Yups, dat is hem!quote:
Heiko & Maiko - Glücklichquote:Op woensdag 30 november 2005 18:26 schreef AgeEll het volgende:
weet iemand hoe dat nummer heet dat gister aan het einde van sex and the city werd gespeeld.
zo'n rustig relax nummer was dat.
dit is een lastige heb ik het vermoeden
en hoe heet die duitse zomerhit, met warum ich wurklich frolich bin. iets met autobahn
Misschien is dit totaal niet wat je zoekt, maar het enige trancefeest op 11 februari waarvan ik weet dat er reclame voor gemaakt wordt is Trance Energy...quote:Op woensdag 30 november 2005 18:18 schreef Christine het volgende:
Wat is de titel van dat trance nummer wat ze draaien bij de reclame voor Prepare to Dance op 11 februari 2006??
Ik zag net toevallig een lied van Jochem van Gelder in de Top 100 staan, getiteld: Nederland staat op z'n kop, maar ik denk niet dat het die is...quote:Op woensdag 30 november 2005 19:46 schreef H.Finkers het volgende:
Vanochtend op nederland 3 was Jochem van Gelder samen met de wegwijspiet aan het zingen over dingen die Jochem wilde voor Sinterklaas, en schreef de wegwijspiet alles verkeerd op zijn lijst.
Heeft iemand ook maar enig idee over welk lied ik het heb
Ik download hem nuquote:Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef miki het volgende:
[..]
Ik zag net toevallig een lied van Jochem van Gelder in de Top 100 staan, getiteld: Nederland staat op z'n kop, maar ik denk niet dat het die is...
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:20 schreef SEMTEX het volgende:
Het nummer van die reclame met al die balletjes die van een straat naar beneden vallen. Niet te vinden via ster.nl . Het gaat om de Sony Bravia-reclame
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:34 schreef Kopstoot het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer uit een reclame, het is lekker rustig, met mooi gitaarwerk erbij. Het is een reclame waarin je in een prachtig heuvelachtig stukje stad allerlei gekleurde, duizenden, stuiterballen ziet stuiteren. Heeft iemand idee welk lied ik zoek?
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:38 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Jose Gonzalez - Heartbeats
Van het album Veneer.
Nog niet gevondenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:46 schreef H.Finkers het volgende:
Vanochtend op nederland 3 was Jochem van Gelder samen met de wegwijspiet aan het zingen over dingen die Jochem wilde voor Sinterklaas, en schreef de wegwijspiet alles verkeerd op zijn lijst.
Er wordt ook nog in 'gerapt'
Heeft iemand ook maar enig idee over welk lied ik het heb
nog maar even onder de aandacht brengen..quote:Op woensdag 30 november 2005 13:48 schreef Karmacoma2u het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik een tijd geleden had maar inmiddels ben kwijt geraakt,
ik weet dat het van hocico is, maar ik kan niet achter de titel komen.
het begint met de stem van penelope cruz die "abre los ojos" fluistert,
net als in de gelijknamige film en in vanilla sky.
Klopt!quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:26 schreef Koepert het volgende:
[..]
Maximus Vs Banks Feat. Jason- Take on Me
Kijk hier 's, misschien vind je meer info:quote:Op donderdag 1 december 2005 09:58 schreef KumA het volgende:
ik zoek t album/soundtrack van de docu "g-string divas" van HBO....weet iemand hoe t heet en/of wie erop staat?
Toch niet Jenny Wren he?quote:Op woensdag 30 november 2005 18:03 schreef Nyana het volgende:
[..]
Nee, die is het ook niet.![]()
Wie kan mij verder helpen?
Nummer dat kerstachtig aandoet van Paul McCartney, was enkele weken geleden te horen bij Ruud de Wild (en nee, niet Wonderfull Xmas time, Pipes of Peace of We All Stand Together dus, was voor mij een onbekend nummer).
Ik ga nog eens het topic doorlezenquote:Op donderdag 1 december 2005 11:24 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Het nummer is al gevonden: Once Upon A Long Ago, wazzut. En de zoeker was er blij mee!
Trance Energy is op 16 februari...quote:Op woensdag 30 november 2005 20:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
Misschien is dit totaal niet wat je zoekt, maar het enige trancefeest op 11 februari waarvan ik weet dat er reclame voor gemaakt wordt is Trance Energy...
Het nummer dat ze daar in de reclame draaien is Marcel Woods - Advanced
Nog bedankt!!quote:Op woensdag 30 november 2005 09:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het nummer dat je zoekt is Massive Attack - Teardrop![]()
Billy Joel - For the longest timequote:Op donderdag 1 december 2005 18:38 schreef davako het volgende:
ik zoek een nummer dat in de nieuwste family guy episode wordt gezongen door 4 neandertalers.
het gaat ongeveer zo
whooeoeo for the longest time
whoeooooeo for the longest time
if you say goodbye to me tonight
iemand enig idee?
Titt'n geloof ikquote:Op donderdag 1 december 2005 20:26 schreef wobbel het volgende:
Sorry, ik weet hoe fout...
maar het liedje van ben je geil of wil je een koekje...is die toevallig van de heideroosjes?
Sexotico - Family affair.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:53 schreef UFOtje het volgende:
Ondertussen ben ik weer op zoek naar een ander nummer.
Het laat zich het best beschrijven als een hardcore (hardslyle) nummer met een terugkerende vocal.... namelijk "pompen... pompen... (?)"
Luister (en huiver).
Iemand enig idee?
Alvast mijn dank!
Dat bleek origineel "Feeling Good" te zijn van Nina Simone. Echter is dit NIET de versie die voor de reclame gebruikt is. Volgens deze bron is die gemaakt door Eon John. Enorm goeie track.quote:Birds flying high, you know how I feel
Sun in the sky, you know how I feel
Winds drifting by, you know how I feel
It's a new dawn,
A new day,
A new life for me
Feeling Good
Misschien ben je gebaat bij de versie van het Frank Cunimondo Trio, dat er een hit mee had in 1997, ook naar aanleiding van een reclame. Toen ging het om Brand bier.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:15 schreef Blanked het volgende:
Ik zocht een nummer dat als volgt gaat, naar aanleiding van een Nescafe reclame die nu op de TV draait:
[..]
Dat bleek origineel "Feeling Good" te zijn van Nina Simone. Echter is dit NIET de versie die voor de reclame gebruikt is. Volgens deze bron is die gemaakt door Eon John. Enorm goeie track.
Echter kan ik dat nummer NERGENS vinden. Bestellen niet, downloaden niet, nergens. Mocht iemand het nummer hebben: graag
Of is dit niet het goede topic daarvoor?
quote:Op maandag 28 november 2005 15:45 schreef Ayaxola het volgende:
Gister hoorde ik om iets van 13:15 in de Catwalk op Slam Fm een Trance nummer. Het was de Extreme Makeover van die dag ofzo.
Ik weet alleen dat het is van Dj Cross... (nog een woord erachter) en de titel is ook 1 woord.
Iemand enig idee?
Cool! - “Hou je hoofd Cool”quote:Op donderdag 1 december 2005 23:47 schreef Monocultuur het volgende:
er is een nummer waarin de tekst "Hou je hoofd koel bij alles wat je doet" als refrein voorkomt.
komt ooit op reclame en is volgens mij uit de film Cool van theo van gogh.
wie is de artiest en wat de naam van dit nummer?
Probeer eens Prodigy met Out of space of het origineel Chase the devil van Max Romeo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:03 schreef onderjas het volgende:
Ik zoek het liedje met de tekst 'anton sitting in out of space, find another race'
Op google vind ik niks dus de tekst zou wel niet helemaal kloppen
Graag gedaan, maar 16 februari 2006 valt toch echt op een donderdag, ik denk niet dat ID&T dan een feest plant...TE 2006 is wel degelijk op 11 februariquote:Op donderdag 1 december 2005 18:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Trance Energy is op 16 februari...
Maar dit is idd het nr wat ik zoek. Thanx
Als je em nou hoort hè, dan moet je gelijk in de playlist kijken op slamfm.nl, dan kan je em misschien vinden.quote:
Lucie Silvas?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:10 schreef Dom_Konijn het volgende:
Ik zag zojuist een commercial op tv. Blonde meid achter een piano met een orkest erachter.
Het concert is enkele weken terug uitgezonden door de Tros (ik meen op een zondagmorgen)
Nou lieten ze een stukje "Nothing else Mathers" horen (cover metallica) en dat klonk best geinig.
Nou ben ik dus alleen de naam van de artieste vergeten..iemand die mij kan helpen??![]()
Lucie Silvas - Nothing else matters (recent uitgebracht)quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:10 schreef Dom_Konijn het volgende:
Ik zag zojuist een commercial op tv. Blonde meid achter een piano met een orkest erachter.
Het concert is enkele weken terug uitgezonden door de Tros (ik meen op een zondagmorgen)
Nou lieten ze een stukje "Nothing else Mathers" horen (cover metallica) en dat klonk best geinig.
Nou ben ik dus alleen de naam van de artieste vergeten..iemand die mij kan helpen??![]()
Graag gedaanquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:30 schreef Dom_Konijn het volgende:
Jahh u gaat door voor de koelkast
Thx!Meteen even op Bol.com gekeken, helaas is er geen dvd available van dat optreden wat ik op tv zag. De cd wel
Dus, heeft iemand enig idee?quote:Op maandag 21 november 2005 13:52 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben ook weer op zoek naar een nummer en wie deze weet is een held.
Ik weet eigenlijk niet eens of het een officieel nummer is, maar het werd gedraaid onder een reclame van Discovery Channel. Vandaag de dag zie je nog steeds een soort gelijkige reclame op de TV, maar daar wordt andere muziek onder gespeeld. Ik ben op zoek naar het nummer wat een tijdje terug werd gespeeld wanneer die reclame ervoor was. Over de reclame: het is iets van Discovery zelf. Je ziet allemaal beelden en je hoort een man praten die dingen zegt als "uit de dingen die ik mee maak, haal ik inspiratie", "wat ik doe?... ik ontdek", "mijn wereld is jou wereld".
Over het nummer zelf: soort lounge nummer. Vibe achtige geluiden die zich in het nummer herhaalde. Gewoon een relaxed nummertje.![]()
Kans is denk ik 0,1% dat iemand het weet, maargoed, ik kan het altijd proberen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:32 schreef Julian_H het volgende:
Dus, heeft iemand enig idee?
Alvast bedankt!
Inderdaad lekkere crewquote:Ik ben gelijk voor je naar Discoverychannel.nl voor je gegaan, want dat nummer is idd erg lekker.
Zag op het forum je vraag ook al staan, lekkere crew daar....."op die vragen gaan we niet in"....nou ja....dan niet.![]()
Maar goed...ik zou ook bij God niet weten welk nummer dit is dus...misschien komen we er ooit nog achter.
Santana - Maria maria?quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:35 schreef Jenny_park het volgende:
Ben op zoek naar een nummer van Santana, het enige dat ik weet is dat hij mompelt aan het begin van het nummer wat verder lekker wegswingt
Voor 2: Gokje op Gerry Rafferty - Baker Streetquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:37 schreef donroyco het volgende:
Ben op zoek naar twee nummers, beide niet recent:
1» Komt uit 2000-2003; lijkt op Robert Miles - Children en de clip is met de pc gemaakt. Daarin racen (onderwater)voertuigen tegen mekaar door een soort riool/buizen... (Does this ring a bell??) De naam van de artiest is volgens mij drie letters lang...
2» Lijkt op de Bold&Beautiful theme; er komt ook saxofoon in voor, maar ook zang (van een mannenstem)... Volgens mij komt dit nummer uit de jaren '80..
Bij voorbaat dank![]()
![]()
Dat was 'm inderdaad! Ik dank u zeer vriendelijk...quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:02 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Voor 2: Gokje op Gerry Rafferty - Baker Street
Desireless - Voyage Voyagequote:Op zaterdag 3 december 2005 20:07 schreef LENUS het volgende:
Ben opzoek naar een Frans nummer uit de jaren 80. De artiest is vrouwelijk en het nummer enigzins vrolijk/happy. Dus geen chanson.
Het enige wat ik weet te vertellen is het refrein en wel geinterpreteerd vanuit het Nederlands. Komt ie:
A vwija vwijaaaaa, touloehoe monniehie baliebuuuuuhhh (tip: zing dit voor jezelf, zodat het duidelijker wordt).
alvast bedankt!![]()
Jennifer Lopez ft. LL Cool J - All I Have?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:05 schreef steve2003 het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer waarin een vrouw "my love is all i have" zingt... beetje RnB achtig nummer is het
Gokje op 1: PPK - Resurrection?quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:37 schreef donroyco het volgende:
Ben op zoek naar twee nummers, beide niet recent:
1» Komt uit 2000-2003; lijkt op Robert Miles - Children en de clip is met de pc gemaakt. Daarin racen (onderwater)voertuigen tegen mekaar door een soort riool/buizen... (Does this ring a bell??) De naam van de artiest is volgens mij drie letters lang...
2» Lijkt op de Bold&Beautiful theme; er komt ook saxofoon in voor, maar ook zang (van een mannenstem)... Volgens mij komt dit nummer uit de jaren '80..
Bij voorbaat dank![]()
![]()
Once in royal David’s cityquote:Op zondag 4 december 2005 00:13 schreef Marsmellow het volgende:
Nou toch maar weer even een poging wagen:
http://www.rodekruis.nl/p(...)8f966056701d9b0dec53
Nieuwe reclame van Het Rode Kruis. Zeer mooie zang!
Breathe In van Lucie Silvas ?quote:Op zondag 4 december 2005 11:02 schreef Esto het volgende:
Zou iemand mij kunnen vertellen van wie dat nummer is met: Breathe in, Breathe out ? (Gezongen door een vrouw).
Alvast bedankt!
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:55 schreef QTPi het volgende:
[..]
Jennifer Lopez ft. LL Cool J - All I Have?
Thanx!!quote:
Is dat niet wat Edwin Evers 's ochtends vroeg op radio 538 ook gebruikt als ie weer s een half uur achter elkaar gaat lopen blaten?quote:Op zondag 4 december 2005 14:42 schreef renz0r het volgende:
http://www.miljonair.nl/fair/indexc.jsp
Hoe heet dit nr wat je op de website hoort?
Die is het in ieder geval niet, ik meen dat dit van iets als Hooverphonic is of zo.quote:Op zondag 4 december 2005 14:59 schreef DaFan het volgende:
EDIT: Ik denk iets van Amon Tobin maar de titel weet ik niet, die maakt iig allemaal van dat soort muziek.
Zebda - Tomber La Chemisequote:Op zondag 4 december 2005 16:05 schreef Ewaldus het volgende:
Ik zoek dat nummer, dat Franstalig is, en ik dus niet delen kan typen..
in de videoclip lopen ze met allemaal verhuisdozen gek te doen..
Bedankt!quote:
Fatboy Slim - Star 69quote:Op zondag 4 december 2005 21:45 schreef jorisr het volgende:
Ik zoek een nummer waarin iets in de richting van "I don't know what the fack, I don't know what is what" word gezongen. Het is een dance/hardhouse achtig nummer.
Het word bij ons in de discotheek regelmatig gedraaid, de DJ zei dat het nummer what da fuck heet, alleen hier komen we niks verder mee. We hebben overal gezocht, google, limewire, platensites. Allemaal zonder resultaat. Hopelijk weet hier iemand hoe het nummer heet.
alvast bedankt!
Ik denk dat het nummer speciaal voor de serie is gemaakt.quote:Op zondag 4 december 2005 21:24 schreef jwvanweert het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet van de serie Kees en co?
"was ik maar een kat die negen levens had, want dat leventje voorbij gaat zo razendsnel voorbij"
Alvast bedankt
Dat is een herbewerking van Roxy Music's 'The Main Thing'.quote:Op zondag 4 december 2005 23:02 schreef Kopstoot het volgende:
Ik zoek het liedje dat je kutn horen in de opel reclame, waarin scheidsrechter Collina aan komt rijden in een nieuw type Opel. Iemand enig idee?
Dat moet dan toch 'mama' van genesis zijn.quote:Op maandag 5 december 2005 13:00 schreef LENUS het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer van genesis/phil collins. Het enige wat ik me ervan kan herrineren is dat phil daarin in het refrein een krankzinnig kort lachje laat horen: "HAHA.........HAHA" Kan iemand mij helpen?
geweldig bedankt!!quote:Op maandag 5 december 2005 13:57 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Dat moet dan toch 'mama' van genesis zijn.
Het liedje wat ik kan vinden in the Animatrix (ik heb Top Gear helaas gemist) is Overseer - Supermoves, en die heb ik volgens mij ook wel een keertje in Top Gear gehoord, maar echt zeker ben ik niet.quote:Op maandag 5 december 2005 13:12 schreef CybPraetorian het volgende:
dat liedje dat gister bij Top Gear werd gespeeld tijdens die afdaling met die mountainbiker en de Renault Clio. Het is een elektronic liedje en zit ook in de Animatrix, de Second Renaissance, tijdens de harde gevechten tussen mens en robot
Murder she Wrote?quote:Op maandag 5 december 2005 17:48 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe heet dat ene nummer van een van de nakomelingen van Bob Marley waarvan de clip nog weleens op The Box wordt gedraaid? was iets met Murder ofzo.
Chaka Demus & Pliers - Muder she wrotequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |