Logisch het was een erg overdreven reactie om die doeken weg te halen.quote:
R@b neemt z'n tijd voor repliek....quote:Op donderdag 24 november 2005 19:35 schreef Monidique het volgende:
RQ heeft gelijk.
DH!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:57 schreef Drugshond het volgende:
[...]
Het enigste wat op dit moment droog is is mijn sherry![]()
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ROAUUUGLLLL ROUGLLLLllll
*slik*
Nee de Sherry smaakt zo niet beter.
Heu? Niks barfly, het is gewoon de beste Bukowski als avatar.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:37 schreef sigme het volgende:
He Tafkahs (mag ik je ook Harry noemen?) ik herken zelden poppetjes op kleine foto'tjes maar die van jou ken ik. Waarom Barfly?
/toenwasgeluknogheelgewoonmodusquote:Op donderdag 24 november 2005 20:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Die was een tijd geleden bij Barend en Van Dorp. Wat een domme muts.
Dan moet je niets hebben tegen "fascist Bush", neem ik aan? Nee hoor, het is een opvatting die misschien gedeeld wordt door een grote meerderheid, ik weet niet of dat zo is trouwens, maar dat betekent nog niet dat je het zo kunt schrijven als nieuwsposter. Tenzij je erkent absoluut geen objectiviteit na te streven, natuurlijk. Sorry, maar wat je hier zegt, is echt kolder.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
R@b gebruikt een woord dat destijds de algemene opvatting was. Dat kan je heel objectief vaststellen. Of wil je zeggen dat die uitspraak in NL positief werd ontvangen?
Waarmee ik dus bedoelde dat ik gedwongen was om een kloon te maken.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:40 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik vind het nog altijd jammer dat het systeem mij toen heeft buitengesloten.
O, waarom?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarmee ik dus bedoelde dat ik gedwongen was om een kloon te maken.
Studenten kennende, ja.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:33 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hij zal zich vreselijk misdragen hebben.
Sinds jij tot de gevestige orde bent gaan behoren, kraam je ook alleen maar Law and Order-onzin uit.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:33 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hij zal zich vreselijk misdragen hebben.
Parbleu?!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Sinds jij tot de gevestige orde bent gaan behoren, kraam je ook alleen maar Law and Order-onzin uit.
quote:Ik zit dan wel mijn eigen glazen in te gooien, maar ik denk dat het hoger onderwijs heel goed uit de overheidssfeer kan worden weggehaaald. Dat zou voor de universiteiten ook heel goed zijn, die zijn nu veel te afhankelijk van de overheid. We moeten op zoek naar privaat geld, dat is ook de manier om verlost te raken van de bureaucratie. Het is ook voor de kwaliteit van het onderwijs goed, want het trekt betere studenten aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |