Als je deze bedoeld:quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:03 schreef Arcee het volgende:
Reclame van Canon. Kinderen die zingen.
"Sunday morning she's fine... gonna make her mine... and it feels like..."
Titel/uitvoerenden?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:46 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Als je deze bedoeld:
Adverteerder/merk: Canon
Product: Foto en Film
Titel commercial: EOS 350D
Reclamebureau: onbekend
Eerste uitzending: 22 april 2005
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: Playtime
Uitvoerende(n): Billinger & Marsman feat. American International School Rotterdam Children’s Choir
Het nummer dat je zoekt is Massive Attack - Teardropquote:Op woensdag 30 november 2005 01:48 schreef robber57 het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een liedje welke in het filmpje van de ferrari enzo/lambo murcielago voorkomt, je weet wel; de twee studenten die kennelijk de mazzel hadden dat ze een dagje in die autos mochten rondscheuren en met 290 Km/uur over de snelweg knallen.
Ik heb er een klein stukje van geclipt:
http://home.hccnet.nl/r.vanwilligen/ferrariliedje.mp3
Wie weet van welke band/zangeres het is?
Ik dacht zelf massive attack maar dat is het kennelijk niet want in dat reportoire is het niet te vinden...
Overigens de stuiterballen: http://www.bravia-advert.com/
Heartbeat van Jose Gonzales: http://www.bravia-advert.com/music/interviewhigh.html
Kijk hier eens (de playlist van het programma!)quote:Op woensdag 30 november 2005 14:28 schreef Stephan4kant het volgende:
Het nummer weet ik niet helemaal meer, maar dit is het herkenbaarste stukje in TAB:
Als je het nummer kent, moet je als je dit speelt al wel herkennen. Het komt volgens mij uit een reclame ofzo.
Ik hoorde het nummer vorige week twee keer rond 23.55 op 'Met het oog op morgen' (radio 1). De dagen daarop zat ik weer klaar om het op te nemen, maar helaas.
Wat zegt Imdb erover dan?quote:Op woensdag 30 november 2005 13:48 schreef Karmacoma2u het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik een tijd geleden had maar inmiddels ben kwijt geraakt,
ik weet dat het van hocico is, maar ik kan niet achter de titel komen.
het begint met de stem van penelope cruz die "abre los ojos" fluistert,
net als in de gelijknamige film en in vanilla sky.
Alleen dit:quote:Op woensdag 30 november 2005 14:58 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wat zegt Imdb erover dan?
Staat het niet op de soundtrack, dan moet je het kunnen vinden.
Dit is van de week ook al een keer gepost...toeval?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zoek de naam van het nummer met een clip waarin van die kleipoppetjes zitten. In ieder geval een muis en een soort van lelijk aardappelmannetje(). Als ik me de clip goed herrinner zit neemt het aardappelmannetje op een gegeven moment de telefoon op ofzo.
Ook gingen ze aan het eind in een ruimteschip ofzo.
![]()
Beetje vaag allemaal, maar ik hoop dat iemand me kan helpen.
Jose Gonzalez - Heartbeatsquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:34 schreef Kopstoot het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer uit een reclame, het is lekker rustig, met mooi gitaarwerk erbij. Het is een reclame waarin je in een prachtig heuvelachtig stukje stad allerlei gekleurde, duizenden, stuiterballen ziet stuiteren. Heeft iemand idee welk lied ik zoek?
Toeval ja. Ik heb het topic eigenlijk ook niet doorgelezenquote:Op woensdag 30 november 2005 16:23 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dit is van de week ook al een keer gepost...toeval?
Anyway, het is The Superman Lovers - Starlight
We All Stand Togetherquote:Op woensdag 30 november 2005 17:12 schreef Nyana het volgende:
Een paar weken geleden hoorde ik bij Ruud de Wild een nummer van Paul McCartney dat ook prima door kon als kerstnummer.
Heb alleen geen idee meer hoe die heette,het was in ieder geval niet Wonderfull Xmas time of een van zijn voor mij bekende nummers van hem.
Wie weet welk nummer dit kan zijn?
Nee, die is het ook niet.quote:
Once Upon A long Ago denk ik...quote:Op woensdag 30 november 2005 17:12 schreef Nyana het volgende:
Een paar weken geleden hoorde ik bij Ruud de Wild een nummer van Paul McCartney dat ook prima door kon als kerstnummer.
Heb alleen geen idee meer hoe die heette,het was in ieder geval niet Wonderfull Xmas time of een van zijn voor mij bekende nummers van hem.
Wie weet welk nummer dit kan zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |