quote:Op donderdag 24 november 2005 12:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ben blij dat je ermee gekapt bent. Zelden zo'n incapabel, incomptetent en subjectief figuur meegemaakt op internet.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ben blij dat je ermee gekapt bent. Zelden zo'n incapabel, incomptetent en subjectief figuur meegemaakt op internet.![]()
Dat al die blinde vriendjes hier binnen VBL zich nu sterk verontwaardigd voelen, kan ik geen seconde mee zitten.quote:
Blauw, dat past echt bij jouw Golferquote:Op donderdag 24 november 2005 13:06 schreef Brighteyes het volgende:Golfje!
Wat een onwijs raar gezicht zeg!
Het is even wennen zonder die extra knopjes en uitklapschermpjes, maar ik mis ze niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:56 schreef rubbereend het volgende:
mis je je knopjes al?
Rubbereend en -Vaduz- kunnen dat goed opvangen hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 17:32 schreef tong80 het volgende:
Wel vreemd dat je al op zwart bent gegaan terwijl er nog geen nieuwe mod is.
Ik had al wel verwacht dat je blauw zou zijn tongquote:Op donderdag 24 november 2005 17:32 schreef tong80 het volgende:
Wel vreemd dat je al op zwart bent gegaan terwijl er nog geen nieuwe mod is.
*Aansluit*quote:Op donderdag 24 november 2005 17:51 schreef schatje het volgende:
Bedankt voor je inzet en veel plezier in het zwart.
Dat is het toch al?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:54 schreef Yeahinho het volgende:
Dit gaat een zooitje worden op VBL.
zijn ze beide mod in VBLquote:Op donderdag 24 november 2005 17:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Rubbereend en -Vaduz- kunnen dat goed opvangen hoor
quote:
Slijmbal.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:01 schreef ASSpirine het volgende:
wow, das ook onverwachts zeg...
Toch wel de beste VBL-mod van alle VBL-modjes
moge eendje je plaats goed vervangen
Dat niet alleen - het is ook nog een razende kul natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:27 schreef methodmich het volgende:
"Een slot voor open doel"
- 4,5 jaar Golfer op VBL
19,95
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|