Gij vuile jatbeer!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[afbeelding]
Ga dr maar lekker achterzitten
Teveel kleine en minder kleine aanvaringen 'achter de schermen' en daar geen zin meer in om mij verder aan te ergeren.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad, waarom stop je??? De echte reden graag.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Teveel kleine en minder kleine aanvaringen 'achter de schermen' en daar geen zin meer in om mij verder aan te ergeren.
Modden vond ik altijd leuk om te doen.
Bedankt voor alles, opaquote:Op woensdag 23 november 2005 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Teveel kleine en minder kleine aanvaringen 'achter de schermen' en daar geen zin meer in om mij verder aan te ergeren.
Damn man, jij mag niet stoppenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hebben onze golfert weggepestquote:Op woensdag 23 november 2005 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Stelletje lijers..quote:Op woensdag 23 november 2005 18:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ze hebben onze golfert weggepest
Moet jij zeggen Yankquote:
Mijn hemel wat een domme opmerking, niet te geloven.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Moet jij zeggen Yank
Beetje Al-Jazeera willen bombarderen, al gaan we nu wel heel erg offtopic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |