Breathe In van Lucie Silvas ?quote:Op zondag 4 december 2005 11:02 schreef Esto het volgende:
Zou iemand mij kunnen vertellen van wie dat nummer is met: Breathe in, Breathe out ? (Gezongen door een vrouw).
Alvast bedankt!
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:55 schreef QTPi het volgende:
[..]
Jennifer Lopez ft. LL Cool J - All I Have?
Thanx!!quote:
Is dat niet wat Edwin Evers 's ochtends vroeg op radio 538 ook gebruikt als ie weer s een half uur achter elkaar gaat lopen blaten?quote:Op zondag 4 december 2005 14:42 schreef renz0r het volgende:
http://www.miljonair.nl/fair/indexc.jsp
Hoe heet dit nr wat je op de website hoort?
Die is het in ieder geval niet, ik meen dat dit van iets als Hooverphonic is of zo.quote:Op zondag 4 december 2005 14:59 schreef DaFan het volgende:
EDIT: Ik denk iets van Amon Tobin maar de titel weet ik niet, die maakt iig allemaal van dat soort muziek.
Zebda - Tomber La Chemisequote:Op zondag 4 december 2005 16:05 schreef Ewaldus het volgende:
Ik zoek dat nummer, dat Franstalig is, en ik dus niet delen kan typen..
in de videoclip lopen ze met allemaal verhuisdozen gek te doen..
Bedankt!quote:
Fatboy Slim - Star 69quote:Op zondag 4 december 2005 21:45 schreef jorisr het volgende:
Ik zoek een nummer waarin iets in de richting van "I don't know what the fack, I don't know what is what" word gezongen. Het is een dance/hardhouse achtig nummer.
Het word bij ons in de discotheek regelmatig gedraaid, de DJ zei dat het nummer what da fuck heet, alleen hier komen we niks verder mee. We hebben overal gezocht, google, limewire, platensites. Allemaal zonder resultaat. Hopelijk weet hier iemand hoe het nummer heet.
alvast bedankt!
Ik denk dat het nummer speciaal voor de serie is gemaakt.quote:Op zondag 4 december 2005 21:24 schreef jwvanweert het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet van de serie Kees en co?
"was ik maar een kat die negen levens had, want dat leventje voorbij gaat zo razendsnel voorbij"
Alvast bedankt
Dat is een herbewerking van Roxy Music's 'The Main Thing'.quote:Op zondag 4 december 2005 23:02 schreef Kopstoot het volgende:
Ik zoek het liedje dat je kutn horen in de opel reclame, waarin scheidsrechter Collina aan komt rijden in een nieuw type Opel. Iemand enig idee?
Dat moet dan toch 'mama' van genesis zijn.quote:Op maandag 5 december 2005 13:00 schreef LENUS het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer van genesis/phil collins. Het enige wat ik me ervan kan herrineren is dat phil daarin in het refrein een krankzinnig kort lachje laat horen: "HAHA.........HAHA" Kan iemand mij helpen?
geweldig bedankt!!quote:Op maandag 5 december 2005 13:57 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Dat moet dan toch 'mama' van genesis zijn.
Het liedje wat ik kan vinden in the Animatrix (ik heb Top Gear helaas gemist) is Overseer - Supermoves, en die heb ik volgens mij ook wel een keertje in Top Gear gehoord, maar echt zeker ben ik niet.quote:Op maandag 5 december 2005 13:12 schreef CybPraetorian het volgende:
dat liedje dat gister bij Top Gear werd gespeeld tijdens die afdaling met die mountainbiker en de Renault Clio. Het is een elektronic liedje en zit ook in de Animatrix, de Second Renaissance, tijdens de harde gevechten tussen mens en robot
Murder she Wrote?quote:Op maandag 5 december 2005 17:48 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe heet dat ene nummer van een van de nakomelingen van Bob Marley waarvan de clip nog weleens op The Box wordt gedraaid? was iets met Murder ofzo.
Chaka Demus & Pliers - Muder she wrotequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |