quote:Op woensdag 23 november 2005 20:06 schreef ook_gek het volgende:
http://www.rosendahl.com/(...)n/steel_steel_up.jpg
Deze van de week gekocht. Effe linkje gemaakt want de foto is 1,8MB groot![]()
Hij was idd niet goed.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:28 schreef Conflict het volgende:
Ik heb gisteren het volgende stuurtje gekocht:
[afbeelding]
Alleen als ik naar links stuur gaat ie naar rechts en als ik naar rechts stuur gaat ie gewoon rechtdoor
Morgen ff terug ermee
Die heb ik gister ook gekochtquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:01 schreef pascalheister het volgende:
koeler voor de videokaart
[afbeelding]
Ik heb de MP110, geweldig ding!quote:Op zondag 4 december 2005 01:34 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb sinds woensdag een Canon Pixma MP170:
[afbeelding]
Ach ja heb veel gewerkt en ik vind dat ik mezelf wel mag verwennen rond de feestdagenquote:Op maandag 5 december 2005 15:08 schreef GrupoBalanca het volgende:
@ Bar-Le-Duc had je geld teveel ofzo?
verder wel coole stuff
dus eerst ff goed lezen:quote:
quote:Graag alleen reageren als je een bijzondere/leuke aanschaf hebt gedaan. Liefst met een foto en wat uitleg.
De dagelijkse boodschappen en behoeften vallen daar niet onder.
Hoe bevalt die? Fijn telefoontje?quote:
Succes, ik heb er in een half jaar velen omgeruild.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:11 schreef metallicattim het volgende:
Maxtor DiamondMax10 250 GB Harddisk
Bevalt tot nu toe erg goed! Moet wel even wennen aan het menu aangezien dit m'n eerst symbian toestel is. Heb ook al een bluetooth GPS ontvanger besteld, kan ik volgende week eens tomtom op m'n telefoon gaan proberen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoe bevalt die? Fijn telefoontje?
Ontopic:
6 geurkaarsen voor een beetje late sinterklaasviering![]()
ik moet zeggen dat ik er ook dol blij mee ben. ik heb er absoluut geen spijt van dat ik hem hebt gekocht. geweldig dingquote:Op maandag 12 december 2005 11:16 schreef _Cara_ het volgende:
Enjoy Bar-le-Duc.!!.. (ik heb m in het roze.. ik kan m niet meer missen)
ff aangepast.quote:Op maandag 12 december 2005 13:23 schreef GrupoBalanca het volgende:
wat moet dat voorstellen eigenlijk
damn.. ah nu pas zie ik dat aple logoquote:Op maandag 12 december 2005 13:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ff aangepast.
ipod usb power adapter.
ipod laat zich alleen maar op via usb, tenzij je zo'n ding koopt voor 30 euro![]()
Gaaf ding. Wat kost zo iets noiu dan?quote:
En ondertussen wel vragen wat ie nou kostquote:Op maandag 12 december 2005 23:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gaaf ding. Wat kost zo iets noiu dan?
En ik zou het overgens zelf nooit kopen![]()
ja ben benieuwd wat je nou moet neer leggen voor zo ietsquote:Op maandag 12 december 2005 23:40 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
En ondertussen wel vragen wat ie nou kost
ik schat zo'n 600 - 700 euro.quote:Op maandag 12 december 2005 23:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gaaf ding. Wat kost zo iets noiu dan?
En ik zou het overgens zelf nooit kopen![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:17 schreef pascalheister het volgende:
Mijn nieuwe stekkerblok![]()
Supra MD-06 EU MKII stekkerblok
[afbeelding]
[afbeelding]
De specificaties zijn als volgt.
- 6 met goud vergulde contacten (zowel in- als uitgangen)
- aansluiting voor eurostekker
- mooie volledig afgeschermde aluminium behuizing
Goudvergulde contacten? wat heb je hier allemaal aan?
- interne seriebekabeling met Supra LoRad 3x2.5mm kabel (goede klussers kunnen dit ombouwen tot sterbedrading!)
- ferriet ring voor elk contact
- 10A zekering
- gewicht: 0,82 kg
- afmetingen: 378mm x 90mm x 54mm
Ik ook een paar weken terug. Prachtig dingetje. Kost wat, maar zeer goede foto's.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:31 schreef MaPo het volgende:
Fujifilm F10 digitale camera![]()
[afbeelding]
Zit alleen nog aan de lader![]()
gister ontvangen, gaat onder de boom als kadootjequote:Op donderdag 15 december 2005 20:05 schreef pascalheister het volgende:
Deze vandaag besteld:
[afbeelding]
Wat is dat voor prachtig dingetje?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:38 schreef Mex_ het volgende:
M'n nieuwe speeltjeMet wifi
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Imate SP5, wordt ook verkocht als Qtek 8310quote:Op woensdag 21 december 2005 18:58 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Wat is dat voor prachtig dingetje?
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:18 schreef P0rt0 het volgende:
wowie! kan je er ook mee msn'n oid? En hoeveel heb je er voor moeten betalen?
Mwa, msn als je snel kan smsen dan kun je er ook snel op msn'en, ik gebruik msn niet, een enkele keer een mailtje oid als het dringend is. Ik gebruik het apparaat vooral om mee te bellen, smsen, films kijken, mp3's luisteren en navigeren met Tomtom.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:41 schreef P0rt0 het volgende:
W00000T!!! En nu nog irc erop, en ik ben klaar![]()
Btw, is dat msn'n cq tikken niet lastig met een gsm?
[img]http://www.cameranu.nl/upload/1130657102_743.jpg[/imgquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:31 schreef master_X het volgende:
[afbeelding]
Zkr lkr luchtje![]()
En ook deze nog
[afbeelding]
Wow!quote:Op donderdag 22 december 2005 17:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vandaag gekerstshopt.![]()
[afbeelding]
Dell Ultrasharp 2405FPW (24", 16ms, D-sub/DVI-D)
[afbeelding]
LaCie Hard Drive USB Porsche 250GB (7200rpm, USB 2.0, 8MB)
Heb je nog mazzel dat het geen diesel is. Daar zit de waterpomp geïntegreerd in de dynamoquote:Op woensdag 28 december 2005 22:24 schreef SilentChaos het volgende:
Nieuwe waterpomp voor m'n trouwe nissan uit 1987:
[afbeelding]
Lager lag er uitNieuwe erop en klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
Tja is bij meerdere auto's zo inderdaad....Maar bij deze ouwe trouwe wagen zit alles gewoon lekker binnen handbereik!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb je nog mazzel dat het geen diesel is. Daar zit de waterpomp geïntegreerd in de dynamo
Misschien voor onder zijn skelter.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:25 schreef Broemm het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als je niet eens een eigen auto hebt.
Zie nergens staan dat ze voor mijn auto zijn....quote:Op donderdag 29 december 2005 20:25 schreef Broemm het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als je niet eens een eigen auto hebt.
lulloquote:Op donderdag 29 december 2005 20:37 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Misschien voor onder zijn skelter.![]()
hoeveel koste die? moet ook nog een nieuwe stoel hebbenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:43 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb Wendy gekocht:
[afbeelding]
verlaat kerstkadeaux
En zo heet het model bureaustoel nou eenmaal
Foto?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:06 schreef GrupoBalanca het volgende:
Een terrarium en vogelspin
Way to go!quote:Op donderdag 29 december 2005 18:45 schreef Captain_Chaos het volgende:
Fiets !
De dagen van het echte werk liggen achter me dus is het een bescheiden modelletje geworden.
[afbeelding]
Pedaaltjes
[afbeelding]
Bijpassend schoeisel
[afbeelding]
Zadeltje
[afbeelding]
Vaderquote:Op maandag 2 januari 2006 22:03 schreef Happy_New_Year het volgende:
[..]
Vertel, schaf jij dus banden aan voor iemand anders?
Ik wil jou ook wel aanschaffenquote:
Grappig. Waar heb je die vandaan?quote:
via een powerbuy op dvd.nlquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Grappig. Waar heb je die vandaan?
alsof het aantal megapixels nog veel uitmaaktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:34 schreef quo_ het volgende:
Een Casio QV-R62, bepaald niet het allernieuwste type maar wel 6 megapixels voor heel weinig geld.
[afbeelding]
Ik heb een stuk of 4 a 5 van die DiamondMax10 250 GB SATA schijven "versleten" in een half jaar tijd, gelukkig heb ik 'm mogen omruilen voor een Western Digital schijf.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:19 schreef metallicattim het volgende:
Alweer een Maxtor DiamondMax10 250 GB, hopen dat dit bedrijf de schijf wel levert en ik niet weer een maand erachteraan moet gaan om mn schijf te krijgen en uiteindelijk maar mn geld terug moet vragen...
Poging nr 2 dus....
doe je echt iets niet goed volgens mij, hier nooit problemen met maxtor schijven..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 4 a 5 van die DiamondMax10 250 GB SATA schijven "versleten" in een half jaar tijd, gelukkig heb ik 'm mogen omruilen voor een Western Digital schijf.
en gewoon een Hauppauge kaart kopenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:24 schreef mschol het volgende:
[..]
doe je echt iets niet goed volgens mij, hier nooit problemen met maxtor schijven..
laatste aankoop:
[afbeelding]
Pinnacle PCTV 110i
maar de kwaliteit die er uit komt is zo bagger dat ik em waarschijnlijk maandag of ga terug brengen of ga ruilen tegen een andere kaart...
'T grappige is, toen ik de 2e keer die HDD om ging ruilen, stond er een meisje aan de andere balie met precies dezelfde schijf, met precies hetzelfde probleem. (tikken, niet spinnen, vastslaan)quote:Op zondag 15 januari 2006 00:24 schreef mschol het volgende:
[..]
doe je echt iets niet goed volgens mij, hier nooit problemen met maxtor schijven..
¤ 2975,- incl. standaard (¤ 175,-) en boxen (¤ 200,-)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:29 schreef menesis het volgende:
[..]
zie ik daar hammond orgel knoppen!?![]()
wa koste da?
???quote:Op zondag 12 februari 2006 09:22 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Taxi trilogy
Eternal sunshine of the spotless mind 3/disc![]()
Oei die standaard is denk ik aan de dure kant, ik heb net een dubbel uitgevoerde standaard gekocht voor 80 euro en ik kan er op zitten zo sterkquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:41 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
¤ 2975,- incl. standaard (¤ 175,-) en boxen (¤ 200,-)
Die standaard die ik heb kan 113 kg opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:40 schreef menesis het volgende:
[..]
Oei die standaard is denk ik aan de dure kant, ik heb net een dubbel uitgevoerde standaard gekocht voor 80 euro en ik kan er op zitten zo sterk![]()
Maar mooi dingetje hoor dat keyboard!!!![]()
en die in het blauwquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
This baby![]()
Kostte een paar knaken, maar hij is het waard..![]()
Alleen als je foto´s plaats van de bestemmingquote:Op maandag 6 maart 2006 11:23 schreef Sjoem het volgende:
Een vakantie, telt dat ook?
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:21 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Alleen als je foto´s plaats van de bestemming![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[[url=http://feedback.nl/images/cache/productafbeeldingen/eh-bigmuff_usa_350_fffef1_75.jpg]afbeelding][/url]
nee nog nietquote:Op maandag 27 maart 2006 14:06 schreef outcast_within het volgende:
[..]is dat een nieuwe ter vervaning van je oude? Heb je die trouwens al verkocht?
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nee nog niet
edit: weer unbanned ??
anders kom je ff op msn ofzoquote:Op maandag 27 maart 2006 14:18 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja hoor was maar een klein vergrijp. ik zou je graag vertellen wat ik had gedaan. Maar dan krijg ik weer een ban
(want het was natuurlijk niet zoiets triviaals als een ijsmeis foto plaatsen)
kewl! hoeveel plakka wassie?quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:31 schreef Intrepidity het volgende:
[afbeelding]
Koffer voor 630 DVD's/CD's
Heeeeeeee, wat maak jij me nu?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:32 schreef JaJoah het volgende:
[[url=http://www.il.fontys.nl/~tintin/fok!/nieuwedvds_k.jpg]afbeelding][/url]
Battlestar Galactica (complete originele serie)
Harry Potter (jaar 1-3, 6 disc DVD-Box)
Harry Potter (jaar 4, 2 disc special edition)
* JaJoah is weer blij
Gave seriequote:
welkom in de consumptiemaatschappijquote:Op zondag 28 mei 2006 21:34 schreef weasel85 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en een opel corsa
en over n maandje n lcd tv van panasonic 26"
[afbeelding]
en binnekort
[afbeelding]
ja.. maar na t wk ook rond de 200-300 euro goedkoper ook weerquote:Op zondag 28 mei 2006 21:52 schreef ASroma het volgende:
[..]
welkom in de consumptiemaatschappij![]()
maar die tv.........na het wk pas?balen
![]()
ik gok dat ze nu juist goedkoper zijn.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:15 schreef weasel85 het volgende:
[..]
ja.. maar na t wk ook rond de 200-300 euro goedkoper ook weer
Nu ik onder je naam zie staan "Don't Panic" denk ik er opeens aan dat ik The Hitchhikers Guide to the Galaxy ook nog moet aanschaffenquote:
Die hebben ze ook in de discotheek waar ik draai, ben er zéér over te spreken, fijn setje, goede aankoop kan ik je garanderen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:31 schreef mark_dabomb het volgende:
[afbeelding]
Dateq LPM 7.3, 2 x Pioneer CDJ-100, Custom FlightcaseYeah!
Mooi ding, wat kostte ie?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:31 schreef mark_dabomb het volgende:
[afbeelding]
Dateq LPM 7.3, 2 x Pioneer CDJ-100, Custom FlightcaseYeah!
bij WK goedkoper houden om mensen sneller een TV te laten kopen (en uedereen wil WK natuurlijk op een nieuw schermpje zien..)quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Een Vintage (1984) wielershirtje, gekocht op t Waterlooplein
en daar heb je geen foto's van?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:31 schreef Sylvana het volgende:
Van de week ook nog deze sleehakken gekocht![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog een rok, shirtje, ketting en riem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |