wordt jij vervangen dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Eendje verving DG, ik wordt vervangen door....
word jijquote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:24 schreef Cart_man het volgende:
Ik word mod hier.
Vaduz is nu Modoudstequote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef ASSpirine het volgende:
eendje is nu de hoogste vbl-mod in de hiërarchie
daarom neemt die dus jouw plaats in![]()
is die hier nog?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:26 schreef rubbereend het volgende:idd Cultheld, maar ik maar er geen geheim van dat spelling mijn mindere kant is
[..]
Vaduz is nu Modoudste
Ok, dan is 't niet ergquote:Op woensdag 23 november 2005 23:26 schreef rubbereend het volgende:idd Cultheld, maar ik maar er geen geheim van dat spelling mijn mindere kant is
[..]
Vaduz is nu Modoudste
hebben we er nog zo één rondlopen?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ok, dan is 't niet ergMaar mensen die doorgaans anderen op hun spelling wijzen, horen zelf geen spelfouten te maken.
Ik denk dat er een 40+er voor golfer in de plaats komt.
Lekker ben jij zeg.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:29 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
is die hier nog?
ach, die pesten we wel weg
eigen volk eerst
LoekB zit in rangorde nog voor je.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:24 schreef Cart_man het volgende:
Ik word mod hier.
Wat dacht je van tong of doc.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:42 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
hebben we er nog zo één rondlopen?
Is SCH niet dichtbij the big FOUR-OH
Yups, samen 4,5 jaar geleden op ANM begonnen en later weer herenigd als VBL-mods.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef rubbereend het volgende:
Doc&Golfer, dat was een legendarisch duo
Die komt niet meer. Ik mod namelijk al 2 dagen niet meer.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef qu63 het volgende:
weet je al wat en wanneer je laatste slotje komt?
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb niet de intentie mod te worden (dan word je het toch?)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |