eenSCH is met FrankyMcGquote:Op woensdag 23 november 2005 10:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Ondanks zijn belabberde clubvoorkeur, heb ik Golfer altijd wel een capabele Mod gevonden voor VBL!
Thankx!
Was het maar een grapquote:Op woensdag 23 november 2005 11:05 schreef TerroRobbie het volgende:
weer zon flauw grapje...
Waarom?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:08 schreef TerroRobbie het volgende:
STAKEN, PROTEST, COMMOTIE!!!
GOLFER MOET BLIJVEN!!!
Omdat het een goede mod is die veel voor VBL heeft betekend. Lijkt me duidelijk...quote:
quote:
Verheug me er nu al op.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:58 schreef twi het volgende:
golfer, welkom trug! Eindelijk eens lekker subjectief reageren zonder gezeik aan je kopHeerllijk is dat hoor!
Eens.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Ondanks zijn belabberde clubvoorkeur, heb ik Golfer altijd wel een capabele Mod gevonden voor VBL!
Thankx!
Gij vuile jatbeer!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[afbeelding]
Ga dr maar lekker achterzitten
Teveel kleine en minder kleine aanvaringen 'achter de schermen' en daar geen zin meer in om mij verder aan te ergeren.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad, waarom stop je??? De echte reden graag.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Teveel kleine en minder kleine aanvaringen 'achter de schermen' en daar geen zin meer in om mij verder aan te ergeren.
Modden vond ik altijd leuk om te doen.
Bedankt voor alles, opaquote:Op woensdag 23 november 2005 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Teveel kleine en minder kleine aanvaringen 'achter de schermen' en daar geen zin meer in om mij verder aan te ergeren.
Damn man, jij mag niet stoppenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hebben onze golfert weggepestquote:Op woensdag 23 november 2005 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Stelletje lijers..quote:Op woensdag 23 november 2005 18:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ze hebben onze golfert weggepest
Moet jij zeggen Yankquote:
Mijn hemel wat een domme opmerking, niet te geloven.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Moet jij zeggen Yank
Beetje Al-Jazeera willen bombarderen, al gaan we nu wel heel erg offtopic
Ooit gehoord van een semi-mislukte grap die ook nog eens niet begrepen wordquote:Op woensdag 23 november 2005 18:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Mijn hemel wat een domme opmerking, niet te geloven.
Momentje, ik print 'm even uit.
[afbeelding]
Hey dat ben ik ook nooit met hem geweestquote:Op woensdag 23 november 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Bedankt voor alle jaren Golfer, al was ik het lang niet altijd met je eens
Veel succes in je nieuwe rol als zwarte!
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:19 schreef tong80 het volgende:
Eén of één gebande user op MSN of ik dit wilde doorgeven :
Jaap says:
Lieve golfert, ik ben nooit zo goed met bejaarden geweest en daarom had ik met jou ook nog wel eens moeite. Ik bedank je voor alle energie die je in me hebt gestopt - zowel de negatieve als de positieve. Je hebt het voor me opgenomen en soms had je het helemaal met me gehad. Bedankt voor alles en veel plezier bij de bingo en het verzorgen van je licht-dementerene vrouw
Eendje verving DG, ik wordt vervangen door....quote:Op woensdag 23 november 2005 23:01 schreef ASSpirine het volgende:
wow, das ook onverwachts zeg...
moge eendje je plaats goed vervangen
vervangen door ik wordquote:Op woensdag 23 november 2005 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Eendje verving DG, ik wordt vervangen door....
mijquote:Op woensdag 23 november 2005 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
wordt jij vervangen dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
word jijquote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:24 schreef Cart_man het volgende:
Ik word mod hier.
Vaduz is nu Modoudstequote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef ASSpirine het volgende:
eendje is nu de hoogste vbl-mod in de hiërarchie
daarom neemt die dus jouw plaats in![]()
is die hier nog?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:26 schreef rubbereend het volgende:idd Cultheld, maar ik maar er geen geheim van dat spelling mijn mindere kant is
[..]
Vaduz is nu Modoudste
Ok, dan is 't niet ergquote:Op woensdag 23 november 2005 23:26 schreef rubbereend het volgende:idd Cultheld, maar ik maar er geen geheim van dat spelling mijn mindere kant is
[..]
Vaduz is nu Modoudste
hebben we er nog zo één rondlopen?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ok, dan is 't niet ergMaar mensen die doorgaans anderen op hun spelling wijzen, horen zelf geen spelfouten te maken.
Ik denk dat er een 40+er voor golfer in de plaats komt.
Lekker ben jij zeg.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:29 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
is die hier nog?
ach, die pesten we wel weg
eigen volk eerst
LoekB zit in rangorde nog voor je.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:24 schreef Cart_man het volgende:
Ik word mod hier.
Wat dacht je van tong of doc.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:42 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
hebben we er nog zo één rondlopen?
Is SCH niet dichtbij the big FOUR-OH
Yups, samen 4,5 jaar geleden op ANM begonnen en later weer herenigd als VBL-mods.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef rubbereend het volgende:
Doc&Golfer, dat was een legendarisch duo
Die komt niet meer. Ik mod namelijk al 2 dagen niet meer.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef qu63 het volgende:
weet je al wat en wanneer je laatste slotje komt?
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb niet de intentie mod te worden (dan word je het toch?)
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Die komt niet meer. Ik mod namelijk al 2 dagen niet meer.
Nope.quote:
Terecht. Het is me toch soms een stelltje domme sukkels bij elkaar (op een enkeling na). Een reden om nooit mee mod te willen worden. Herinner me er even aan als ik ooit weer ambities tot een modschap lijk te hebbenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is het verradelijke. Dat het modden van VBL wel leuk is. Maar ik kan je stellen - het ontwent best snel weer mod zijn (OK jij zit methet dubbel aantal jaren) en het is als user echt relaxder!quote:Op woensdag 23 november 2005 17:26 schreef golfer het volgende:
wie weetquote:Op donderdag 24 november 2005 00:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft Golfert wel een opvolger nodig?
het is opvolgert trouwensquote:Op donderdag 24 november 2005 00:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft Golfert wel een opvolger nodig?
Wat dacht jij? Natuurlijk, daarvoor is Fok! veel te leuk.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:08 schreef laffer het volgende:
maar eej, bedankt kerel en je blijft toch wel posten op fok hè![]()
mooiquote:Op donderdag 24 november 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat dacht jij? Natuurlijk, daarvoor is Fok! veel te leuk.
Golfer is Golfer niet meer.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:11 schreef rubbereend het volgende:
vanochtend volgens mij, het is wel wennen hoor, "Golfer" in het zwart
Ik ben weer voor het eerst sinds juni 2001 mijzelf.quote:
Je hebt je gewassen zie ik...die blauwe gloed is er vanafquote:Op donderdag 24 november 2005 11:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben weer voor het eerst sinds juni 2001 mijzelf.
Van de Blauwe Golfer.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ey
Dit is toch een afscheidstopic![]()
Jammer, erg jammer.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Van de Blauwe Golfer.
Hij is geen smurf meer.
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jammer, erg jammer.
Had hem altijd gemogen. Ook al mocht hij mij niet![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ben blij dat je ermee gekapt bent. Zelden zo'n incapabel, incomptetent en subjectief figuur meegemaakt op internet.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ben blij dat je ermee gekapt bent. Zelden zo'n incapabel, incomptetent en subjectief figuur meegemaakt op internet.![]()
Dat al die blinde vriendjes hier binnen VBL zich nu sterk verontwaardigd voelen, kan ik geen seconde mee zitten.quote:
Blauw, dat past echt bij jouw Golferquote:Op donderdag 24 november 2005 13:06 schreef Brighteyes het volgende:Golfje!
Wat een onwijs raar gezicht zeg!
Het is even wennen zonder die extra knopjes en uitklapschermpjes, maar ik mis ze niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:56 schreef rubbereend het volgende:
mis je je knopjes al?
Rubbereend en -Vaduz- kunnen dat goed opvangen hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 17:32 schreef tong80 het volgende:
Wel vreemd dat je al op zwart bent gegaan terwijl er nog geen nieuwe mod is.
Ik had al wel verwacht dat je blauw zou zijn tongquote:Op donderdag 24 november 2005 17:32 schreef tong80 het volgende:
Wel vreemd dat je al op zwart bent gegaan terwijl er nog geen nieuwe mod is.
*Aansluit*quote:Op donderdag 24 november 2005 17:51 schreef schatje het volgende:
Bedankt voor je inzet en veel plezier in het zwart.
Dat is het toch al?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:54 schreef Yeahinho het volgende:
Dit gaat een zooitje worden op VBL.
zijn ze beide mod in VBLquote:Op donderdag 24 november 2005 17:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Rubbereend en -Vaduz- kunnen dat goed opvangen hoor
quote:
Slijmbal.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:01 schreef ASSpirine het volgende:
wow, das ook onverwachts zeg...
Toch wel de beste VBL-mod van alle VBL-modjes
moge eendje je plaats goed vervangen
Dat niet alleen - het is ook nog een razende kul natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:27 schreef methodmich het volgende:
"Een slot voor open doel"
- 4,5 jaar Golfer op VBL
19,95
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |