Yups, dat is hem!quote:
Heiko & Maiko - Glücklichquote:Op woensdag 30 november 2005 18:26 schreef AgeEll het volgende:
weet iemand hoe dat nummer heet dat gister aan het einde van sex and the city werd gespeeld.
zo'n rustig relax nummer was dat.
dit is een lastige heb ik het vermoeden
en hoe heet die duitse zomerhit, met warum ich wurklich frolich bin. iets met autobahn
Misschien is dit totaal niet wat je zoekt, maar het enige trancefeest op 11 februari waarvan ik weet dat er reclame voor gemaakt wordt is Trance Energy...quote:Op woensdag 30 november 2005 18:18 schreef Christine het volgende:
Wat is de titel van dat trance nummer wat ze draaien bij de reclame voor Prepare to Dance op 11 februari 2006??
Ik zag net toevallig een lied van Jochem van Gelder in de Top 100 staan, getiteld: Nederland staat op z'n kop, maar ik denk niet dat het die is...quote:Op woensdag 30 november 2005 19:46 schreef H.Finkers het volgende:
Vanochtend op nederland 3 was Jochem van Gelder samen met de wegwijspiet aan het zingen over dingen die Jochem wilde voor Sinterklaas, en schreef de wegwijspiet alles verkeerd op zijn lijst.
Heeft iemand ook maar enig idee over welk lied ik het heb
Ik download hem nuquote:Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef miki het volgende:
[..]
Ik zag net toevallig een lied van Jochem van Gelder in de Top 100 staan, getiteld: Nederland staat op z'n kop, maar ik denk niet dat het die is...
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:20 schreef SEMTEX het volgende:
Het nummer van die reclame met al die balletjes die van een straat naar beneden vallen. Niet te vinden via ster.nl . Het gaat om de Sony Bravia-reclame
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:34 schreef Kopstoot het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer uit een reclame, het is lekker rustig, met mooi gitaarwerk erbij. Het is een reclame waarin je in een prachtig heuvelachtig stukje stad allerlei gekleurde, duizenden, stuiterballen ziet stuiteren. Heeft iemand idee welk lied ik zoek?
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:38 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Jose Gonzalez - Heartbeats
Van het album Veneer.
Nog niet gevondenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:46 schreef H.Finkers het volgende:
Vanochtend op nederland 3 was Jochem van Gelder samen met de wegwijspiet aan het zingen over dingen die Jochem wilde voor Sinterklaas, en schreef de wegwijspiet alles verkeerd op zijn lijst.
Er wordt ook nog in 'gerapt'
Heeft iemand ook maar enig idee over welk lied ik het heb
nog maar even onder de aandacht brengen..quote:Op woensdag 30 november 2005 13:48 schreef Karmacoma2u het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik een tijd geleden had maar inmiddels ben kwijt geraakt,
ik weet dat het van hocico is, maar ik kan niet achter de titel komen.
het begint met de stem van penelope cruz die "abre los ojos" fluistert,
net als in de gelijknamige film en in vanilla sky.
Klopt!quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:26 schreef Koepert het volgende:
[..]
Maximus Vs Banks Feat. Jason- Take on Me
Kijk hier 's, misschien vind je meer info:quote:Op donderdag 1 december 2005 09:58 schreef KumA het volgende:
ik zoek t album/soundtrack van de docu "g-string divas" van HBO....weet iemand hoe t heet en/of wie erop staat?
Toch niet Jenny Wren he?quote:Op woensdag 30 november 2005 18:03 schreef Nyana het volgende:
[..]
Nee, die is het ook niet.![]()
Wie kan mij verder helpen?
Nummer dat kerstachtig aandoet van Paul McCartney, was enkele weken geleden te horen bij Ruud de Wild (en nee, niet Wonderfull Xmas time, Pipes of Peace of We All Stand Together dus, was voor mij een onbekend nummer).
Ik ga nog eens het topic doorlezenquote:Op donderdag 1 december 2005 11:24 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Het nummer is al gevonden: Once Upon A Long Ago, wazzut. En de zoeker was er blij mee!
Trance Energy is op 16 februari...quote:Op woensdag 30 november 2005 20:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
Misschien is dit totaal niet wat je zoekt, maar het enige trancefeest op 11 februari waarvan ik weet dat er reclame voor gemaakt wordt is Trance Energy...
Het nummer dat ze daar in de reclame draaien is Marcel Woods - Advanced
Nog bedankt!!quote:Op woensdag 30 november 2005 09:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het nummer dat je zoekt is Massive Attack - Teardrop![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |