je het mooi vergeten. Maar ik kies dan voor het onbewoond eiland, als ik iets te kiezen hebquote:Op woensdag 23 november 2005 21:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaja, dat zeg je vast tegen alle vrouwen hier... Maar Ik ga dat nog wel eens nalezen als ik wat tijd over heb. Als ik onverhoopt in de gevangenis mocht belanden bijvoorbeeld, of op een onbewoond eiland terecht kom.
Hier lopen de streams zonder een hapering. Ik heb die garnierstrraemingdinges.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Streams lopen niet echt denderend vanavond, gisteren lag het aan de regie en nu aan technische foutjes denk ik
Lekker!!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Rob en Joost gaan NU de toetjes maken!!!!!!![]()
Geen idee. Ingrid en Menno hebben ook eens een etenje met zn 2en gehad, toen Menno genomineerd was, en toch ging hij er niet uit die week.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:37 schreef melke het volgende:
Die lovekamer he. Zou dat kunnen betekenen dat een van hen naar huis moet? Is toch een extraatje wat de anderen genomineerde niet krijgen
Dan zal ik morgen genieten maar dan komt er ook wel een enorm gezeur van Dido en geen van de bewoners zal het begrijpen. Zij zijn er van overtuigd dat juist Roel niet weg gaat.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen dat Roel morgen vertrekt.
Hij heeft ineens zijn geld teruggekregen, het leek erop dat hij gisteren een joint zat te roken.
En als toetje een seks avondje met dido.
Thanks! Dan zet ik het geluid METEEN weer aanquote:Op woensdag 23 november 2005 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Rob en Joost gaan NU de toetjes maken!!!!!!![]()
Saroma?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
wat is dat voor chemisch roze goedje?
aarbeienspermasaus van Robquote:Op woensdag 23 november 2005 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Die poll zegt helaas niet altijd alles maar wie weetquote:Op woensdag 23 november 2005 21:46 schreef Day het volgende:
Op de Talpa-poll heeft Chantal zelfs Rob ingehaald! En Nathalie staat op de laatste plaats!
moet zoiets niet in een bakje opstijven in de koelkast? het lijkt wel tubbietoetjequote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:47 schreef Gert het volgende:
Dat Rozenbed dat BB heeft klaargezet, dat betekent toch eigenlijk gewoon: GA NOU EENS NEUKEN JULLIE!!
whehequote:Op woensdag 23 november 2005 21:31 schreef bunnyma het volgende:
Roel schrikt even want hij komt er achter dat in Ingrids boek foto van de wc staan. Hij gaat meteen kijken of ze hem al trekkend hebben kunnen zien.
Hij hing altijd iets over de spiegel en had niet aan de camera gedacht.![]()
Chantal en Rob staan op een gedeelde 5de plaats...helaasquote:Op woensdag 23 november 2005 21:46 schreef Day het volgende:
Op de Talpa-poll heeft Chantal zelfs Rob ingehaald! En Nathalie staat op de laatste plaats!
Oooh jij bent zo onromantisch!!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:47 schreef Gert het volgende:
Dat Rozenbed dat BB heeft klaargezet, dat betekent toch eigenlijk gewoon: GA NOU EENS NEUKEN JULLIE!!
maar dan iets minder subtielquote:Op woensdag 23 november 2005 21:47 schreef Gert het volgende:
Die Talpa poll zegt niks het zou zo kunnen dat Dido morgen vertrekt.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:46 schreef Day het volgende:
Klopt ja. Ben benieuwd wie morgen het slachtoffer is!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Geen idee. Ingrid en Menno hebben ook eens een etenje met zn 2en gehad, toen Menno genomineerd was, en toch ging hij er niet uit die week.
Slagroom met geprakte aadrbeien.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Viel mij ook al op,als het net zo smaakt als het eruit ziet..quote:Op woensdag 23 november 2005 21:50 schreef melke het volgende:
Rob is wel slecht in het opmaken van borden zeg
Doe 'ns niet zo negatief jij..quote:Op woensdag 23 november 2005 21:50 schreef melke het volgende:
Rob is wel slecht in het opmaken van borden zeg
Ik zeg toch ook niet dat het niet lief is? Het toetje lijkt me trouwens wel heel lekker!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Doe 'ns niet zo negatief jij..![]()
Die man staat de hele avond te sloven in de keuken om iets lekkers klaar te maken voor de bewoners en jij kunt het alleen maar afkraken. Het is juist hartstikke lief van hem...
![]()
Watch the P.I. beeb.... Watch the P.I.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:54 schreef melke het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het niet lief is? Het toetje lijkt me trouwens wel heel lekker!
Zal het Joost wel zijn na zijn aktie over het hek?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:54 schreef flugeltje het volgende:
Lies begint te janken en Nathalie zeikt gelijk dat ze stil moet zijn...
Wat is het toch ook een K*wijf zeg...
Ik wil haar zo wel eens zien als ze beelden van 'haar' Joost krijgt...
Denk dat ze dat zei tegen de anderen, zodat Lieske kon horen wat haar vader zeiquote:Op woensdag 23 november 2005 21:54 schreef flugeltje het volgende:
Lies begint te janken en Nathalie zeikt gelijk dat ze stil moet zijn...
Wat is het toch ook een K*wijf zeg...
Ik wil haar zo wel eens zien als ze beelden van 'haar' Joost krijgt...
Ik dacht even dat dacht dat je streams er banaan bij aan het leggen was.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
shoot wat zijn mijn streams slecht zeg... ik dacht dat hij banaan erbij aan het leggen was. blijkt gewoon ijs te zijn...
hij is idd. echt nooit meer in de studio geweest na die actiequote:Op woensdag 23 november 2005 21:59 schreef flugeltje het volgende:
Dus niet Joost.......
Hij is écht helemaal uit de gratie bij BB
Yep ws welquote:Op woensdag 23 november 2005 21:59 schreef essie05 het volgende:
Waarom geen beelden van het zusje van Naat?Bescherming?
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dacht dat je streams er banaan bij aan het leggen was.
Ja dat zei ze weer heel subtiel...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:57 schreef Falco het volgende:
Lieske heeft het over een auto-ongeluk zomaar!
Heb ik ook last van ja... zit nu op de xs4all streams... en die doen het nog goed.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:03 schreef Giggio het volgende:
ligt het aan mij of haperen de streams alleen net als er een filmpje is???
Ik vind vooral de reacties van anderen op een filmpje van een van hun zooooooooooooooo verschrikkkkelijk overdrevenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:03 schreef regenworm het volgende:
BB5 de hardste BB (n)ooit
er wordt blijkbaar te weinig gejankt volgens BB, trieste poging weer ditquote:Op woensdag 23 november 2005 22:03 schreef regenworm het volgende:
BB5 de hardste BB (n)ooit
Tja met BB weet je het nooit he? Keuzes, keuzesquote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Damn, heb ik even die filmpjes gemist omdat ik voetbal zat te kijken
Ja dat denk ik wel en terecht. Tuurlijk wil je dat weten, die schrok zich kapot. Dat had bb van te voren kunnen weten dat hij daar antwoord op wil.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef essie05 het volgende:
Zal Roel gaan vragen wat er met mama aan de hand is?
persoonlijk vind ik er ook geen reet.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:05 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik vind vooral de reacties van anderen op een filmpje van een van hun zooooooooooooooo verschrikkkkelijk overdreven![]()
![]()
Wat een enorm geslijm.... *oooooo waahaaaat liefffffffff*.... Wat een neppe boel
Heb jij ook het vermoeden dat die inmiddels een ander heeft??quote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef flugeltje het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor Naat gaat zeuren over het feit dat Joost niet in beeld was.... Die maakt zich echt wel druk nu
in een van de uitzendingen morgen zal wel een herkansing komenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat het normaal is. Je zit daar, je hebt niets, alleen elkaar. En opeens zie je je familie of vrienden. Tuurlijk vind je dat dan super leuk voor je mede bewonersquote:Op woensdag 23 november 2005 22:05 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik vind vooral de reacties van anderen op een filmpje van een van hun zooooooooooooooo verschrikkkkelijk overdreven![]()
![]()
Wat een enorm geslijm.... *oooooo waahaaaat liefffffffff*.... Wat een neppe boel
En terecht lijkt me,ze komt van de hemel in de hel als ze naar huis gaat.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef flugeltje het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor Naat gaat zeuren over het feit dat Joost niet in beeld was.... Die maakt zich echt wel druk nu
Hij is waarschijnlijk al naar de DBK.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef essie05 het volgende:
lijkt me ook wel ja....quote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel en terecht. Tuurlijk wil je dat weten, die schrok zich kapot. Dat had bb van te voren kunnen weten dat hij daar antwoord op wil.
Heb het filmpje van Lieske gemist. Jammer, had d'r vader wel willen zien.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
hihi, da's valsquote:Op woensdag 23 november 2005 22:08 schreef Utwodublin het volgende:
Heb jij ook het vermoeden dat die inmiddels een ander heeft??
Hhahaha, jij bent wel héél erg cynisch.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:05 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
![]()
Joost is persona non grata bij BB, dus vandaar dat hij ook nooit meer in de studio is. Dat moet Nathalie toch ook enigszins kunnen nagaan.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:08 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Heb jij ook het vermoeden dat die inmiddels een ander heeft??
Dat komt zo onecht over, zo gespeeld die reacties.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik er ook geen reet.
Ik had t begin ff gemist.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef essie05 het volgende:
Ja dat ging hij ook vandaar dat ik daarop reageerde.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk al naar de DBK.
Joost heeft het met zijn actie verpest bij BB. Daarom denk ik dat er geen filmpje van hem bij zat. Hij heeft denk ik zijn eigen ruiten in gegooitquote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef flugeltje het volgende:
Ja? Oh God dat voorspelt niet veel goedsquote:Op woensdag 23 november 2005 22:09 schreef Day het volgende:
[..]
Roel's familie is helemaal vol van Dido. Dido's familie zegt geen woord over Roel.
Die lieten ze niet zien, viel me op.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:08 schreef essie05 het volgende:
[..]
En terecht lijkt me,ze komt van de hemel in de hel als ze naar huis gaat.
Ik denk dat ook niemand anders wilde dan haar zusje.
Dat filmpje met Lieske was echt SUPER-SCHATTIG!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Dat zou kunnen dat het door dat hoogwerker incident komt, maar... k denk dat er meer achter zit.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joost is persona non grata bij BB, dus vandaar dat hij ook nooit meer in de studio is. Dat moet Nathalie toch ook enigszins kunnen nagaan.
Dat is ook zo....quote:Op woensdag 23 november 2005 22:10 schreef melke het volgende:
[..]
Joost heeft het met zijn actie verpest bij BB. Daarom denk ik dat er geen filmpje van hem bij zat. Hij heeft denk ik zijn eigen ruiten in gegooit
haha, ja leuke opmerking was dat jammer dat het er zo jankerig uitkwamquote:Op woensdag 23 november 2005 22:10 schreef bunnyma het volgende:
Die LIEs: "Pap, waarom ben jij nou niet langdraderig".![]()
Komt vast en zeker ook op tvquote:Op woensdag 23 november 2005 22:09 schreef SuperMOM het volgende:
VerdommeMis ik net die filmpjes omdat ik zonnodig Will en Grace wilde zien!!!!
![]()
![]()
![]()
Zo jong en nu al een zuipschuit.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en Naat gaat maar weer even met de fles rond...
Ja, een arm en een been en in een rolstoel.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:09 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik had t begin ff gemist.
Roel heeft dus gezien dat zn moeder int gips zat?
Dat kan van te voren zijn afgesproken, misschien dat ze zelfs niet willen dat ze n.a.v. de locatie van het huis haar kunnen traceren ofzoiets, wel vaag iddquote:Op woensdag 23 november 2005 22:11 schreef Day het volgende:
[..]
Die lieten ze niet zien, viel me op.
Whehehehe...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat filmpje met Lieske was echt SUPER-SCHATTIG!!!
Nog nóóit zoiets ontroerends gezien!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik was ook nog een Roelquote:Op woensdag 23 november 2005 21:47 schreef SuperMOM het volgende:
http://www.magwerk.com/allisblue.php?magazine=bigbrother&issue=6&language=nl&a1=1031116C-40312362&a2=1F4414C9-001091B1&a3=C702C8F7-7530A561&a4=24791510-0A201B63
Welke BB-bewoner ben jij? Doe de test!
Tiende icoontje van links onderaan.
Wie is wie tot nu toe
Isabeau - Dido
MrObjective - Dido
Debuurvrouw - Dido
doka - Dido
ChantalC - Dido
essie05 - Dido
k_i_m - Dido
Springsteen27 - Dido
Chaosma - Dido
versabommie - Ingrid
teamlead - Ingrid
Whitef0x - Ingrid
SuperMOM - Ingrid
kissa - Roel
AnTjUh - Roel
OpaLing - Roel
Memofish - Roel
JooB - Roel
Dduiveltje - Roel
Manu82 - Roel
Sasami - Roel
flugeltje - Roel
kissa - Roel
MissX - Roel
stil - Roel
Pinball - Roel
frizti - Roel
Arcee - Roel
regenworm - Roel
mallemeid - Roel
Stereotomy - Roel
Buzzer - Roel
bankrupsy - Roel
b0ng - Roel
F4iTH - Roel
Foreverblue - Roel
zeeuws jongetje - Joost
Tararaboemdijee - Joost
elskreeft - Joost
Mlose - Joost
Giggio - Joost
Mangoworks2002 - Joost
Bong4002 - Joost
marcom2 - Joost
la.femme.nikita - Joost
Wanco - Joost
Poison-Ivy - Joost
VirtualPOM - Joost
morwen - Joost
Silmarwen - Joost
Falco - Joost
BB-King - Joost
Kleintje - Rob
Dylan Dog - Rob
Fredgroes - Rob
bunnyma - Rob
rooie3 - Rob
farceman - Rob
PH52 - Rob
demins - Rob
Rick - Rob
lovebear - Rob
Radobe - Chantal
freecell - Chantal
Anitra - Chantal
Snaptnix - Chantal
Sloppy_Joe - Chantal
scanman01 - Chantal
mamapan - Chantal
itsme - Chantal
oddie22 - Chantal
Martijn31 - Chantal
Maurisico - Chantal
jessie - Chantal
Day - Chantal
pctje - Chantal
just me - Nathalie
Charlysilva - Nathalie
Thirteen_Senses - Nathalie
miss_bleu - Nathalie
Burbo - Lieske
Jernau.Morat.Gurgeh - Tanja
Ik heb de lijst even ge-update, misschien wel geinig om mee te doen en te zien wie op wie lijkt?![]()
![]()
Ach ja, ze ziet hem morgen toch weer. Als hij tenminste in de studio mag. Anders ziet ze hem thuis welquote:Op woensdag 23 november 2005 22:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is ook zo....
Maar ik denk toch dat Nathalie er nog wel over begint vanavond of vannacht
Dat kwam nadat ze al tien keer had gezegd dat het een nieuwe flat van haar vader wasquote:Op woensdag 23 november 2005 22:11 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, ja leuke opmerking was dat jammer dat het er zo jankerig uitkwam
Waarom denk ik nou dat het juist niet schattig was als jij het op die manier zegt.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat filmpje met Lieske was echt SUPER-SCHATTIG!!!
Nog nóóit zoiets ontroerends gezien!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik zat ook Will & Grace te kijken en lurkte mee in dit topic. Kon nog net het laatste filmpje mee pikkenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:09 schreef SuperMOM het volgende:
VerdommeMis ik net die filmpjes omdat ik zonnodig Will en Grace wilde zien!!!!
![]()
![]()
![]()
Jij begon pas op je 32e zeker.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo jong en nu al een zuipschuit.
Het viel mij inderdaad ook op,ik had eerder daarom ook al gepost of ze misschien niet in beeld kwam uit bescherming.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:11 schreef Day het volgende:
[..]
Die lieten ze niet zien, viel me op.
Ik denk het niet, sinds dat incident word hij compleet doodgezwegen bij de Liveshows dus denk het nietquote:Op woensdag 23 november 2005 22:13 schreef melke het volgende:
[..]
Ach ja, ze ziet hem morgen toch weer. Als hij tenminste in de studio mag. Anders ziet ze hem thuis wel
En nu weet hij het dus.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:10 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ja dat ging hij ook vandaar dat ik daarop reageerde.
Joost heeft d'r koffers gepakt en die staan nu bij de voordeur, kan ze die gelijk meenemen morgenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:10 schreef bunnyma het volgende:
Die LIEs: "Pap, waarom ben jij nou niet langdraderig".![]()
Echt wel. Ik heb hier zitten snikken, terwijl ik niet eens geluid heb.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom denk ik nou dat het juist niet schattig was als jij het op die manier zegt.
Ik ook hoor vooral toen Ingrid zei ze heeft nog nooit gezegd dat ze van me houdquote:Op woensdag 23 november 2005 22:12 schreef bunnyma het volgende:
Die emo vrouwen, en ik jank weer mee!![]()
zus chantalquote:Op woensdag 23 november 2005 22:15 schreef Sjet het volgende:
[..]
Wie is dit eigenlijk?
Ik heb alleen de laatste filmpjes gezien...
En ik een Chantal, maar het is denk ik bijna onmogelijk om het goed bij te houden.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:15 schreef Giggio het volgende:
[..]
Joost heeft d'r koffers gepakt en die staan nu bij de voordeur, kan ze die gelijk meenemen morgen
Nou, echt een leuk stel! Vooral moedersquote:Op woensdag 23 november 2005 22:17 schreef flugeltje het volgende:
Roel moest eens weten hoe populair z'n ouders in NL zijn
Wat zei haar vader dan? (zoveel mogelijk letterlijk graag...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt wel. Ik heb hier zitten snikken, terwijl ik niet eens geluid heb.
Misschien nog wel populairder dan Roel zelfquote:Op woensdag 23 november 2005 22:17 schreef flugeltje het volgende:
De zus van Chantal.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:15 schreef Sjet het volgende:
[..]
Wie is dit eigenlijk?
Ik heb alleen de laatste filmpjes gezien...
Zijn ouders wel jaquote:Op woensdag 23 november 2005 22:17 schreef flugeltje het volgende:
Liev!quote:
Hehehe... het was Lieskes reactie, ze straalde, sloeg handen voor haar gezicht en daar kwamen de waterlanders.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat zei haar vader dan? (zoveel mogelijk letterlijk graag...)
edit; ik heb het net weer gezien
Ik dacht dat die zus ooit in de live naast dr moeder zat dus er is wel beeldmateriaal van haar volgens mijquote:Op woensdag 23 november 2005 22:20 schreef Day het volgende:
Yep, Naat's zusje wordt beschermd.
Dat kind wordt verrot gepest als ze zien dat het haar zus is.
ze klonk wel erg jongquote:Op woensdag 23 november 2005 22:21 schreef BlaBlub het volgende:
Dat stemmetje van de achterban van Nathalie (dr zusje toch? )![]()
Nou het lijkt me dat je dat echt niet geheim kan houden.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:20 schreef Day het volgende:
Yep, Naat's zusje wordt beschermd.
Dat kind wordt verrot gepest als ze zien dat het haar zus is.
Nee, dat was een oudere zusje (ze heeft er meerdere)quote:Op woensdag 23 november 2005 22:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die zus ooit in de live naast dr moeder zat dus er is wel beeldmateriaal van haar volgens mij
Ik vind het wel leuk hoor.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:24 schreef regenworm het volgende:
BB zouden we die filmpjes nog een keer mogen zien ze zijn zo ontroerend![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 23 november 2005 22:25 schreef farceman het volgende:
Zei die broer van Roel nu ook dat dido een leuke meid was?
Uhuh, en Roel zei dat die zus van Dido ook wel een leuke meid was.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:25 schreef farceman het volgende:
Het kwam er een beetje verrrot uit. Ik hoop nl. helemaal niet dat dat kind gepest wordt.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou het lijkt me dat je dat echt niet geheim kan houden.
Dus... ze wordt verrot gepest momenteel.
Morgen in de live. Zakdoeken klaarleggen.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:24 schreef regenworm het volgende:
BB zouden we die filmpjes nog een keer mogen zien ze zijn zo ontroerend![]()
![]()
ik las net dit bericht en ben helemaal blij, Nathalie op de laatste plaats, ik hoop zo dat ze eruit geflikkerd wordt.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:46 schreef Day het volgende:
Ik ook. Ik kan vrij goed met die emoties meevoelen zelfs. Of ga ik nu weer te ver?quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:26 schreef kissa het volgende:
[..]
Naats gehele familie is behept met het Calimerostemmetje![]()
Moet je voorstellen, je krijgt een relatie met Nathalie, je denkt, ach, dit is nog wel uit te houden. Kom je bij haar thuis zit er een heel nest calimero's!!!! AAAHHHH!!! Dan moet je wel heel hard wegrennen!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:26 schreef kissa het volgende:
[..]
Naats gehele familie is behept met het Calimerostemmetje![]()
Hij bakt gewoon nu al zoete broodjes bij wat hij denkt dat zijn schoonfamilie wordtquote:Op woensdag 23 november 2005 22:25 schreef farceman het volgende:
Truste!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
En met deze beelden in het achterhoofd kan ik vannacht natuurlijk prima slapen
Dat staat ze al sinds meerdere weken.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:28 schreef Chaosma het volgende:
[..]
ik las net dit bericht en ben helemaal blij, Nathalie op de laatste plaats, ik hoop zo dat ze eruit geflikkerd wordt.![]()
ii heb een grote hekel aan dit soort tranentrekkerij, berichtjes van thuis moeten ze echt verbannenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:26 schreef Gert het volgende:
Ik vind het wel leuk hoor.
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Die reactie van Roel tegen Dido, zo he, wat heb jij een lekkere zus!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij bakt gewoon nu al zoete broodjes bij wat hij denkt dat zijn schoonfamilie wordt![]()
Ha Angel... ook weer eens hierquote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan er geen genoeg van krijgen. Prachtig hoe emotioneel ze reageren als ze een filmpje van familieleden te zien krijgen. Dat is door ons nauwelijks voor te stellen hoe dat voelt denk ik.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:30 schreef Wup het volgende:
[..]
ii heb een grote hekel aan dit soort tranentrekkerij, berichtjes van thuis moeten ze echt verbannen
Zoiets jaquote:Op woensdag 23 november 2005 22:31 schreef Utwodublin het volgende:
Lies: 'Je moeder praat in context. Je vader zegt waar het om gaat en je moeder vertelt een verhaal. Je vader is heel mannelijk en je moeder reageert heel vrouwelijk'
zoiets was ie toch
Nog 1.quote:
Ach jaquote:Op woensdag 23 november 2005 22:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Angel... ook weer eens hier
Hahaha... ik zeg daar ook maar niks op danquote:Op woensdag 23 november 2005 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
Ik durf hier gewoon niet te posten welke bewoner ik volgens die test ben![]()
Pssttt... ik ben Rb!!!!
![]()
het ging over Roel zijn oudersquote:Op woensdag 23 november 2005 22:32 schreef Day het volgende:
Zoiets ja
Maar ik vraag me af waar ze dat van heeft, Dido's vader zag je toch helemaal niet?
Of was dit weer 1 van haar feitjes?
Ging over de ouders van Roel.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:32 schreef Day het volgende:
[..]
Zoiets ja
Maar ik vraag me af waar ze dat van heeft, Dido's vader zag je toch helemaal niet?
[Joostmodus]quote:Op woensdag 23 november 2005 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
Pssttt... ik ben Rb!!!!
![]()
Ah, ok. Dat kreeg ik dus niet helemaal mee. Dacht dat ze het tegen Dido had.quote:
Ik hoop dat jij je net zo hard schaamt als ikquote:Op woensdag 23 november 2005 22:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... ik zeg daar ook maar niks op dan
Ik ben een Roel trouwens![]()
Wat mij betreft niet. Na lange tijd geliefden weer zien.... dat palet van emoties dat dan los komt op die gezichten.. prachtig.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kan vrij goed met die emoties meevoelen zelfs. Of ga ik nu weer te ver?
[Mennomodus]quote:Op woensdag 23 november 2005 22:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[Joostmodus]
ROB!!![]()
![]()
[/Joostmodus]
Volgens mij had ze het over Roels ouders.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:32 schreef Day het volgende:
[..]
Zoiets ja
Ja geweldig idee van bb... een portugees die geen engels kan... krijgt Rob ook geen info van buitenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij je net zo hard schaamt als ik![]()
Maar ik moest toch wel weer vreselijk lachen vanavond hoor, om dat intermezzo met Rob en die kapper.
Is er een test???quote:Op woensdag 23 november 2005 22:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... ik zeg daar ook maar niks op dan
Ik ben een Roel trouwens![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:35 schreef MissHobje het volgende:
Hee allemaal
was de uitzending leuk ?> ik loop er 3 achterga ik nu even inhalen
Zou het dan toch wat worden, tussen Rob en .... Chantal?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
Pssttt... ik ben Rb!!!!
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet. Na lange tijd geliefden weer zien.... dat palet van emoties dat dan los komt op die gezichten.. prachtig.
Meeste Portugezen spreken nauwelijks over de grens, net als Fransenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja geweldig idee van bb... een portugees die geen engels kan... krijgt Rob ook geen info van buiten
Heeej!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:35 schreef MissHobje het volgende:
Hee allemaal
was de uitzending leuk ?> ik loop er 3 achterga ik nu even inhalen
Ik vond het ook heel mooi om te zien. Kan me er ook wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet. Na lange tijd geliefden weer zien.... dat palet van emoties dat dan los komt op die gezichten.. prachtig.
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[Mennomodus]
He pik!!![]()
[/Mennomodus]
Welke bewoner ben jij? Kan die lijst niet vinden.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou het dan toch wat worden, tussen Rob en .... Chantal?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Let op het woordje 'bijna'.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Nu ik die vader van Lieske heb gezien, schaam ik me bijna dat ik die naakt captures van Lieske heb gemaakt en geplaatst. Soms zit ik mezelf echt in de weg
Lijkt wel zoals bij de intocht van Sinterklaas... "Zie je de boot al camerapiet?"quote:Op woensdag 23 november 2005 22:39 schreef BONG4002 het volgende:
De camera op S3 draaide naar de babykamer en knikte ja
Oh, ik begreep het helemaal niet, nu valt het kwartje pas.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:39 schreef BONG4002 het volgende:
De camera op S3 draaide naar de babykamer en knikte ja
Ik vind het ook spannend, kan er uuuurren naar kijkenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:41 schreef MissX het volgende:
leuk zo een gang
Veel plezier met kijkenquote:
Dan heb jij het bericht niet begrepen ben ik bang.quote:
Ik denk dat Regenworm zich in dat geval nog meer mag gaan schamenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Nu ik die vader van Lieske heb gezien, schaam ik me bijna dat ik die naakt captures van Lieske heb gemaakt en geplaatst. Soms zit ik mezelf echt in de weg
Ze hadden elkaar wel kunnen verstaan, want R@#quote:Op woensdag 23 november 2005 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja geweldig idee van bb... een portugees die geen engels kan... krijgt Rob ook geen info van buiten
Dan moet jij je beter uitdrukken misschien?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb jij het bericht niet begrepen ben ik bang.
Ja, dat zal het zijnquote:Op woensdag 23 november 2005 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan moet jij je beter uitdrukken misschien?![]()
Joh kom op, je hebt er waarschijnlijk ook een heleboel mensen mee blijgemaakt.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Opdracht is afgelopen, was drie dagen. En gehaald, met vijf uur voorsprong.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:45 schreef Arliator het volgende:
Hoe laat moeten ze morgen eigenlijk weer opstaan?
Ze moeten tenslotte nog wat doen met die aardappels.
Als Roel Dido nog moet bezwangeren moeten ze nog opschieten, want als ze er om 6 uur uit moeten zal daar weinig van terecht komen.
Ze moeten de aardappels nog inpakken morgen. Dus het is nog niet gehaald volgens mij.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Opdracht is afgelopen, was drie dagen. En gehaald, met vijf uur voorsprong.
Ik neem je dus niet in de zeik Scan, ik vraag gewoon wat je dan wel bedoelde.quote:
Ik sta ook niet op die lijst maar ik ben dus Ch.. Ch... sorry ik krijg het niet uit m'n bek..quote:Op woensdag 23 november 2005 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Welke bewoner ben jij? Kan die lijst niet vinden.
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
ik denk wel dat ze weer vroeg opmoetenquote:Donderdag:
Alle Bewoners moeten de geschilde aardappelen keurig in de daarvoor bestemde zakken doen. De zakken komen nog en de daarbij behorende instructies ook.
Ja, maar ze moeten die aardappels toch nog in zakken doen? BB zou morgen voor de zakken zorgen. Maar Dido en Roel zijn inmiddels al naar de DBK geroepenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik hoorde net iemand nog zeggen dat ze er morgen gewoon om 06:00uur uitmoeten, de aardappelen moeten nog in zakjes komen natuurlijkquote:Op woensdag 23 november 2005 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |