Behalve bij Trust.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:51 schreef outcast_within het volgende:en ik al met een plumeau over de lens heen gegaan
en het is een trust hires wb-3400t webcam. Ik maar denken dat webcam technologie nu zo standaard is geworden dat je voor een standaard prijs al kwaliteit krijgt
Een hand. En pixels.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:54 schreef c0nd0r het volgende:
En nu gaan we raden wat er op het plaatje staat
Jahoor, bij een goedkope webcam is dat heel normaal.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:56 schreef outcast_within het volgende:
is dat schokkerige wel normaal trouwens?
Nu kunnen we alleen nog maar raden wat er achter die hand allemaal plaatsvindt. Duidelijk iets dat wij niet mogen zien.quote:
Mijn oldskool ik was zes behangquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nu kunnen we alleen nog maar raden wat er achter die hand allemaal plaatsvindt. Duidelijk iets dat wij niet mogen zien.
Is het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:05 schreef Jaromir het volgende:
voorbeeld van een goedkope CMOS censor in je webcam
toegevoegd op msn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Daar zoek je dan maar iemand anders voor, Gaim heeft geen webcam support.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
toegevoegd op msn.heb webcam test subject nodig
Om te focussen/scherp stellen op iets wat dichtbij of veraf is. Zo'n ring zit ook op m'n el cheapo Logitech cam.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:12 schreef outcast_within het volgende:
Wat is trouwens een instelbare lens ring
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |