ff aangepast.quote:Op maandag 12 december 2005 13:23 schreef GrupoBalanca het volgende:
wat moet dat voorstellen eigenlijk
damn.. ah nu pas zie ik dat aple logoquote:Op maandag 12 december 2005 13:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ff aangepast.
ipod usb power adapter.
ipod laat zich alleen maar op via usb, tenzij je zo'n ding koopt voor 30 euro![]()
Gaaf ding. Wat kost zo iets noiu dan?quote:
En ondertussen wel vragen wat ie nou kostquote:Op maandag 12 december 2005 23:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gaaf ding. Wat kost zo iets noiu dan?
En ik zou het overgens zelf nooit kopen![]()
ja ben benieuwd wat je nou moet neer leggen voor zo ietsquote:Op maandag 12 december 2005 23:40 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
En ondertussen wel vragen wat ie nou kost
ik schat zo'n 600 - 700 euro.quote:Op maandag 12 december 2005 23:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gaaf ding. Wat kost zo iets noiu dan?
En ik zou het overgens zelf nooit kopen![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:17 schreef pascalheister het volgende:
Mijn nieuwe stekkerblok![]()
Supra MD-06 EU MKII stekkerblok
[afbeelding]
[afbeelding]
De specificaties zijn als volgt.
- 6 met goud vergulde contacten (zowel in- als uitgangen)
- aansluiting voor eurostekker
- mooie volledig afgeschermde aluminium behuizing
Goudvergulde contacten? wat heb je hier allemaal aan?
- interne seriebekabeling met Supra LoRad 3x2.5mm kabel (goede klussers kunnen dit ombouwen tot sterbedrading!)
- ferriet ring voor elk contact
- 10A zekering
- gewicht: 0,82 kg
- afmetingen: 378mm x 90mm x 54mm
Ik ook een paar weken terug. Prachtig dingetje. Kost wat, maar zeer goede foto's.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:31 schreef MaPo het volgende:
Fujifilm F10 digitale camera![]()
[afbeelding]
Zit alleen nog aan de lader![]()
gister ontvangen, gaat onder de boom als kadootjequote:Op donderdag 15 december 2005 20:05 schreef pascalheister het volgende:
Deze vandaag besteld:
[afbeelding]
Wat is dat voor prachtig dingetje?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:38 schreef Mex_ het volgende:
M'n nieuwe speeltjeMet wifi
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Imate SP5, wordt ook verkocht als Qtek 8310quote:Op woensdag 21 december 2005 18:58 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Wat is dat voor prachtig dingetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |