eenSCH is met FrankyMcGquote:Op woensdag 23 november 2005 10:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Ondanks zijn belabberde clubvoorkeur, heb ik Golfer altijd wel een capabele Mod gevonden voor VBL!
Thankx!
Was het maar een grapquote:Op woensdag 23 november 2005 11:05 schreef TerroRobbie het volgende:
weer zon flauw grapje...
Waarom?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:08 schreef TerroRobbie het volgende:
STAKEN, PROTEST, COMMOTIE!!!
GOLFER MOET BLIJVEN!!!
Omdat het een goede mod is die veel voor VBL heeft betekend. Lijkt me duidelijk...quote:
quote:
Verheug me er nu al op.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:58 schreef twi het volgende:
golfer, welkom trug! Eindelijk eens lekker subjectief reageren zonder gezeik aan je kopHeerllijk is dat hoor!
Eens.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Ondanks zijn belabberde clubvoorkeur, heb ik Golfer altijd wel een capabele Mod gevonden voor VBL!
Thankx!
Gij vuile jatbeer!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[afbeelding]
Ga dr maar lekker achterzitten
Teveel kleine en minder kleine aanvaringen 'achter de schermen' en daar geen zin meer in om mij verder aan te ergeren.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad, waarom stop je??? De echte reden graag.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Teveel kleine en minder kleine aanvaringen 'achter de schermen' en daar geen zin meer in om mij verder aan te ergeren.
Modden vond ik altijd leuk om te doen.
Bedankt voor alles, opaquote:Op woensdag 23 november 2005 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Teveel kleine en minder kleine aanvaringen 'achter de schermen' en daar geen zin meer in om mij verder aan te ergeren.
Damn man, jij mag niet stoppenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hebben onze golfert weggepestquote:Op woensdag 23 november 2005 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Stelletje lijers..quote:Op woensdag 23 november 2005 18:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ze hebben onze golfert weggepest
Moet jij zeggen Yankquote:
Mijn hemel wat een domme opmerking, niet te geloven.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Moet jij zeggen Yank
Beetje Al-Jazeera willen bombarderen, al gaan we nu wel heel erg offtopic
Ooit gehoord van een semi-mislukte grap die ook nog eens niet begrepen wordquote:Op woensdag 23 november 2005 18:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Mijn hemel wat een domme opmerking, niet te geloven.
Momentje, ik print 'm even uit.
[afbeelding]
Hey dat ben ik ook nooit met hem geweestquote:Op woensdag 23 november 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Bedankt voor alle jaren Golfer, al was ik het lang niet altijd met je eens
Veel succes in je nieuwe rol als zwarte!
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:19 schreef tong80 het volgende:
Eén of één gebande user op MSN of ik dit wilde doorgeven :
Jaap says:
Lieve golfert, ik ben nooit zo goed met bejaarden geweest en daarom had ik met jou ook nog wel eens moeite. Ik bedank je voor alle energie die je in me hebt gestopt - zowel de negatieve als de positieve. Je hebt het voor me opgenomen en soms had je het helemaal met me gehad. Bedankt voor alles en veel plezier bij de bingo en het verzorgen van je licht-dementerene vrouw
Eendje verving DG, ik wordt vervangen door....quote:Op woensdag 23 november 2005 23:01 schreef ASSpirine het volgende:
wow, das ook onverwachts zeg...
moge eendje je plaats goed vervangen
vervangen door ik wordquote:Op woensdag 23 november 2005 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Eendje verving DG, ik wordt vervangen door....
mijquote:Op woensdag 23 november 2005 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Eendje verving DG, ik wordt vervangen door....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |