quote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Die komt niet meer. Ik mod namelijk al 2 dagen niet meer.
Nope.quote:
Terecht. Het is me toch soms een stelltje domme sukkels bij elkaar (op een enkeling na). Een reden om nooit mee mod te willen worden. Herinner me er even aan als ik ooit weer ambities tot een modschap lijk te hebbenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Teveel kleine en minder kleine aanvaringen 'achter de schermen' en daar geen zin meer in om mij verder aan te ergeren.
Dat is het verradelijke. Dat het modden van VBL wel leuk is. Maar ik kan je stellen - het ontwent best snel weer mod zijn (OK jij zit methet dubbel aantal jaren) en het is als user echt relaxder!quote:Op woensdag 23 november 2005 17:26 schreef golfer het volgende:
Modden vond ik altijd leuk om te doen.
wie weetquote:Op donderdag 24 november 2005 00:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft Golfert wel een opvolger nodig?
het is opvolgert trouwensquote:Op donderdag 24 november 2005 00:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft Golfert wel een opvolger nodig?
Wat dacht jij? Natuurlijk, daarvoor is Fok! veel te leuk.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:08 schreef laffer het volgende:
maar eej, bedankt kerel en je blijft toch wel posten op fok hè![]()
mooiquote:Op donderdag 24 november 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat dacht jij? Natuurlijk, daarvoor is Fok! veel te leuk.
Golfer is Golfer niet meer.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:11 schreef rubbereend het volgende:
vanochtend volgens mij, het is wel wennen hoor, "Golfer" in het zwart
Ik ben weer voor het eerst sinds juni 2001 mijzelf.quote:
Je hebt je gewassen zie ik...die blauwe gloed is er vanafquote:Op donderdag 24 november 2005 11:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben weer voor het eerst sinds juni 2001 mijzelf.
Van de Blauwe Golfer.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ey
Dit is toch een afscheidstopic![]()
Jammer, erg jammer.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Van de Blauwe Golfer.
Hij is geen smurf meer.
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jammer, erg jammer.
Had hem altijd gemogen. Ook al mocht hij mij niet![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |