[img]http://www.cameranu.nl/upload/1130657102_743.jpg[/imgquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:31 schreef master_X het volgende:
[afbeelding]
Zkr lkr luchtje![]()
En ook deze nog
[afbeelding]
Wow!quote:Op donderdag 22 december 2005 17:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vandaag gekerstshopt.![]()
[afbeelding]
Dell Ultrasharp 2405FPW (24", 16ms, D-sub/DVI-D)
[afbeelding]
LaCie Hard Drive USB Porsche 250GB (7200rpm, USB 2.0, 8MB)
Heb je nog mazzel dat het geen diesel is. Daar zit de waterpomp geīntegreerd in de dynamoquote:Op woensdag 28 december 2005 22:24 schreef SilentChaos het volgende:
Nieuwe waterpomp voor m'n trouwe nissan uit 1987:
[afbeelding]
Lager lag er uitNieuwe erop en klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
Tja is bij meerdere auto's zo inderdaad....Maar bij deze ouwe trouwe wagen zit alles gewoon lekker binnen handbereik!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb je nog mazzel dat het geen diesel is. Daar zit de waterpomp geīntegreerd in de dynamo
Misschien voor onder zijn skelter.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:25 schreef Broemm het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als je niet eens een eigen auto hebt.
Zie nergens staan dat ze voor mijn auto zijn....quote:Op donderdag 29 december 2005 20:25 schreef Broemm het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als je niet eens een eigen auto hebt.
lulloquote:Op donderdag 29 december 2005 20:37 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Misschien voor onder zijn skelter.![]()
hoeveel koste die? moet ook nog een nieuwe stoel hebbenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:43 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb Wendy gekocht:
[afbeelding]
verlaat kerstkadeaux
En zo heet het model bureaustoel nou eenmaal
Foto?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:06 schreef GrupoBalanca het volgende:
Een terrarium en vogelspin
Way to go!quote:Op donderdag 29 december 2005 18:45 schreef Captain_Chaos het volgende:
Fiets !
De dagen van het echte werk liggen achter me dus is het een bescheiden modelletje geworden.
[afbeelding]
Pedaaltjes
[afbeelding]
Bijpassend schoeisel
[afbeelding]
Zadeltje
[afbeelding]
Vaderquote:Op maandag 2 januari 2006 22:03 schreef Happy_New_Year het volgende:
[..]
Vertel, schaf jij dus banden aan voor iemand anders?
Ik wil jou ook wel aanschaffenquote:
Grappig. Waar heb je die vandaan?quote:
via een powerbuy op dvd.nlquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Grappig. Waar heb je die vandaan?
alsof het aantal megapixels nog veel uitmaaktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:34 schreef quo_ het volgende:
Een Casio QV-R62, bepaald niet het allernieuwste type maar wel 6 megapixels voor heel weinig geld.
[afbeelding]
Ik heb een stuk of 4 a 5 van die DiamondMax10 250 GB SATA schijven "versleten" in een half jaar tijd, gelukkig heb ik 'm mogen omruilen voor een Western Digital schijf.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:19 schreef metallicattim het volgende:
Alweer een Maxtor DiamondMax10 250 GB, hopen dat dit bedrijf de schijf wel levert en ik niet weer een maand erachteraan moet gaan om mn schijf te krijgen en uiteindelijk maar mn geld terug moet vragen...
Poging nr 2 dus....
doe je echt iets niet goed volgens mij, hier nooit problemen met maxtor schijven..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 4 a 5 van die DiamondMax10 250 GB SATA schijven "versleten" in een half jaar tijd, gelukkig heb ik 'm mogen omruilen voor een Western Digital schijf.
en gewoon een Hauppauge kaart kopenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:24 schreef mschol het volgende:
[..]
doe je echt iets niet goed volgens mij, hier nooit problemen met maxtor schijven..
laatste aankoop:
[afbeelding]
Pinnacle PCTV 110i
maar de kwaliteit die er uit komt is zo bagger dat ik em waarschijnlijk maandag of ga terug brengen of ga ruilen tegen een andere kaart...
'T grappige is, toen ik de 2e keer die HDD om ging ruilen, stond er een meisje aan de andere balie met precies dezelfde schijf, met precies hetzelfde probleem. (tikken, niet spinnen, vastslaan)quote:Op zondag 15 januari 2006 00:24 schreef mschol het volgende:
[..]
doe je echt iets niet goed volgens mij, hier nooit problemen met maxtor schijven..
¤ 2975,- incl. standaard (¤ 175,-) en boxen (¤ 200,-)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:29 schreef menesis het volgende:
[..]
zie ik daar hammond orgel knoppen!?![]()
wa koste da?
???quote:Op zondag 12 februari 2006 09:22 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Taxi trilogy
Eternal sunshine of the spotless mind 3/disc![]()
Oei die standaard is denk ik aan de dure kant, ik heb net een dubbel uitgevoerde standaard gekocht voor 80 euro en ik kan er op zitten zo sterkquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:41 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
¤ 2975,- incl. standaard (¤ 175,-) en boxen (¤ 200,-)
Die standaard die ik heb kan 113 kg opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:40 schreef menesis het volgende:
[..]
Oei die standaard is denk ik aan de dure kant, ik heb net een dubbel uitgevoerde standaard gekocht voor 80 euro en ik kan er op zitten zo sterk![]()
Maar mooi dingetje hoor dat keyboard!!!![]()
en die in het blauwquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
This baby![]()
Kostte een paar knaken, maar hij is het waard..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |